stem haar dus geen lowkick gegevenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
het ligt alweer he? met opgevouwen benen
Even een powernap, da's goed voor je. Half uurtje de ogen dicht en je helemaal aflsuiten. Heerlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij bent snel met een laura doen
goffer...moet ik nou weeeer opstaan en het zelf doen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stem haar dus geen lowkick gegeven
Je hebt gelijk maar toch irriteert mij dat van kijk mij eens belangrijk doenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee ik vind het juist netjes dat ze voet bij stuk houd hier, gaat die Monique geen fuck aan wat er al dan niet over haar gezegd is.![]()
Het gaat wel ok...Voel me al beter dan het hele afgelopen jaarquote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik kan dat soort dingen heel goed uitschakelen.
Hoe gaat het met je?
On Topic: Saaie Laura heeft in de KvdW iedereen veren in hun reet geduwd.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Even een powernap, da's goed voor je. Half uurtje de ogen dicht en je helemaal aflsuiten. Heerlijk.
Ligt eraan of ze gaat praten. Alleen liggen en niks zeggen gaat nog wel, maar als die stokbrood gaat praten...pffffffffffquote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Stability het volgende:
[..]
goffer...moet ik nou weeeer opstaan en het zelf doen?
Niet te gelovenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
het ligt alweer he? met opgevouwen benen
ok thanksquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze gaat praten. Alleen liggen en niks zeggen gaat nog wel, maar als die stokbrood gaat praten...pffffffffff
Maar dan roepen we jou wel
Eet ze!quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu ga ik een hapje eten![]()
Tot straks!
Smakelijk etenquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu ga ik een hapje eten![]()
Tot straks!
Fijn voor je, het werd eens tijd.quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
Het gaat wel ok...Voel me al beter dan het hele afgelopen jaar![]()
Bietje pijn maar daar zijn pillen voor![]()
Maar ik heb de koekwausen ff op tv gezet....tis weer oersaai
Ze horen en zien alleen wat ze zelf willenquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
gerard wil het in rust doen...heeft uitdrukkelijk om oordopjes gevraagd, heeft ze ook in....
snappen die andere kwasten nou echt niet dat ze op moeten souten ?
doodvermoeiend die lui erbij, vooral die lange paalquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ze horen en zien alleen wat ze zelf willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |