Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Re het volgende:
[..]
gaat verder wel offtopic maar beroepsmatig (ouderlijk) heb ik ook wel een en ander meegemaakt... Er zal een valide reden zijn geweest om het op deze manier te doen, dat het verre van ideaal is lijkt me wel duidelijk
een slachtoffer is van Syrische afkomst, gisteren werd al gezegd dat de dader een autochtone jongeman wasquote:
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?quote:
Die mannen van 49 en 42, het zou je vader maar zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?
Nu.nl zegt: De omgekomen mannen waren 80, 49 en 42 jaar oud. Ze woonden allen in Alphen aan den Rijn. De 42-jarige man was van Syrische afkomst.
Naast dat je kennelijk te achterlijk bent om je feiten te checken lijk je zelf ook nogal psychotisch. Zoek hulp.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Bankfurt het volgende:
Alphen a/d Rijn - 9 april = 9/4 = 9+4=13
6 x schieten, 6 doden, dader 24 jaar = 666
maakt ook: 13,666
Syrische afkomst dader:
Tritian van der V. = tri x V(au) = 666
Alphen = alephs
Onderzoek van de lichamen? Post mortum kan toch in het ziekenhuis gebeuren?quote:Op zondag 10 april 2011 15:56 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.
Op zich wel logisch dus (vind ik).
Oh wacht, 666 is omgedraaid ook 666, dus dan is de 42-jarige man vast ook de 24-jarige man en dus de dader. Nu snap ik je, het is een complot!quote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dat maakt wel weer een concrete derde 6.
was die erbij ofzo? eer info?quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had mn vader nog aan de lijn toen dat slachtoffer nog leefde.
Nee, je hebt een psychiater nodig.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik check de feiten idd; een slachtoffer van Syrische afkomst.
ik heb jouw hulp niet nodig, stuk appeltaart die je er bent.
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onderzoek van de lichamen? Post mortum kan toch in het ziekenhuis gebeuren?
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.
Dan kan er toch zo'n tentje omheen? Dat is dan wel het minste lijkt mij.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.
Verschrikkelijk. Wat komt het dan dichtbij he?quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.
En ik hoor net dat van zijn collega zijn de ouders gedood.
wow heftig man, sterkte.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.
Dat ben ik wel met je eens. Is alleen de vraag of Forensische Opsporing genoeg van die tentjes voorhanden heeft. Maar een laken oid. zou wel het minste zijn, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan er toch zo'n tentje omheen? Dat is dan wel het minste lijkt mij.
Zeker ja.. je hoort mensen die er net niet meer waren, of net zijn geweest. En nu hoorde ik van die man die er middenin stond, een vrouw wegtrok bij een lijk vandaan die huilde en lag te bidden.. heel dichtbij allemaal. Ik kom er zelf ook vaak.Tis ook muisstil hier overal.quote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Wat komt het dan dichtbij he?
Erg dit, echt erg.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo ' troll?'quote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef Monque het volgende:
[ link | afbeelding ]
Korpschef en RTL trappen dus in dat troll-verhaal
Welk onderzoek is zo belangrijk dat het lichaam moet blijven liggen?quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het onderzoek meer prio geven dan het verwijderen van de lichamen.
Dat is een Britse site.quote:Op zondag 10 april 2011 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ens-machine-gun.html
In Amerika hebben ze toch een andere reactie als de meeste Nederlanders... Zie de comments.
Dat is een Britse Telegraaf.nl dus niet zo verwonderlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
In Amerika hebben ze toch een andere reactie als de meeste Nederlanders... Zie de comments.
Als je de dader nog zoekt, is dat wellicht interessant. Waarom is dat in dit geval interessant?quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Voor de reconstructie die ze gaan maken.quote:Op zondag 10 april 2011 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je de dader nog zoekt, is dat wellicht interessant. Waarom is dat in dit geval interessant?
Weet niet hoe belangrijk het voor het onderzoek is als je bedoelt dat de dader toch al dood is. Maar ook nabestaanden willen precies weten waar hun geliefde stond toen het gebeurde, waar en hoe die geraakt is, hoe het gaan is, dat hoort ook bij het rouwproces.quote:Op zondag 10 april 2011 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je de dader nog zoekt, is dat wellicht interessant. Waarom is dat in dit geval interessant?
Waarom is die reconstructie belangrijker dan de integriteit van dat lichaam van die persoon en de gevoelens van de nabestaanden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Voor de reconstructie die ze gaan maken.
Toch blijft het apart. In elk winkelcentrum hangen toch wel bewakingscamera's waar je precies op moet kunnen zien welke route hij heeft gelopen? Kan me niet voorstellen dat daar geen camera's aanwezig zijn in ieder geval, maar misschien dat iemand die bekend is met het winkelcentrum daar meer over weet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft dat lichaam daar niet te blijven liggen. Foto's maken, een krijtlijntje en je hebt alle gegevens om dit te onderzoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 16:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Weet niet hoe belangrijk het voor het onderzoek is als je bedoelt dat de dader toch al dood is. Maar ook nabestaanden willen precies weten waar hun geliefde stond toen het gebeurde, waar en hoe die geraakt is, hoe het gaan is, dat hoort ook bij het rouwproces.
Het twitteraccount is een trollquote:Op zondag 10 april 2011 16:20 schreef Monque het volgende:
[..]
Inderdaad, en gisteravond al toegegeven:
http://twitter.com/tristanalpie
Om straks het onderzoek goed af te kunnen ronden is onder andere een exacte reconstructie van het gebeurde nodig. Die info gebruikt men straks om dat 3d computermodel te maken. Hierdoor wordt duidelijk wat en wanneer er nou precies gebeurd is.quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is die reconstructie belangrijker dan de integriteit van dat lichaam van die persoon en de gevoelens van de nabestaanden.
Nogmaals, als ze de dader nog moeten pakken, kan zo'n reconstructie helpen, maar die 'hebben ze al'.
Dat is niet waar, natuurlijk moet er onderzoek gedaan worden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef Document1 het volgende:
Mensen kap nou toch eens met die nabestaanden zo belangrijk te maken, dat onderzoek is nodig en duurt gewoon lang. Een idioot heeft 7 mensen dood geschoten en volgens de meerderheid hier hoeft dat niet onderzocht te worden.denk toch eens na.
Daar ben ik het helemaal mee eens en daarnaast is het zelfs voor de nabestaanden heel erg van belang bij de verwerking om echt precies het naadje van de kous te weten (weet ik helaas uit ervaring..).quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef Document1 het volgende:
Mensen kap nou toch eens met die nabestaanden zo belangrijk te maken, dat onderzoek is nodig en duurt gewoon lang. Een idioot heeft 7 mensen dood geschoten en volgens de meerderheid hier hoeft dat niet onderzocht te worden.denk toch eens na.
Wie beweert dat het niet onderzocht moet worden?quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef Document1 het volgende:
Maar denk jij dat ze dit voor de nabestaanden gedaan hebben? Om te helpen bij het verwerken? Geloof er niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Om straks het onderzoek goed af te kunnen ronden is onder andere een exacte reconstructie van het gebeurde nodig. Die info gebruikt men straks om dat 3d computermodel te maken. Hierdoor wordt duidelijk wat en wanneer er nou precies gebeurd is.
En dat kan ook in het belang van de nabestaanden zijn. Voor de verwerking bijvoorbeeld.
Wellicht dát er ergens nog een andere Tristan rondloopt, maar degene die door RTL (en de politie) werd aangeduidt, is idd de troll. Het is inmiddels gemeldt, dus het bericht zal vast wel gauw verdwijnenquote:Op zondag 10 april 2011 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het twitteraccount is een troll
Er kán best nog ene Tristan zijn, maar degeen op Twitter is nét iets te vrolijk én gebruikte als userpic een foto van een FOK!user...
en:
tristanalpie Tristan van der Vlis
SUCCESSFUL TROLL IS SUCCESSFUL
en:
tristanalpie Tristan van der Vlis
Ik kan het mij haast niet voorstellen dat de politie zoiets de media instuurt zonder de betreffende persoon te hebben gesproken.quote:Op zondag 10 april 2011 16:32 schreef Monque het volgende:
[..]
Wellicht dát er ergens nog een andere Tristan rondloopt, maar degene die door RTL (en de politie) werd aangeduidt, is idd de troll. Het is inmiddels gemeldt, dus het bericht zal vast wel gauw verdwijnen
quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie beweert dat het niet onderzocht moet worden?
Ik zeg alleen dat het, m.i., onnodig is dat dat lichaam daar de hele tijd ligt.
Er zijn legio middelen om eea vast te leggen. Foto's, film, etc.....dat je met wat leuk computer geknutsel zo een reconstructie kunt maken.
Je kunt je toch niet voorstellen dat er echt mensen zijn die dan zo iemand gaan lopen bedreigenquote:De dader van het drama in Alphen aan den Rijn blijkt een naamgenoot in dezelfde gemeente te hebben. Deze man is al veelvuldig belaagd.
''Deze persoon heeft geen leven nu en ik verzoek iedereen hem met rust te laten'', aldus korpschef Jan Stikvoort. ''De dader is dood, de naamgenoot heeft niets van doen met deze zaak.
Ja, dat is toch pure domheid?quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Officieel melden ze dus dat er wel een tweede Tristan is, op nu.nl
[..]
Je kunt je toch niet voorstellen dat er echt mensen zijn die dan zo iemand gaan lopen bedreigen
'machine gun'quote:Op zondag 10 april 2011 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
RTL verwijst i.i.g. door naar het trollaccount op Twitter.quote:Op zondag 10 april 2011 16:34 schreef Auti het volgende:
Ik kan het mij haast niet voorstellen dat de politie zoiets de media instuurt zonder de betreffende persoon te hebben gesproken.
En Risk....autorijden....quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef Document1 het volgende:
Bansheeboy, van monopoly spelen worden mensen ook agresief, dat ook maar verbieden?
En wat dan nog?quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
'machine gun'![]()
Ik zie dat de gemeente AadR ook meteen meldde dat er geschoten was met een automatisch vuurwapen.
uiteindelijk zal blijken dat het een legaal, niet gemodificeerd wapen betrof, wedden?
ja,,, en?quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
http://blog.weetwatzegame(...)nd-gewelddadige.html
http://www.elsevier.nl/we(...)retschmer-bekend.htm
Vooral Counterstrike (achtige spellen) kunnen op lange termijn een verkeerde snaar raken bij bepaalde entiteiten.²
Zeer triest.quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt je toch niet voorstellen dat er echt mensen zijn die dan zo iemand gaan lopen bedreigen
Op RTL staat hetzelfde, maar dat gaat ook over de troll:quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou eh, bij dit soort gebeurtenissen blijkt er een parallel te zijn met vervaarlijke games, zoals bv. Counterstrike.quote:
Bij deze jongeman ook?quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou eh, bij dit soort gebeurtenissen blijkt er een parallel te zijn met vervaarlijke games, zoals bv. Counterstrike.²
Dat moet nog blijken, we zijn voornamelijk nog aan het speculeren.quote:
Geruimd?quote:Op zondag 10 april 2011 16:43 schreef xyzyx het volgende:
Wat een gezeik nog steeds over dat het lang duurde voordat de lijken 'geruimd' werden.
1. er was een bommelding, liever die lijken laten liggen dan straks nog meer lijken..
2. pas na middernacht is het winkelcentrum vrijgegeven voor zover mij bekend
3. onderzoek is wel degelijk belangrijk, voor het zelfde geld waren er wel 2 daders en is er nog 1 op de vlucht.
Zo schijnen ze dat te noemenquote:
Nee, dat denk ik niet. Het kan een bijkomend iets zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar denk jij dat ze dit voor de nabestaanden gedaan hebben? Om te helpen bij het verwerken? Geloof er niks van.
-edit, doe normaalquote:Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Respectloos woord in deze context. Je spreek toch alleen van ruimen als het om kadavers gaat?²
quote:
quote:This is a terrible, senseless tragedy. If this were to occur at a mall where I happened to be, I wouldn't hesitate to drop the gunman immediately with my LEGALLY possesed concealed Walther and hopefully save a few lives. Strict gun control (I'm assuming Holland has this) does not prevent gun violence unfortunately...
- Michael, Saint Louis, USA, 10/4/2011 00:36
quote:Bad people will always be able to get guns.Strict gun control often leaves the innocent defenseless.So sad.
- Richard Stockman, Spartanburg,SC United States, 09/4/2011 23:15
Schietclub: 'Aankoop van illegaal wapen is kinderspel'quote:Obviously, this was an unspeakable tragedy. But, it is also yet another example of gun control laws controlling only the honest, and not protecting any body. Here in Arizona, I am always armed. (I happen to be a retired Arizona Highway Patrol officer, but that is incidental.) Is this a guaranty of my safety? Does this mean I can automatically "Save the day" in the event of some insane act? No, but it gives me options an unarmed person lacks.
- Alan Whitney, Prescott, AZ, 9/4/2011 20:38
Of misschien zoeken potentiële killers dat soort games wel op... Bovendien iedere jongere gamed tegenwoordig dus een direct verband tussen moordenaar en gamer zijn is er niet. Ik ken letterlijk 100 gamers en de grootste bandiet die had een paar jaar geleden een container in de fik gezet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou eh, bij dit soort gebeurtenissen blijkt er een parallel te zijn met vervaarlijke games, zoals bv. Counterstrike.²
Jij, niet we. Wat heb je nog meer aan speculaties ?quote:Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, we zijn voornamelijk nog aan het speculeren.²
Om nog maar te zwijgen over het formaat doelwit. Kind van de of een bejaarde in een scootmobiel.quote:Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het wel wat vroeg de conclusie te trekken dat ie het op 40plussers gemunt had. Er zijn ook kinderen door de kogels geraakt. Maar juist die oudere mensen waren een makkelijker doelwit, jong ben je vlugger weg natuurlijk.
weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat die moraalnichten eerst auto's verbieden voordat ze videogames verbieden.. Die paar doden die misschien door games veroorzaakt worden vallen in het niets bij het aantal verkeersdoden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeuven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.
"Speelgoed met een ..."quote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Document1 het volgende:
Ik lag me kapot als blijkt dat het een fervent pimpampetter was.
Dit dus. Morgen tentamen over beleid en zelfs in de beleidswetenschap weet men dat er een verschil is tussen een beleidsdoel opstellen en proberen te halen met beleid en het daadwerkelijke resultaat. Games kun je verbieden maar niet van de harde schijven van 16 jarigen halen. Moet me tegenwoordig legitimeren bij de Bart Smit ffs. Net alsof een ettertje van 12 mama miet meekrijg voor GTA of dat hij het niet kan downloaden. Zelfde verhaal met drugs en guns wat hier trouwens relevanter is dan games waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeuven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.
Verband betekent niet een oorzakelijk verband. Logisch dat iemand die op een schietvereniging zit ook van games houdt. Er zijn überhaupt weinig jongens te vinden die niet houden van games. En al zouden die spellen hem dusdanig negatief beïnvloed hebben, dat is geen reden voor een verbod natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
\carequote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
'machine gun'![]()
Ik zie dat de gemeente AadR ook meteen meldde dat er geschoten was met een automatisch vuurwapen.
uiteindelijk zal blijken dat het een legaal, niet gemodificeerd wapen betrof, wedden?
Wat heeft het voor zin om een drama voornamelijk emotioneel en met medelijden te benaderen als je daardoor geen toekomstige gevallen kunt voorkomen. Je moet er al het mogelijke aan doen om er voor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef Monque het volgende:
De troll heeft z'n tweets waarin hij toegeeft te trollen gewist, en gaat gewoon door met misleiden.
http://twitter.com/search?q=tristanalpie
Geen Stijl heeft blijkbaar naar de hyves pagina van de onschuldige Tristan gelinkt waar hij dus met foto en al op staat. Wat een idioten. Dat is toch geen journalistiek meer?quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kan alle triggers wel verbieden...maar het zijn er zóveel.quote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef HanSchwulo het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat dit soort mensen worden getriggerd door soortgelijke gebeurtenissen. Was er laatst niet een highschoolshooting in Brazilië? Misschien was dat wel de inspiratie voor gisteren.
Dan zijn ze schuldig aan hetgeen wat er nu met die jongen gebeurt.quote:Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef eight het volgende:
[..]
Geen Stijl heeft blijkbaar naar de hyves pagina van de onschuldige Tristan gelinkt waar hij dus met foto en al op staat. Wat een idioten. Dat is toch geen journalistiek meer?
Niets mis mee om het wel te onderzoeken, toch?quote:Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan alle triggers wel verbieden...maar het zijn er zóveel.
Over highschoolshootings trouwens die vonden ook al ruimschoots plaats voordat er games waren.
Normaal gesproken niet, maar als ik het zeg wordt er erg dwars gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Niets mis mee om het wel te onderzoeken, toch?
Misschien, maar wat heeft het voor zin om deze discussie nu al te voeren, voordat het onderzoek is afgerond en alle feiten bekend zijn? Het is nog totaal niet duidelijk of de invloed van games in deze relevant zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om een drama voornamelijk emotioneel en met medelijden te benaderen als je daardoor geen toekomstige gevallen kunt voorkomen. Je moet er al het mogelijke aan doen om er voor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt.
Wat mij betreft mogen ze ook het gebruik van drugs (en anti-depressiva) in deze context onderzoeken.²
Jij zegt het een beetje op een manier alsof het wel aan zus en zo moet liggen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar als ik het zeg wordt er erg dwars gedaan.²
Ik ben tegen een verbod op zulke spellen, maar het valt me inderdaad op dat er vaak een taboe is binnen de gameswereld om het over nare effecten van games te hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Niets mis mee om het wel te onderzoeken, toch?
Je moet het onderzoeken, zo goed?quote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij zegt het een beetje op een manier alsof het wel aan zus en zo moet liggen.
Ja tuurlijk. Maar om er drugs en games bij te halen is gewoon nog een beetje voorbarig. We weten nog niks over deze jongen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet het onderzoeken, zo goed?²
Komt omdat het woordje ''verbod'' nooit ver weg is bij mensen die dat willen. Zelfs al voor het onderzoek dus dan is het niet gek dat het vertrouwen niet al te groot is.quote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik ben tegen een verbod op zulke spellen, maar het valt me inderdaad op dat er vaak een taboe is binnen de gameswereld om het over nare effecten van games te hebben.
Oke, misschien bedoelde je het niet zo en kwam ik nogal hard over, maar je blijft maar doordrammen over games en wat er tegen gedaan kan worden terwijl het helemaal niet bekend of het nou een fervent gamer is en of het invloed op hem heeft gehad. Dus het kwam op mij over (en ik denk meer mensen hier) dat dit drama een goed excuus was om je standpunt over games duidelijk te maken en dat vond ik wat ongepast.quote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet het onderzoeken, zo goed?²
Ik zou die gasten toch echt aanklagen. Die jongen is nu al compleet zwart gemaakt...quote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zijn ze schuldig aan hetgeen wat er nu met die jongen gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |