abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2011 @ 16:47:51 #276
92279 N.icka
Windforce 11
pi_95305363
quote:
Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken, we zijn voornamelijk nog aan het speculeren. :{

:{²
Jij, niet we. Wat heb je nog meer aan speculaties ?
pi_95305364
Ik lach me kapot als blijkt dat het een fervent pimpampetter was. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Document1 op 10-04-2011 16:58:34 ]
pi_95305373
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het wel wat vroeg de conclusie te trekken dat ie het op 40plussers gemunt had. Er zijn ook kinderen door de kogels geraakt. Maar juist die oudere mensen waren een makkelijker doelwit, jong ben je vlugger weg natuurlijk.
Om nog maar te zwijgen over het formaat doelwit. Kind van de of een bejaarde in een scootmobiel.
pi_95305377
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou eh, bij dit soort gebeurtenissen blijkt er een parallel te zijn met vervaarlijke games, zoals bv. Counterstrike. :{

weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.
pi_95305412
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeuven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.
Laat die moraalnichten eerst auto's verbieden voordat ze videogames verbieden.. Die paar doden die misschien door games veroorzaakt worden vallen in het niets bij het aantal verkeersdoden.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95305463
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Document1 het volgende:
Ik lag me kapot als blijkt dat het een fervent pimpampetter was. :D
"Speelgoed met een ..."
*TRRRRRRRrrrrr .... *
" .. M?"
"Mitrailleur ..." :{
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_95305475
quote:

[..]

weet je, jij bent net zo'n erge onmenselijke idioot als fred teeuven. in plaats van een drama te zien als een drama, kijk jij liever hoe je het kan uitbuiten voor je stomme propaganda.
Dit dus. Morgen tentamen over beleid en zelfs in de beleidswetenschap weet men dat er een verschil is tussen een beleidsdoel opstellen en proberen te halen met beleid en het daadwerkelijke resultaat. Games kun je verbieden maar niet van de harde schijven van 16 jarigen halen. Moet me tegenwoordig legitimeren bij de Bart Smit ffs. Net alsof een ettertje van 12 mama miet meekrijg voor GTA of dat hij het niet kan downloaden. Zelfde verhaal met drugs en guns wat hier trouwens relevanter is dan games waarschijnlijk.
pi_95305486
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou eh, bij dit soort gebeurtenissen blijkt er een parallel te zijn met vervaarlijke games, zoals bv. Counterstrike. :{

Verband betekent niet een oorzakelijk verband. Logisch dat iemand die op een schietvereniging zit ook van games houdt. Er zijn überhaupt weinig jongens te vinden die niet houden van games. En al zouden die spellen hem dusdanig negatief beïnvloed hebben, dat is geen reden voor een verbod natuurlijk. :D
pi_95305496
Er wordt steeds gezegd dat dit soort mensen worden getriggerd door soortgelijke gebeurtenissen. Was er laatst niet een highschoolshooting in Brazilië? Misschien was dat wel de inspiratie voor gisteren.
pi_95305513
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef meth1745 het volgende:

[..]

'machine gun' :{w
Ik zie dat de gemeente AadR ook meteen meldde dat er geschoten was met een automatisch vuurwapen.
uiteindelijk zal blijken dat het een legaal, niet gemodificeerd wapen betrof, wedden?
\care
  zondag 10 april 2011 @ 16:52:17 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95305522
quote:

[..]

Wat heeft het voor zin om een drama voornamelijk emotioneel en met medelijden te benaderen als je daardoor geen toekomstige gevallen kunt voorkomen. Je moet er al het mogelijke aan doen om er voor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt. :{

Wat mij betreft mogen ze ook het gebruik van drugs (en anti-depressiva) in deze context onderzoeken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Admin zondag 10 april 2011 @ 16:52:28 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95305532
quote:
8s.gif Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef Monque het volgende:
De troll heeft z'n tweets waarin hij toegeeft te trollen gewist, en gaat gewoon door met misleiden.
http://twitter.com/search?q=tristanalpie
:r
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95305561
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Officieel melden ze dus dat er wel een tweede Tristan is, op nu.nl

[..]
Geen Stijl heeft blijkbaar naar de hyves pagina van de onschuldige Tristan gelinkt waar hij dus met foto en al op staat. Wat een idioten. Dat is toch geen journalistiek meer?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95305569
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef HanSchwulo het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat dit soort mensen worden getriggerd door soortgelijke gebeurtenissen. Was er laatst niet een highschoolshooting in Brazilië? Misschien was dat wel de inspiratie voor gisteren.
Je kan alle triggers wel verbieden...maar het zijn er zóveel.

Over highschoolshootings trouwens die vonden ook al ruimschoots plaats voordat er games waren.
pi_95305599
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef eight het volgende:

[..]

Geen Stijl heeft blijkbaar naar de hyves pagina van de onschuldige Tristan gelinkt waar hij dus met foto en al op staat. Wat een idioten. Dat is toch geen journalistiek meer?
Dan zijn ze schuldig aan hetgeen wat er nu met die jongen gebeurt.
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 16:54:22 #291
236264 crew  capricia
pi_95305607
quote:
Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan alle triggers wel verbieden...maar het zijn er zóveel.

Over highschoolshootings trouwens die vonden ook al ruimschoots plaats voordat er games waren.
Niets mis mee om het wel te onderzoeken, toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 april 2011 @ 16:55:25 #292
13462 BansheeBoy
pi_95305646
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet, maar als ik het zeg wordt er erg dwars gedaan. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 10 april 2011 @ 16:55:39 #293
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_95305656
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om een drama voornamelijk emotioneel en met medelijden te benaderen als je daardoor geen toekomstige gevallen kunt voorkomen. Je moet er al het mogelijke aan doen om er voor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt. :{

Wat mij betreft mogen ze ook het gebruik van drugs (en anti-depressiva) in deze context onderzoeken. :{

Misschien, maar wat heeft het voor zin om deze discussie nu al te voeren, voordat het onderzoek is afgerond en alle feiten bekend zijn? Het is nog totaal niet duidelijk of de invloed van games in deze relevant zijn.
Voor wat betreft drugs en wapens ben ik het zondermeer met je eens
Stress is voor idioten.
pi_95305682
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet, maar als ik het zeg wordt er erg dwars gedaan. :{

Jij zegt het een beetje op een manier alsof het wel aan zus en zo moet liggen.
pi_95305695
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben tegen een verbod op zulke spellen, maar het valt me inderdaad op dat er vaak een taboe is binnen de gameswereld om het over nare effecten van games te hebben.
  zondag 10 april 2011 @ 16:56:46 #296
13462 BansheeBoy
pi_95305702
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij zegt het een beetje op een manier alsof het wel aan zus en zo moet liggen.
Je moet het onderzoeken, zo goed? :{

pi_95305729
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar om er drugs en games bij te halen is gewoon nog een beetje voorbarig. We weten nog niks over deze jongen.
pi_95305751
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ik ben tegen een verbod op zulke spellen, maar het valt me inderdaad op dat er vaak een taboe is binnen de gameswereld om het over nare effecten van games te hebben.
Komt omdat het woordje ''verbod'' nooit ver weg is bij mensen die dat willen. Zelfs al voor het onderzoek dus dan is het niet gek dat het vertrouwen niet al te groot is.
pi_95305795
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oke, misschien bedoelde je het niet zo en kwam ik nogal hard over, maar je blijft maar doordrammen over games en wat er tegen gedaan kan worden terwijl het helemaal niet bekend of het nou een fervent gamer is en of het invloed op hem heeft gehad. Dus het kwam op mij over (en ik denk meer mensen hier) dat dit drama een goed excuus was om je standpunt over games duidelijk te maken en dat vond ik wat ongepast.
pi_95305797
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zijn ze schuldig aan hetgeen wat er nu met die jongen gebeurt.
Ik zou die gasten toch echt aanklagen. Die jongen is nu al compleet zwart gemaakt...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')