Dat zie je toch iedere dag op het 8 uur journaal?quote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoezo is dit nou weer naïef?? dus jij vind het normaal om van dodelijke slachtoffers foto's te maken
mja, dood is dood, daar zal degene weinig meer van meekrijgen, voor familie etc is het natuurlijk niet leuk om dat te wetenquote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ja poep, nu heb ik een beeld voor ogen van oude mensjes, alles al meegemaakt, neergeknald door een kind nog en daar dan een hele nacht moeten blijven liggen tot de heren uitgepuzzeld zijn.
Mensontwaardig
die foto is zo vaak voorbij gekomen dat de kleur van de schoenen je niet echt ontgaatquote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Eerlijk gezegd vind ik het ook echt ontzettend hypocriet om te roepen dat je het zo erg vindt dat die foto gemaakt wordt, terwijl je er blijkbaar wel aandachtig genoeg naar zit te kijken om de kleur van z'n schoenen te onthouden.
zien is iets anders dan makenquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zie je toch iedere dag op het 8 uur journaal?
quote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoezo is dit nou weer naïef?? dus jij vind het normaal om van dodelijke slachtoffers foto's te maken
Ik weet het niet, ik denk er anders over.quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Re het volgende:
[..]
mja, dood is dood, daar zal degene weinig meer van meekrijgen, voor familie etc is het natuurlijk niet leuk om dat te weten
Als er geen mensen waren die de foto's maakten, had jij ze ook niet kunnen zien.quote:
En dat hebben ze dan ook gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het onderzoek meer prio geven dan het verwijderen van de lichamen.
als je visueel ingesteld bent hoef je niet lang naar foto;s te kijken om bepaalde details te onthoudenquote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Document1 het volgende:
Ik vind het naïef dat je je blijkbaar niet kan voorstellen wat voor nieuwwaarde (oa) zon foto heeft. Eigenlijk wel hypocriet dat je e blijkbaar lang genoeg naar gekekn hebt om bepaalde details te kunnen onthouden.
[..]
Was er dan geen enkele getuige die verstand had van wapens? Een salvo van een automatisch wapen is niet zoo moeilijk te herkennen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Ja. Iemand met kennis van zaken zal moeten beoordelen of het om een semi of volautomaat gaat, of dat het een omgebouwd iets betreft. Daarnaast moet in het Verona systeem gekeken worden of het op het verlof van de dader staat.
Dat onderzoek naar het verlof en de vraag of de omstandigheden daaromtrent is bij een ander korps neergelegd, ivm objectiviteit.
Heeft dus allemaal wat tijd nodig.
gaat verder wel offtopic maar beroepsmatig (ouderlijk) heb ik ook wel een en ander meegemaakt... Er zal een valide reden zijn geweest om het op deze manier te doen, dat het verre van ideaal is lijkt me wel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk er anders over.
Beroep.Ben meer dan me lief is bekend met de dood.
Je zet bij het afleggen nu eenmaal ook geen radio3 keihard aan.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Bankfurt het volgende:
Alphen a/d Rijn - 9 april = 9/4 = 9+4=13
6 x schieten, 6 doden, dader 24 jaar = 666
maakt ook: 13,666
Syrische afkomst dader:
Tritian van der V. = tri x V(au) = 666
Alphen = alephs
Gun ze die lol nou eens .quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ja poep, nu heb ik een beeld voor ogen van oude mensjes, alles al meegemaakt, neergeknald door een kind nog en daar dan een hele nacht moeten blijven liggen tot de heren uitgepuzzeld zijn.
Mensontwaardig
Haske offtopic, er is altijd een valide iets te verzinnenquote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Re het volgende:
[..]
gaat verder wel offtopic maar beroepsmatig (ouderlijk) heb ik ook wel een en ander meegemaakt... Er zal een valide reden zijn geweest om het op deze manier te doen, dat het verre van ideaal is lijkt me wel duidelijk
Op zich vreemd volgens mij kan zelfs de brandweer in het Verona systeem kijken .quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Ja. Iemand met kennis van zaken zal moeten beoordelen of het om een semi of volautomaat gaat, of dat het een omgebouwd iets betreft. Daarnaast moet in het Verona systeem gekeken worden of het op het verlof van de dader staat.
Dat onderzoek naar het verlof en de vraag of de omstandigheden daaromtrent is bij een ander korps neergelegd, ivm objectiviteit.
Heeft dus allemaal wat tijd nodig.
Die getuigen zullen er misschien wel geweest zijn, maar om vast te stellen om wat het nou precies gaat zal het wapen nauwkeurig bekeken moeten worden. Eventueel gedemonteerd om de afvuurinrichting goed te bekijken. Daarvoor kun je niet genoeg op getuigen verklaringen vertrouwen, dat moet iemand met kennis van zaken doen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Was er dan geen enkele getuige die verstand had van wapens? Een salvo van een automatisch wapen is niet zoo moeilijk te herkennen.
Ga lekker naar BNW.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Bankfurt het volgende:
Syrische afkomst dader:
Alphen = alephs
Kan, maar om in dit geval het aangetroffen wapen te vergelijken met de gegevens van de verlofhouder, is een rechercheur van BW nodig. In dit geval ook nog die van een ander korps.quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Op zich vreemd volgens mij kan zelfs de brandweer in het Verona systeem kijken .
Die moeten nl weten of zich wapens of munitie in een huis bevinden als er ergens brand is .
Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Re het volgende:
[..]
gaat verder wel offtopic maar beroepsmatig (ouderlijk) heb ik ook wel een en ander meegemaakt... Er zal een valide reden zijn geweest om het op deze manier te doen, dat het verre van ideaal is lijkt me wel duidelijk
een slachtoffer is van Syrische afkomst, gisteren werd al gezegd dat de dader een autochtone jongeman wasquote:
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?quote:
Die mannen van 49 en 42, het zou je vader maar zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?
Nu.nl zegt: De omgekomen mannen waren 80, 49 en 42 jaar oud. Ze woonden allen in Alphen aan den Rijn. De 42-jarige man was van Syrische afkomst.
Naast dat je kennelijk te achterlijk bent om je feiten te checken lijk je zelf ook nogal psychotisch. Zoek hulp.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Bankfurt het volgende:
Syrische afkomst dader:
Alphen = alephs
Onderzoek van de lichamen? Post mortum kan toch in het ziekenhuis gebeuren?quote:Op zondag 10 april 2011 15:56 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.
Op zich wel logisch dus (vind ik).
Oh wacht, 666 is omgedraaid ook 666, dus dan is de 42-jarige man vast ook de 24-jarige man en dus de dader. Nu snap ik je, het is een complot!quote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dat maakt wel weer een concrete derde 6.
was die erbij ofzo? eer info?quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had mn vader nog aan de lijn toen dat slachtoffer nog leefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |