Wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest om een winkelcentrum in te rennen dat normaal altijd druk is, maar waar nu alleen nog maar doden en gewonden zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef PiRANiA het volgende:
Politieagenten zijn meteen het winkelcentrum in gegaan.
Ik vond het stukje op de Telegraaf belachelijk geschreven. Ze insinueren dat hij alleen maar zijn eigen kind heeft beschermd. Wie zegt dat beide kinderen bij hem in de buurt waren? Misschien had hij de ene aan de hand en de ander liep 20m verderop. Als er dan ineens een gek met een wapen opduikt, heb je niet zoveel kans om dat ene kind te beschermen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef Document1 het volgende:
Dat word nog leuk voor die familie, wel je eigen bloed beschermen en je stiefdochter het maar uit laten zoeken. Dat word scheiden.
Dat is nog niet gezegd. Wel dat 1 van de 3 aangetroffen wapens makkelijk is om te bouwen. Er wordt onderzocht of deze 3 wapens op het verlof stonden en of er sprake is van ombouw.quote:
dat was van die man met die bruine schoenen toch?quote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die foto was rond 14 uur al op tv, het zal verdomme je vader/zoon/geliefde zijn en van niks weten.
bah! ook degeen die de foto nam "ja, die was al dood hè,'
Ja dus, kans is vrij groot dat er camera's hangen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:34 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn er camerabeelden?
> Worden geen mededelingen over gedaan vanuit de politie.
Sorry hoor, maar in een topic(reeks) als dit wordt er ook massaal naar zo'n foto gekeken. Gaan we het dan de fotograaf kwalijk nemen dat 'ie de foto heeft gemaakt?quote:Op zondag 10 april 2011 15:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was van die man met die bruine schoenen toch?
ja echt bizar dat mensen daar foto's van gaan nemen
De eigenaar/beheerder van het winkelcentrum had al aangegeven dat er camerabeelden zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef themole het volgende:
[..]
Ja dus, kans is vrij groot dat er camera's hangen.
ik kan me niet voorstellen dat je foto's van een overleden persoon gaat nemen, zeker niet tegenover de nabestaandenquote:Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in een topic(reeks) als dit wordt er ook massaal naar zo'n foto gekeken. Gaan we het dan de fotograaf kwalijk nemen dat 'ie de foto heeft gemaakt?
Mooi. Meteen die geruchten ontkracht dat de politie zo laat op plaats delict was.quote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
Was de politie te traag omdat ze hem dood aantroffen?
> Nee. Binnen 7 minuten ter plaaste. Zonder overleg: vest aan en er in gegaan. Zo hoort dat. Is zeer adequaat gegaan.
dat zeker!quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi. Meteen die geruchten ontkracht dat de politie zo laat op plaats delict was.
Ja. Iemand met kennis van zaken zal moeten beoordelen of het om een semi of volautomaat gaat, of dat het een omgebouwd iets betreft. Daarnaast moet in het Verona systeem gekeken worden of het op het verlof van de dader staat.quote:
Gebeurt zo vaak, niks raars aan imoquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je foto's van een overleden persoon gaat nemen, zeker niet tegenover de nabestaanden
Nee, tv die het uitzend voor er familie op de hoogte is.quote:Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in een topic(reeks) als dit wordt er ook massaal naar zo'n foto gekeken. Gaan we het dan de fotograaf kwalijk nemen dat 'ie de foto heeft gemaakt?
Maakt voor die overleden mensen toch niet uit?quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ja poep, nu heb ik een beeld voor ogen van oude mensjes, alles al meegemaakt, neergeknald door een kind nog en daar dan een hele nacht moeten blijven liggen tot de heren uitgepuzzeld zijn.
Mensontwaardig
Volgens mij werd er verteld dat om 0300 uur de laatste lichamen werden overgebracht naar het mortuarium.quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ja poep, nu heb ik een beeld voor ogen van oude mensjes, alles al meegemaakt, neergeknald door een kind nog en daar dan een hele nacht moeten blijven liggen tot de heren uitgepuzzeld zijn.
Mensontwaardig
quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je foto's van een overleden persoon gaat nemen, zeker niet tegenover de nabestaanden
Tamelijk harteloos. Denk eens aan de nabestaanden?quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt voor die overleden mensen toch niet uit?
De schietpartij is rond het middaguur gebeurd.quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij werd er verteld dat om 0300 uur de laatste lichamen werden overgebracht naar het mortuarium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |