Denk dat je minder doden haalt met automatisch dan met semi-automatisch. Tenzij je een hoop volle laders meedraagt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:54 schreef capricia het volgende:
Vind het eigenlijk nog weinig doden, voor een automatisch schietwapen.
je komt natuurlijk niet zomaar in een psychose...quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef themole het volgende:
[..]
Een trip of psychose. Mijn vader heeft ooit een psychose gehad, was toen helemaal paranoia. Die had ook dit soort dingen kunnen doen als hij een wapen had.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Nederland 2 en http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml en
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Auti het volgende:
dankje
[..]
Nederland 2 en http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml en
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef zoefbust het volgende:
Meisje (10) gewond na schietdrama
Alphen aan den Rijn - Onder de gewonden van het schietdrama in Alphen aan den Rijn is een meisje van 10 jaar. Eloise werd voor de ogen van haar stiefvader neergeschoten.
Aanvankelijk werd gemeld dat het meisje door haar hoofd is geschoten, maar dat bleek gelukkig mee te vallen.
Ze is in haar bil geraakt en ligt nu in het ziekenhuis in Gouda.
Stiefvader Gert was met zijn twee dochtertjes aan het winkelen in winkelcentrum Ridderhof toen er geschoten werd. Op dat moment wierp hij zich op een van zijn dochters. Stiefdochter Eloise werd vervolgens neergeschoten
telegraaf
1 keer herladen staat hierquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
het was een volautomatisch wapen
3 mags geleegd
laten we het in ieder geval hopen ja!quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:
Ook het laatste waar ik mij druk om maak .. of het een gerichte actie was. Als je op kinderen schiet lijkt het me dat hij random schoot.
dat is dan een geruststellende gedachte voor de ouders en misschien slachtoffers?...quote:Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij is al eerder gepost:
In dit geval pesterijen en geen vrienden dus.
Klopt vaak loopt het samen met een bijna burn-out.quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Re het volgende:
[..]
je komt natuurlijk niet zomaar in een psychose...
tja dat is altijd de vraagquote:Op zondag 10 april 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
Is dit dan u wel de 'waarheid' Telegraaf?
[..]
Vermoed ook wel dat het iets in die richting is. En dan kun je ook wel van een ernstige stoornis spreken, imho. (Wil hiermee natuurlijk niks ten nadele van je vader zeggen)quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef themole het volgende:
[..]
Een trip of psychose. Mijn vader heeft ooit een psychose gehad, was toen helemaal paranoia. Die had ook dit soort dingen kunnen doen als hij een wapen had.
laten we hopen dat artikel de waarheid spreektquote:Op zondag 10 april 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
Is dit dan u wel de 'waarheid' Telegraaf?
[..]
Ja, en in een druk winkelcentrum. Wat een prutser.quote:Op zondag 10 april 2011 14:54 schreef capricia het volgende:
Vind het eigenlijk nog weinig doden, voor een automatisch schietwapen.
Twee meisjes van 6 en 10 zijn iig lichtgewond.quote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
laten we hopen dat artikel de waarheid spreekt
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
dat is dan een geruststellende gedachte voor de ouders en misschien slachtoffers?...
gelukkig was het een prutser, al zijn er 6 slachtoffers teveel gevallenquote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, en in een druk winkelcentrum. Wat een prutser.
had het net gepostquote:Op zondag 10 april 2011 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee meisjes van 6 en 10 zijn iig lichtgewond.
Ik neem aan dat dit anders uit je toetsenbord is gekomen dan dat je het bedoeld?quote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, en in een druk winkelcentrum. Wat een prutser.
waarom?quote:Op zondag 10 april 2011 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
dat is dan een geruststellende gedachte voor de ouders en misschien slachtoffers?...
Die mensen moeten het ook echt intens moeilijk hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef roos85 het volgende:
fijn dat de kerk aandacht aan de ouders van Tristan heeft besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |