dat heb ik wel gehoord, maar er gaan zoveel geruchtenquote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Re het volgende:
[..]
er was toch sprake dat een kind door een winkelmedewerker naar binnen werd gesleurd nadat de ouders al waren neergeschoten?
Met een luchtdrukpistool, komt later deze week nog meer info over.quote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef zoefbust het volgende:
Vreemd verhaal uit 2003 - dader heeft zichzelf toen tegen z'n been geschoten ?
Neergeschoten, nergens bevestigd dat ze bezweken zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Re het volgende:
[..]
er was toch sprake dat een kind door een winkelmedewerker naar binnen werd gesleurd nadat de ouders al waren neergeschoten?
Ja. Met een luchtdruk pistool. Niet handig, maar ook niet strafbaar.quote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef zoefbust het volgende:
Vreemd verhaal uit 2003 - dader heeft zichzelf toen tegen z'n been geschoten ?
wordt misschien nog door de journalisten gevraagdquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Niets over het feit dat de slachtoffers er zo lang hebben gelegen?
Dat stond toch ook op dat troll twitter account?quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef roos85 het volgende:
In Alphen a/d Rijn woont een man met dezelfde naam
Voor die man buiten op de parking kwam pas savonds iemand op het idee om er zo'n tentje over te zetten omdat iedereen uit de flat er zo op keek.quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Niets over het feit dat de slachtoffers er zo lang hebben gelegen?
is die nep twitter toch? er zijn wel twee met dezelfde naam in Alphen, maar denk niet dezelfde voornaam?quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
Er is een 2e persoon met dezelfde naam. Deze man heeft geen leven. Oproepen om zich te realiseren dat de ander dood is en niets met de zaak van doen heeft.
oh daar heb ik niet naar gekeken, ben niet van de twitterquote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stond toch ook op dat troll twitter account?
Dat vind ik zo erg he. Zo onwaardig. Onbegrijpelijk ook.quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor die man buiten op de parking kwam pas savonds iemand op het idee om er zo'n tentje over te zetten omdat iedereen uit de flat er zo op keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |