Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Re het volgende:
[..]
gaat verder wel offtopic maar beroepsmatig (ouderlijk) heb ik ook wel een en ander meegemaakt... Er zal een valide reden zijn geweest om het op deze manier te doen, dat het verre van ideaal is lijkt me wel duidelijk
een slachtoffer is van Syrische afkomst, gisteren werd al gezegd dat de dader een autochtone jongeman wasquote:
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?quote:
Die mannen van 49 en 42, het zou je vader maar zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
En begrijpend lezen is blijkbaar nogal ingewikkeld voor je?
Nu.nl zegt: De omgekomen mannen waren 80, 49 en 42 jaar oud. Ze woonden allen in Alphen aan den Rijn. De 42-jarige man was van Syrische afkomst.
Naast dat je kennelijk te achterlijk bent om je feiten te checken lijk je zelf ook nogal psychotisch. Zoek hulp.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Bankfurt het volgende:
Alphen a/d Rijn - 9 april = 9/4 = 9+4=13
6 x schieten, 6 doden, dader 24 jaar = 666
maakt ook: 13,666
Syrische afkomst dader:
Tritian van der V. = tri x V(au) = 666
Alphen = alephs
Onderzoek van de lichamen? Post mortum kan toch in het ziekenhuis gebeuren?quote:Op zondag 10 april 2011 15:56 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Reden dat het zo lang geduurd heeft is (naar ik hoorde) dat eerst moest worden uitgezocht of er nog explosieven aanwezig waren in het centrum voordat het onderzoek van de lichamen überhaupt kon beginnen.
Op zich wel logisch dus (vind ik).
Oh wacht, 666 is omgedraaid ook 666, dus dan is de 42-jarige man vast ook de 24-jarige man en dus de dader. Nu snap ik je, het is een complot!quote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dat maakt wel weer een concrete derde 6.
was die erbij ofzo? eer info?quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had mn vader nog aan de lijn toen dat slachtoffer nog leefde.
Nee, je hebt een psychiater nodig.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik check de feiten idd; een slachtoffer van Syrische afkomst.
ik heb jouw hulp niet nodig, stuk appeltaart die je er bent.
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onderzoek van de lichamen? Post mortum kan toch in het ziekenhuis gebeuren?
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.
Dan kan er toch zo'n tentje omheen? Dat is dan wel het minste lijkt mij.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Politie zal ook willen weten waar de schutter stond tov. de slachtoffers. Dat stellen ze oa. vast aan de hand van in en uittrede wonden. Daarom mogen de lichamen niet verplaatst worden voordat dat helder is.
Verschrikkelijk. Wat komt het dan dichtbij he?quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.
En ik hoor net dat van zijn collega zijn de ouders gedood.
wow heftig man, sterkte.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar.. en de broer van een vriend van me was aanwezig tijdens het incident.
Dat ben ik wel met je eens. Is alleen de vraag of Forensische Opsporing genoeg van die tentjes voorhanden heeft. Maar een laken oid. zou wel het minste zijn, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan er toch zo'n tentje omheen? Dat is dan wel het minste lijkt mij.
Zeker ja.. je hoort mensen die er net niet meer waren, of net zijn geweest. En nu hoorde ik van die man die er middenin stond, een vrouw wegtrok bij een lijk vandaan die huilde en lag te bidden.. heel dichtbij allemaal. Ik kom er zelf ook vaak.Tis ook muisstil hier overal.quote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Wat komt het dan dichtbij he?
Erg dit, echt erg.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo ' troll?'quote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef Monque het volgende:
[ link | afbeelding ]
Korpschef en RTL trappen dus in dat troll-verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |