Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik weeg gewoon 40 jonguhquote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil best wel lichter zijn maar 50kg zou voor mij een beetje too much zijn
40quote:
Heb geen TT klaarquote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef babybel het volgende:
[..]
ik kan het zelf ook totaal niet. mocht dit dus de lapo zijn dan hoop ik dat trev even een nieuwe opengooit...
Hoezo niet?quote:
* Trevland blaast heel hardquote:
precies!quote:
dacht dat we nog een paar posts van de lapo verwijderd warenquote:
Ik kan gewoon niet aankomenquote:
hmmm da's net zo klote als niet af kunnen vallenquote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet aankomenVandaag in totaal twee zakken chips leeggegeten, morgen verrekt veel taart en dan zul je toch zien dat ik eerder af ben gevallen dan aangekomen
Dat had ik ook totdat ik uit de groei kwamquote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet aankomenVandaag in totaal twee zakken chips leeggegeten, morgen verrekt veel taart en dan zul je toch zien dat ik eerder af ben gevallen dan aangekomen
tot voor kort heb ik die periode ook gehad, ik woog echt al JARENLANG hetzelfde...quote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
het begin van het eindequote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef babybel het volgende:
[..]
tot voor kort heb ik die periode ook gehad, ik woog echt al JARENLANG hetzelfde...
maar nu, sinds een half jaar, een broekmaat groter, en een heel, heel klein afdakje gecreerd...
Gewoon, jaloers op mij kan nietquote:
Hey mijn deken waait wegquote:[..]
* Trevland blaast heel hard
als ik er overheen wrijf loopt ie zelfs iets rond!quote:
Best welquote:
Weet je zeker dat niet je denken blijft liggen en jij weg waait?quote:[..]
Hey mijn deken waait wegKoud
Nouja, ik heb er opzich geen problemen meequote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm da's net zo klote als niet af kunnen vallen
ik moest te hard lachenquote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niet je denken blijft liggen en jij weg waait?
40 kgquote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er opzich geen problemen mee
Whehe die jongen die me droeg vast ook niet
Ehm neequote:
Jaquote:[..]
Weet je zeker dat niet je deken blijft liggen en jij weg waait?
Neuhquote:Op zondag 10 april 2011 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ehm nee
[..]
Jablaas m'n deken maar weer terug trouwens
Oh hij niet, 'wow jij bent zwaar'quote:
Ook gij al?quote:Op zondag 10 april 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
nog 1 droppie pakken, rustig opeten en daarna richting bedje
Truste Ro(c)kerd!quote:
gaat je telefoon slapen?quote:
door jou kan ik nu m`n nickname veranderenquote:
[Belgisch uitgesproken] Dan moet u het stekkertje erin stekenquote:
is wel TFM tijd nu normaalquote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk bij zijnen anders wel aan het slapen denk ik
quote:Op zondag 10 april 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[Belgisch uitgesproken] Dan moet u het stekkertje erin steken[/Belgisch uitgesproken]
Allez, steekt u nooit stekkertjes?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[Belgisch uitgesproken] Dan moet u het stekkertje erin steken[/Belgisch uitgesproken]
het is inderdaad laat voor jouw doenquote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, normaal slaap ik nu meestal
idddquote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, normaal slaap ik nu meestal
quote:Op zondag 10 april 2011 01:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
het is inderdaad laat voor jouw doen
Maar nu is het weekend en niet door de weeksquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 01:45 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste kerelquote:Op zondag 10 april 2011 01:45 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
yepquote:
Ah zoquote:Op zondag 10 april 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
kan niet extreem uitslapen morgen, en anders ben ik alweer een wrak als ik maandag ga werken![]()
Neh... Geen koffie meer. Net terug uit kroeg, straks om 8 uur weer op...quote:Op zondag 10 april 2011 04:00 schreef Fallen het volgende:
Hey een koffie-lurk topic.
Heb nu ongeveer alle varianten van de automaat hier wel geprobeerd. Leuk hoor zo'n 12 uurs nachtdienst. Gelukkig nog maar 3 uur te gaan.
Nog meer mensen die nu aan de koffie zijn?
Na stappen zou ik ook geen koffie meer drinken. Overigens wel een puntje voor mij. Niet te veel koffie meer drinken, moet ook nog kunnen slapen als ik om 08:00 thuis ben.quote:Op zondag 10 april 2011 04:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh... Geen koffie meer. Net terug uit kroeg, straks om 8 uur weer op...
Bedje in dus. Truste.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 136 Trevland
02. 121 Koen66
03. 086 RockNijntje
04. 083 suikertaartje
05. 081 crv
06. 079 Fha
07. 059 Pheno
08. 042 sararaats
09. 041 goldfinger1963
10. 038 Ajacied422
11. 038 Muck
12. 033 Barretje80
13. 030 Crazy-M
14. 029 MPG
15. 028 Marijkezwolle
16. 023 pgrferrari
17. 022 TheFamousMan
18. 021 PriemGirl
19. 019 Toekito
20. 019 DaMart
Reeks-statistieken!
hmm.. wild enog even kijken of ik team aan kon passen.. ken dat niet meerquote:
Morguh ajacied!quote:
het gaat regenen dus ik weet het niet. Hoop dat Button weer kan toveren maar zal niet gek staan te kijken als het een renault is ofzo.quote:Op zondag 10 april 2011 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie gaat er winnen? Ik voorspel Vettel of Alonso
Button is een eendagsvlieg met het Wereldkampioenschap 2009.quote:Op zondag 10 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
het gaat regenen dus ik weet het niet. Hoop dat Button weer kan toveren maar zal niet gek staan te kijken als het een renault is ofzo.
Hij is een goede coureur maar zat lang in een redelijke maar niet boeiende auto. Maar dan moet die dat wel dit jaar bewijzen door Lewis veel te verslaan.quote:Op zondag 10 april 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Button is een eendagsvlieg met het Wereldkampioenschap 2009.
quote:
jawel, alleen was ik om 07:45 al wakker...quote:
Lewis Hamilton kan het wel, maar volgens mij denkt hij er te makkelijk overquote:Op zondag 10 april 2011 09:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is een goede coureur maar zat lang in een redelijke maar niet boeiende auto. Maar dan moet die dat wel dit jaar bewijzen door Lewis veel te verslaan.
wat een leuke wekker heb jij toch!quote:Op zondag 10 april 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
jawel, alleen was ik om 07:45 al wakker...![]()
mijn wekker ging zo: Mamaaaaa? Ben je wakker? Kom je gezellig spelen?
goed hoor..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die nieuwe wekker gaat dan wel eerst om de paar uur van: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 10 april 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat een leuke wekker heb jij toch!
je moet gewoon nog een wekker maken.. dan kunnen ze samen spelen!
En toch vind ik dat een leuke wekker. Soms wil ik dat ook welquote:Op zondag 10 april 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Aahquote:Op zondag 10 april 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goed hoor..
BarMan ligt nog heerlijk te slapen naast me en dat ziet er zooo lief uit![]()
nog een beetje verbaast over een nachtelijke (forum) bezoekster..
maar soit
als je het eerste model neemt wel maar als je het oudere model neemt valt dat wel meequote:Op zondag 10 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die nieuwe wekker gaat dan wel eerst om de paar uur van: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Hamilton moet soms idd met meer vertrouwen rijden. Als die maar de gekke fratsen van 2008 en 2009 achterwege laat.quote:Op zondag 10 april 2011 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis Hamilton kan het wel, maar volgens mij denkt hij er te makkelijk over
Ik doe dan ook even een paar minuten van moppermopper, naar badkamer, wc, moppermopper, slokje water, moppermoppper...deur van kamer van Thijs open,quote:Op zondag 10 april 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
En toch vind ik dat een leuke wekker. Soms wil ik dat ook wel
Met mij wel goed hoor. Lekker geslapen en nu met koffie in de hand F1 kijken en straks naar Utrecht - Feyenoord kijken. Mijn ultieme zondag
quote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dan ook even een paar minuten van moppermopper, naar badkamer, wc, moppermopper, slokje water, moppermoppper...deur van kamer van Thijs open,![]()
![]()
Goedemorgen lieverd, heb je lekker geslapen?
![]()
![]()
welke broodjes?quote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen liefjes![]()
Broodjes zitten in de oven
Ik heb zo paasstolquote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen liefjes![]()
Goedemorgen snoetjequote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen liefjes![]()
Ik denk ovenbroodjesquote:
Oeh ook lekker, hoe is het met je?quote:
Hey suikersnoetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?
oei.. das niet zo handig nee.. misschien een wekker maken die iets beter ingeregeld is??quote:Op zondag 10 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die nieuwe wekker gaat dan wel eerst om de paar uur van: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Heb gewoon geluk dat Muck het ook leuk vindt hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en klinkt goed, jouw zondag![]()
Ik ben ook raceauto's aan het kijken, maar dan anders![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ovenbroodjesafbakbroodjes dus
[..]
Oeh ook lekker, hoe is het met je?
[..]
Hey suikersnoetjeWelke smaak, Tomaat met basilicum is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?![]()
Goed hoorquote:
neuh.. het was weer wazig.. en het grote "probleem: was dat wij het terug zouden lezen..quote:Op zondag 10 april 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
AahHow cute
![]()
Oeh, moet ik iets teruglezen?
afbakbroodjes, gewoon afbakbroodjesquote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke smaak, Tomaat met basilicum is lekker
Wij gaan zo ook F1 kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed hoorlekker geslapen na dag klussen en nu wakker worden met jullie en BBC 1
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hey suikersnoetjeHihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?![]()
Meh, allemaal snot en hoest enzo
Ik vind het ook leuk, maar Thijs (nog) niet zo lang, dus dan misschien vanmiddag de herhaling als hij even in bed ligt..ALS hij nog wil slapenquote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gewoon geluk dat Muck het ook leuk vindt hoor.
Hahahaha.
Trouwens is druk hier in de lucht met heli's van NOS ivm marathon. En het gekke is die start pas om 11![]()
Wat bijzonder, dan zijn ze er wel heel vroeg bij
ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen hequote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. das niet zo handig nee.. misschien een wekker maken die iets beter ingeregeld is??
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
was Whiskers terug?quote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het was weer wazig.. en het grote "probleem: was dat wij het terug zouden lezen..
kom dan niet..
gaat zo regenen aan de lucht te zien. Maar bijv. Renault zou met andere kleuren pak rijden ivm zon en zwartquote:
Toek verwoordde het beterquote:Op zondag 10 april 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen he
quote:Op zondag 10 april 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je het eerste model neemt wel maar als je het oudere model neemt valt dat wel mee
draaideur KSC-erquote:
vrouwen die van racen houdenquote:Op zondag 10 april 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het ook leuk, maar Thijs (nog) niet zo lang, dus dan misschien vanmiddag de herhaling als hij even in bed ligt..ALS hij nog wil slapen![]()
Denk dat ze alle communicatie e.d. aan het testen zijn.quote:Wat bijzonder, dan zijn ze er wel heel vroeg bij
Ligt eraan welke winkel je gaatquote:ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen he
is het al begonnen??quote:Op zondag 10 april 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaat zo regenen aan de lucht te zien. Maar bijv. Renault zou met andere kleuren pak rijden ivm zon en zwart
dankquote:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Komt whiskers nog naar de meet volgende week?
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuterquote:
don't know, don't carequote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Komt whiskers nog naar de meet volgende week?
snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuter
wie heeft het over bevallen? Gewoon kinderdagverblijf in lopen. Iemand van jaar of 3 aanwijzen die je aanstaat. Afrekenen en dan gauw naar huis.quote:Op zondag 10 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuter
wordt het ook ergens gestreamed??quote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dank
Nee Bar pas om 10:00 gaan de lichten op groen. Nu op BBC voorbeschouwing
vast wel, moet je even in het F1topic hier op FOK! kijken of op RTLsite of BBC-site. Kan zijn dat ze het live op internet gooien.quote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wordt het ook ergens gestreamed??
Oh! Ideetjequote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie heeft het over bevallen? Gewoon kinderdagverblijf in lopen. Iemand van jaar of 3 aanwijzen die je aanstaat. Afrekenen en dan gauw naar huis.
quote:
Eind van het vorige topic ergensquote:
nee toch?quote:Op zondag 10 april 2011 09:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt er iemand nog wakker om wat die draaideur hier komt doen?
gevonden.. blegh klaar meequote:Op zondag 10 april 2011 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind van het vorige topic ergens
wou zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee toch?
dat zou wel heel ongezond zijn
ik lust geen roggebroodquote:Op zondag 10 april 2011 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
Vers roggebrood van de bakker met kaas van de kaasboer
oeehhh!quote:Op zondag 10 april 2011 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
Vers roggebrood van de bakker met kaas van de kaasboer
Het is zo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lust geen roggebroodmaar kaas van de kaasboer
Maar als ze komt volgende week, heb ik eigenlijk weinig zin om te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2011 09:41:03 ]
ja, maar dit is anders dan die van de suup hoorquote:Op zondag 10 april 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lust geen roggebroodmaar kaas van de kaasboer
bij mij in mijn kiezen, zit ik nog een half uur te pulken met mijn tongquote:Op zondag 10 april 2011 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeehhh!
het gaat alllen wel meestal plakken aan m'n gehemelte
jaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ze komt volgende week, heb ik eigenlijk weinig zin om te komenJe bedoelt in Zwolle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet bijna zeker dat ze daar niet welkom is niet komt
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 10 april 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ze komt volgende week, heb ik eigenlijk weinig zin om te komendan moet je er ook gewoon wel wat van zeggen.. het is te debiel voor woorden dat eigenlijk niemand er iets van zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat het zielig is ofzo
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wou zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bedoelt in Zwolle?
Ik weet bijna zeker dat ze daar niet welkom is niet komt
ja zeg jij er eens wat van. Mevrouw met Meningquote:Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan moet je er ook gewoon wel wat van zeggen.. het is te debiel voor woorden dat eigenlijk niemand er iets van zegt
omdat het zielig is ofzo
ik zeg dus maar wel gewoonquote:
En anders vlucht je maar naar mij hoorquote:
nee want Muck moet spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 09:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg dus maar wel gewoon![]()
daar zit niemand op te wachten, toch?
komen jullie eigenlijk?
Goed planquote:Op zondag 10 april 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En anders vlucht je maar naar mij hoor
Aaahquote:Op zondag 10 april 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Kijk van gister:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Kijk van gister:
[ afbeelding ]
een besloten optreden dus geen idee wat ik ga doenquote:
Ja, hij heeft een hemangioom ofzo op zijn hand zitten, en die was eerst klein, en werd groter, en nog ietsjes dikker. en nu haalt ie em steeds open en ben ik alweer een pakje pleisters lichterquote:
een watte??quote:Op zondag 10 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hemangioom ofzo op zijn hand zitten, en die was eerst klein, en werd groter, en nog ietsjes dikker. en nu haalt ie em steeds open en ben ik alweer een pakje pleisters lichterdus ik ga maandag even naar de dokter want dit schiet gewoon niet op
goedemorgen Marijkje!quote:
Welles, had je gepmd, is op een zaterdag, en jij zei dat je ging kijken wat je kon regelenquote:Op zondag 10 april 2011 09:57 schreef Koen66 het volgende:
Meet volgende week? Wuuuut? I know nothing
Barretje!quote:
Oh, wat sipquote:Op zondag 10 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hemangioom ofzo op zijn hand zitten, en die was eerst klein, en werd groter, en nog ietsjes dikker. en nu haalt ie em steeds open en ben ik alweer een pakje pleisters lichterdus ik ga maandag even naar de dokter want dit schiet gewoon niet op
quote:Op zondag 10 april 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Barretje!Jammer dat je er gister niet bij was, het was echt heerlijk
Volgende keer moet je maar wel gewoon mee
![]()
Meisjequote:Op zondag 10 april 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel aardbeienvlek genoemd
[..]
Mogguh meisje![]()
lekker geslapen?
Hai lief meisjequote:
Ja, maar dat was niet bij een strandje met Veluwe om je heenquote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hbben gister wel geBBQt hoor
hier in het park.. en het was idd
maar was achteraf wel blij dat ik niet was gekomen, want heb de hele avond en nacht hoofdpijn en halve migraine aanval gehad
m'n systeem is nog niet gewend aan de felle zon
quote:Op zondag 10 april 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welles, had je gepmd, is op een zaterdag, en jij zei dat je ging kijken wat je kon regelen
ohw.. ziet er niet zo fijn uitquote:Op zondag 10 april 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel aardbeienvlek genoemd
[..]
Mogguh meisje![]()
lekker geslapen?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
er gaat me idd een lichtje op. Kan PM nu uiteraard niet meer vinden tussen al de div 'meet' onderwerpen
Mwah.quote:Op zondag 10 april 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lief meisjeHoe is het nu met jou?
Kjoetquote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is met een koeltas 'boodschappen' aan het doen
Eerst boodschappen, daarna ging hij weer terug en heeft hij bloemen mee genomen voor me
Rustig aan jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah.
Maar wel okee op zich hoor![]()
Hebben jullie lekker geslapen?
Oooohquote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is met een koeltas 'boodschappen' aan het doen
Eerst boodschappen, daarna ging hij weer terug en heeft hij bloemen mee genomen voor me
Zal eens kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geeft toch niets, als je alsnog wilt komen, het is volgende week zaterdag en logeren mag
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan ja
Ik heb heerlijk geslapen, de rest ligt nu nog te tukken, even een momentje voor mezelf![]()
Marjolein komt zo, dus vandaar dat ik al op ben
Er is geen thema, gewoon gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Wat is het meet-thema?
En, staan er nu nog andere data vast behalve deze en 18/6 ?
Mooiquote:Op zondag 10 april 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer taart komt net zijn bed uit en die heb ik meteen een pi met kind er aan vast cadeau gegeven![]()
Oh, gezellig![]()
Ik ben inmiddels alweer bijna 2,5 uur op
Goedmeurningquote:Op zondag 10 april 2011 10:10 schreef Muck het volgende:
Oh poep, helemaal vergeten mijn F1-manager-team een beter chassis en motor te geven
Ja he?quote:Op zondag 10 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
MooiEn wat een heerlijk cadeautje
Jeutje, da's ook lang... Kon je niet meer slapen? Ik ben nu ook steevast elke ochtend om 7 uur wakker
heey kom je ook in mijn subleague?quote:Op zondag 10 april 2011 10:10 schreef Muck het volgende:
Oh poep, helemaal vergeten mijn F1-manager-team een beter chassis en motor te geven
Oeh, dat is wel minderquote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Nee, ik kon nog wel een paar uur slapen, maar Thijs vond van niet![]()
7 uur is wel heel vroeg
Ja hoor, comaslaapquote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel minderHeb je wel lekker geslapen dan?
En vertel mij watIs ook rete irritant, ik kan ook niet meer zo in slaap vallen
ik heb al eens gevraagd om het wachtwoordquote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heey kom je ook in mijn subleague?
Teruglezen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik ben klaar met scheren
Neem aan dat iedereen de SC van rond middernacht gelezen heeft
Ik ga nog heel ffies slapen
In het topic? of per pm?quote:Op zondag 10 april 2011 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al eens gevraagd om het wachtwoord
Ja, typisch geval vanquote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik ben klaar met scheren
Neem aan dat iedereen de SC van rond middernacht gelezen heeft
Ik ga nog heel ffies slapen
Is dat iets specifieks voor vrouwen, niet meer kunnen slapen als ze eenmaal wakker zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, comaslaap![]()
Dat is helemaal jammer, dat slapen dan niet meer lukt
Nee hoorquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat iets specifieks voor vrouwen, niet meer kunnen slapen als ze eenmaal wakker zijn?
Da's ook de reden dat ik door de week nogal eens op zolder slaap als wekker om 5:30 gaat
Idd... Dat is het zekerquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, typisch geval van
[ afbeelding ]
ach zolang ze het 's avonds doet als ik er geen last van hebquote:
in het topic, en toek weet het ook niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het topic? of per pm?
Nahja je had toek ook kunnen vragen
Ik pm je even
Je stond nog bij de uitgang, je moet d'r naar binnen hebben zien sluipenquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach zolang ze het 's avonds doet als ik er geen last van heb
qftquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach, negeermodus is snel ingeschakeld hoorquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Verwacht niet dat het blijvend / vaak is
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je stond nog bij de uitgang, je moet d'r naar binnen hebben zien sluipen
O, even lezen danquote:Op zondag 10 april 2011 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind van het vorige topic ergens
quote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry dan heb ik er over heen gelezenquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
in het topic, en toek weet het ook niet meer
quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..
weg is weg.. drama queen..
maar goed.. nu is het overdag.. dus laten we het over leuke dingen hebben
Is je vent al wakker inmiddels?quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..
weg is weg.. drama queen..
maar goed.. nu is het overdag.. dus laten we het over leuke dingen hebben
Hoi snoet, hoe voel je je vandaag?quote:
Goedemorgen Lieflijke damequote:
nope die ligt nog te slapen.. hij was vannacht pas om 2 uur thuis.. was gaan stappen met een vriend.. "de laatste keer de komende 8 maanden " vrouw van vriend staat op knappenquote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is je vent al wakker inmiddels?
Wij kijken nu toch F1, Thijs vindt het wel stoer ineens
Ik denk dat J. morgen de foto;s gaat uitzoeken, hij gaat vanmiddag de zomerbanden onder de auto doen en vanavond draai ik radio (op zijn pc) dus dan komt het er ook niet vanquote:Op zondag 10 april 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi snoet, hoe voel je je vandaag?.
[..]
Goedemorgen Lieflijke dame. Ik zoek vandaag even de foto's van gisteren uit, en stuur je de Koenfoto's
.
Ik had dus makkelijk kunnen langskomen voor die massage nogquote:Op zondag 10 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope die ligt nog te slapen.. hij was vannacht pas om 2 uur thuis.. was gaan stappen met een vriend.. "de laatste keer de komende 8 maanden " vrouw van vriend staat op knappen
Ik denk dat ik vanavond kijk. Ben alleen vanmiddag en misschien het begin van de avond weg. Zo eerst even mijn balkon aanvegen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat J. morgen de foto;s gaat uitzoeken, hij gaat vanmiddag de zomerbanden onder de auto doen en vanavond draai ik radio (op zijn pc) dus dan komt het er ook niet van
Dat ga ik zo ook doen, na de F1quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond kijk. Ben alleen vanmiddag en misschien het begin van de avond weg. Zo eerst even mijn balkon aanvegen.
hier maar eens binnenshuis opruimen.. en dan vanmiddag naar een borrelquote:
Ja, mwah.quote:
Ja, maar nog steeds erg duf... maar weer eens kijken of dat minder wordt als ik een paar dagen stop met de allergiepillen. En zo ja, dan mag de huisarts me andere gaan voorschijven.quote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, mwah.
Maar wel aardig![]()
Lekker geslapen?
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseertquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, Whisk was er vannacht weer
Niet dat dat jullie iets interesseert, maar ik dacht ik meld het even hier
Goeiemorgenquote:Op zondag 10 april 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen mensjes*bakje koffie erbij*
De draaideurpoes... maar eigenlijk mag niemand het lezen, want dan gaan we het weer over haar hebbenquote:
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseertquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseert
Uhuhquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseert
Postcount +1quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseert
[..]
Alsof we het nog niet wistenquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseert
en het er nog niet over gehad hebbenquote:
Foei, dat mag niet!quote:Op zondag 10 april 2011 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en het er nog niet over gehad hebben
Oh ja, daar moesten de mensen die er bij waren eerst over nadenken he?quote:
Ik had het even teruggelezen jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De draaideurpoes... maar eigenlijk mag niemand het lezen, want dan gaan we het weer over haar hebben.
Maar ik kan wel leukere bedenken om te doen.
Drink jij Chinese kinderen?quote:
roddelen hoort!quote:
Oh, tofquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
Even verzinnen welk park we gaan bezoeken. En een jaarkaart Burgers Zoo halen, dus volgens mij is het al besloten waar we heen gaan
Groetjes aan iedereen daarquote:
quote:
Jupquote:
Zo'n toffe dierentuinquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
We zijn even gestopt met een jaarkaart omdat we toch veel weg waren, zonde om dan een kaart te kopen. Nu kan het wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
Wie wat waar?quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mag het weleens afgelopen wezen. De meeste van jullie hebben 'r in het echt inmiddels ook wel ontmoet en weten dat ze IRL stukken normaler is dan de indruk die ze online weleens achterlaat. Wat heeft het dan voor nut om maar door te blijven gaan met iemand belachelijk maken in haar afwezigheid? Wat heeft ze jullie nou helemaal misdaan? Dit is gewoon laag. Ophouden, siert jullie niet.
Veeeeel te lang niet geweestquote:
seriously ..quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mag het weleens afgelopen wezen. De meeste van jullie hebben 'r in het echt inmiddels ook wel ontmoet en weten dat ze IRL stukken normaler is dan de indruk die ze online weleens achterlaat. Wat heeft het dan voor nut om maar door te blijven gaan met iemand belachelijk maken in haar afwezigheid? Wat heeft ze jullie nou helemaal misdaan? Dit is gewoon laag. Ophouden, siert jullie niet.
Ja, wij hadden een jaarkaart voor de Apenheul gekocht, uiteindelijk maar twee keer geweestquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn even gestopt met een jaarkaart omdat we toch veel weg waren, zonde om dan een kaart te kopen. Nu kan het wel weerLekker warm in de winter in de Burgers Bush
Ik ga haar niet meer belachelijk makenquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlg mij is het een dagtaak als je het allemaal wil bijhoudenquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben soms zo blij dat ik deze SC-soaps niet volg
Welke soaps?quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaakquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een jaarkaart voor de Apenheul gekocht, uiteindelijk maar twee keer geweest
Dat kan beter
hoest ?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Die hebben sommigen hier ookquote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij is het een dagtaak als je het allemaal wil bijhouden
oeeh! das wel leuk! maar ook wel errug vroegquote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaak
Wel balen, vandaag was blijkbaar Vroege Vogels, dan kun je dus om 5 of 6 uur al de dierentuin in en krijg je een rondleiding. Dat was altijd wel leuk, maar nu dus gemist. Ben je ook even geen abonnee, mis je meteen de nieuwsbrieven
Ik ook alweer een tijdje nietquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeeeel te lang niet geweest![]()
Dus cadeautje voor de verjaardag van meneer taart![]()
Volgens mij maakt ze vooral zichzelf belachelijk hier, hoor. En zo vreemd is het dan toch niet dat daar even over gesproken wordt? Net zoals erover gesproken wordt als jij of ik een keertje wat raars doet hier.quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En stiekem een cadeautje voor jezelf en Thijs natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeeeel te lang niet geweest![]()
Dus cadeautje voor de verjaardag van meneer taart![]()
Ja maar dat is dan toch wel heel erg anders he...quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze vooral zichzelf belachelijk hier, hoor. En zo vreemd is het dan toch niet dat daar even over gesproken wordt? Net zoals erover gesproken wordt als jij of ik een keertje wat raars doet hier.
Oh, dat is wel jammer jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaak
Wel balen, vandaag was blijkbaar Vroege Vogels, dan kun je dus om 5 of 6 uur al de dierentuin in en krijg je een rondleiding. Dat was altijd wel leuk, maar nu dus gemist. Ben je ook even geen abonnee, mis je meteen de nieuwsbrieven
ik krijg echt trek in poffertjes van jouw sigquote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch wel heel erg anders he...
wat nou 'een keertje'?quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze vooral zichzelf belachelijk hier, hoor. En zo vreemd is het dan toch niet dat daar even over gesproken wordt? Net zoals erover gesproken wordt als jij of ik een keertje wat raars doet hier.
Niet tegen de wind in eten dan!quote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik krijg echt trek in poffertjes van jouw sig
*volgens mij hebben wij nog pannenkoeken "meel" *
dat is een goede eigenschapquote:
ja brak en moequote:
ik zal tegen BarMan zeggen dat ie z'n windjes moet inhoudenquote:
als gevolg van stappen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja brak en moe![]()
pluspunt, het wordt super lekker weer vandaag
Ik ben het met je eens, maar wat Whisje moet leren is dat ze niet haar rotgevoel online moet knallen. Dat is namelijk hetgeen mensen het beste van iemand onthouden en dan kan iemand in het echt nog zo aardig zijn. Ze heeft online een beeld van zichzelf gecreeërd en daar komt ze niet meer vanaf.quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
vrijdag concert plus daarna stappen en weinig slaapquote:Op zondag 10 april 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als gevolg van stappen?
jain de zon
in het park
welk concert was het??quote:Op zondag 10 april 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrijdag concert plus daarna stappen en weinig slaap![]()
jups ik zo even doucheren ne dan richting mijn broeder voor een leuek dag
wavvoor concert?quote:Op zondag 10 april 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrijdag concert plus daarna stappen en weinig slaap![]()
jups ik zo even doucheren ne dan richting mijn broeder voor een leuek dag
Hee KTPquote:Op zondag 10 april 2011 10:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar wat Whisje moet leren is dat ze niet haar rotgevoel online moet knallen. Dat is namelijk hetgeen mensen het beste van iemand onthouden en dan kan iemand in het echt nog zo aardig zijn. Ze heeft online een beeld van zichzelf gecreeërd en daar komt ze niet meer vanaf.
KTP doet aan lurken voor gevorderdenquote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee KTP
Ken jij ook dat hele verhaal? Ik dacht dat je hier niet meer zo vaak kwam
quote:
the wall livequote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wavvoor concert?
oeh, wat gaan jullie doen?
Zo zo, een expert kentekenplaatquote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
KTP doet aan lurken voor gevorderden
Het is geen nieuw verhaal, hèquote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee KTP
Ken jij ook dat hele verhaal? Ik dacht dat je hier niet meer zo vaak kwam
van Pink Floyd??quote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
the wall live![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was er met mijn lief, ouders en broeder en goede vriend, wat een mooei avond![]()
we gaan verse pasta maken, wijn drinken in de zon
Vriendinnetje!quote:Op zondag 10 april 2011 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is geen nieuw verhaal, hèHet is vaker gebeurd. En ik ben er inderdaad niet zo vaak meer.
Vriendinnetje wil ook aandacht en heb keelontsteking gehad en zulks.
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Vriendinnetje!
mooi dat dat ook helemaal goed gekomen is!![]()
Poessiesquote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
Poezzie heeft zich PRECIES in de zonne straal geïnstalleerd die tussen de gordijnen door komt![]()
Whehe Fok boven je vriendin plaatsenquote:Op zondag 10 april 2011 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is geen nieuw verhaal, hèHet is vaker gebeurd. En ik ben er inderdaad niet zo vaak meer.
Vriendinnetje wil ook aandacht en heb keelontsteking gehad en zulks.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poessies![]()
Kende je deze al? http://ploesiepoesie.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |