Ik denk ovenbroodjesquote:
Oeh ook lekker, hoe is het met je?quote:
Hey suikersnoetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?
oei.. das niet zo handig nee.. misschien een wekker maken die iets beter ingeregeld is??quote:Op zondag 10 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die nieuwe wekker gaat dan wel eerst om de paar uur van: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Heb gewoon geluk dat Muck het ook leuk vindt hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en klinkt goed, jouw zondag![]()
Ik ben ook raceauto's aan het kijken, maar dan anders![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ovenbroodjesafbakbroodjes dus
[..]
Oeh ook lekker, hoe is het met je?
[..]
Hey suikersnoetjeWelke smaak, Tomaat met basilicum is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?![]()
Goed hoorquote:
neuh.. het was weer wazig.. en het grote "probleem: was dat wij het terug zouden lezen..quote:Op zondag 10 april 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
AahHow cute
![]()
Oeh, moet ik iets teruglezen?
afbakbroodjes, gewoon afbakbroodjesquote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke smaak, Tomaat met basilicum is lekker
Wij gaan zo ook F1 kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed hoorlekker geslapen na dag klussen en nu wakker worden met jullie en BBC 1
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hey suikersnoetjeHihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je al een beetje aan het opknappen?![]()
Meh, allemaal snot en hoest enzo
Ik vind het ook leuk, maar Thijs (nog) niet zo lang, dus dan misschien vanmiddag de herhaling als hij even in bed ligt..ALS hij nog wil slapenquote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gewoon geluk dat Muck het ook leuk vindt hoor.
Hahahaha.
Trouwens is druk hier in de lucht met heli's van NOS ivm marathon. En het gekke is die start pas om 11![]()
Wat bijzonder, dan zijn ze er wel heel vroeg bij
ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen hequote:Op zondag 10 april 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. das niet zo handig nee.. misschien een wekker maken die iets beter ingeregeld is??
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
was Whiskers terug?quote:Op zondag 10 april 2011 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het was weer wazig.. en het grote "probleem: was dat wij het terug zouden lezen..
kom dan niet..
gaat zo regenen aan de lucht te zien. Maar bijv. Renault zou met andere kleuren pak rijden ivm zon en zwartquote:
Toek verwoordde het beterquote:Op zondag 10 april 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen he
quote:Op zondag 10 april 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je het eerste model neemt wel maar als je het oudere model neemt valt dat wel mee
draaideur KSC-erquote:
vrouwen die van racen houdenquote:Op zondag 10 april 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het ook leuk, maar Thijs (nog) niet zo lang, dus dan misschien vanmiddag de herhaling als hij even in bed ligt..ALS hij nog wil slapen![]()
Denk dat ze alle communicatie e.d. aan het testen zijn.quote:Wat bijzonder, dan zijn ze er wel heel vroeg bij
Ligt eraan welke winkel je gaatquote:ja, schat, dat is niet echt van tevoren in te stellen he
is het al begonnen??quote:Op zondag 10 april 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaat zo regenen aan de lucht te zien. Maar bijv. Renault zou met andere kleuren pak rijden ivm zon en zwart
dankquote:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Komt whiskers nog naar de meet volgende week?
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuterquote:
don't know, don't carequote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Komt whiskers nog naar de meet volgende week?
snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuter
wie heeft het over bevallen? Gewoon kinderdagverblijf in lopen. Iemand van jaar of 3 aanwijzen die je aanstaat. Afrekenen en dan gauw naar huis.quote:Op zondag 10 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik beval toch liever van een baby dan van een kant en klare peuter
wordt het ook ergens gestreamed??quote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dank
Nee Bar pas om 10:00 gaan de lichten op groen. Nu op BBC voorbeschouwing
vast wel, moet je even in het F1topic hier op FOK! kijken of op RTLsite of BBC-site. Kan zijn dat ze het live op internet gooien.quote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wordt het ook ergens gestreamed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |