Je stond nog bij de uitgang, je moet d'r naar binnen hebben zien sluipenquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach zolang ze het 's avonds doet als ik er geen last van heb
qftquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach, negeermodus is snel ingeschakeld hoorquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Verwacht niet dat het blijvend / vaak is
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je stond nog bij de uitgang, je moet d'r naar binnen hebben zien sluipen
O, even lezen danquote:Op zondag 10 april 2011 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind van het vorige topic ergens
quote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry dan heb ik er over heen gelezenquote:Op zondag 10 april 2011 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
in het topic, en toek weet het ook niet meer
quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..
weg is weg.. drama queen..
maar goed.. nu is het overdag.. dus laten we het over leuke dingen hebben
Is je vent al wakker inmiddels?quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig niet anders had ik d'r een mep op dr kop gegeven ..
weg is weg.. drama queen..
maar goed.. nu is het overdag.. dus laten we het over leuke dingen hebben
Hoi snoet, hoe voel je je vandaag?quote:
Goedemorgen Lieflijke damequote:
nope die ligt nog te slapen.. hij was vannacht pas om 2 uur thuis.. was gaan stappen met een vriend.. "de laatste keer de komende 8 maanden " vrouw van vriend staat op knappenquote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is je vent al wakker inmiddels?
Wij kijken nu toch F1, Thijs vindt het wel stoer ineens
Ik denk dat J. morgen de foto;s gaat uitzoeken, hij gaat vanmiddag de zomerbanden onder de auto doen en vanavond draai ik radio (op zijn pc) dus dan komt het er ook niet vanquote:Op zondag 10 april 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi snoet, hoe voel je je vandaag?.
[..]
Goedemorgen Lieflijke dame. Ik zoek vandaag even de foto's van gisteren uit, en stuur je de Koenfoto's
.
Ik had dus makkelijk kunnen langskomen voor die massage nogquote:Op zondag 10 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope die ligt nog te slapen.. hij was vannacht pas om 2 uur thuis.. was gaan stappen met een vriend.. "de laatste keer de komende 8 maanden " vrouw van vriend staat op knappen
Ik denk dat ik vanavond kijk. Ben alleen vanmiddag en misschien het begin van de avond weg. Zo eerst even mijn balkon aanvegen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat J. morgen de foto;s gaat uitzoeken, hij gaat vanmiddag de zomerbanden onder de auto doen en vanavond draai ik radio (op zijn pc) dus dan komt het er ook niet van
Dat ga ik zo ook doen, na de F1quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond kijk. Ben alleen vanmiddag en misschien het begin van de avond weg. Zo eerst even mijn balkon aanvegen.
hier maar eens binnenshuis opruimen.. en dan vanmiddag naar een borrelquote:
Ja, mwah.quote:
Ja, maar nog steeds erg duf... maar weer eens kijken of dat minder wordt als ik een paar dagen stop met de allergiepillen. En zo ja, dan mag de huisarts me andere gaan voorschijven.quote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, mwah.
Maar wel aardig![]()
Lekker geslapen?
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseertquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, Whisk was er vannacht weer
Niet dat dat jullie iets interesseert, maar ik dacht ik meld het even hier
Goeiemorgenquote:Op zondag 10 april 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen mensjes*bakje koffie erbij*
De draaideurpoes... maar eigenlijk mag niemand het lezen, want dan gaan we het weer over haar hebbenquote:
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseertquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseert
Uhuhquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseert
Postcount +1quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan als je weet dat het ons niet interesseert
[..]
Alsof we het nog niet wistenquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als er mensen tussen zitten die het (stiekem) wel intersseert
en het er nog niet over gehad hebbenquote:
Foei, dat mag niet!quote:Op zondag 10 april 2011 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en het er nog niet over gehad hebben
Oh ja, daar moesten de mensen die er bij waren eerst over nadenken he?quote:
Ik had het even teruggelezen jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De draaideurpoes... maar eigenlijk mag niemand het lezen, want dan gaan we het weer over haar hebben.
Maar ik kan wel leukere bedenken om te doen.
Drink jij Chinese kinderen?quote:
roddelen hoort!quote:
Oh, tofquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
Even verzinnen welk park we gaan bezoeken. En een jaarkaart Burgers Zoo halen, dus volgens mij is het al besloten waar we heen gaan
Groetjes aan iedereen daarquote:
quote:
Jupquote:
Zo'n toffe dierentuinquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
We zijn even gestopt met een jaarkaart omdat we toch veel weg waren, zonde om dan een kaart te kopen. Nu kan het wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
Wie wat waar?quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mag het weleens afgelopen wezen. De meeste van jullie hebben 'r in het echt inmiddels ook wel ontmoet en weten dat ze IRL stukken normaler is dan de indruk die ze online weleens achterlaat. Wat heeft het dan voor nut om maar door te blijven gaan met iemand belachelijk maken in haar afwezigheid? Wat heeft ze jullie nou helemaal misdaan? Dit is gewoon laag. Ophouden, siert jullie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |