Kjoetquote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is met een koeltas 'boodschappen' aan het doen
Eerst boodschappen, daarna ging hij weer terug en heeft hij bloemen mee genomen voor me
Rustig aan jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah.
Maar wel okee op zich hoor![]()
Hebben jullie lekker geslapen?
Oooohquote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is met een koeltas 'boodschappen' aan het doen
Eerst boodschappen, daarna ging hij weer terug en heeft hij bloemen mee genomen voor me
Zal eens kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geeft toch niets, als je alsnog wilt komen, het is volgende week zaterdag en logeren mag
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan ja
Ik heb heerlijk geslapen, de rest ligt nu nog te tukken, even een momentje voor mezelf![]()
Marjolein komt zo, dus vandaar dat ik al op ben
Er is geen thema, gewoon gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Wat is het meet-thema?
En, staan er nu nog andere data vast behalve deze en 18/6 ?
Mooiquote:Op zondag 10 april 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer taart komt net zijn bed uit en die heb ik meteen een pi met kind er aan vast cadeau gegeven![]()
Oh, gezellig![]()
Ik ben inmiddels alweer bijna 2,5 uur op
Goedmeurningquote:Op zondag 10 april 2011 10:10 schreef Muck het volgende:
Oh poep, helemaal vergeten mijn F1-manager-team een beter chassis en motor te geven
Ja he?quote:Op zondag 10 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
MooiEn wat een heerlijk cadeautje
Jeutje, da's ook lang... Kon je niet meer slapen? Ik ben nu ook steevast elke ochtend om 7 uur wakker
heey kom je ook in mijn subleague?quote:Op zondag 10 april 2011 10:10 schreef Muck het volgende:
Oh poep, helemaal vergeten mijn F1-manager-team een beter chassis en motor te geven
Oeh, dat is wel minderquote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Nee, ik kon nog wel een paar uur slapen, maar Thijs vond van niet![]()
7 uur is wel heel vroeg
Ja hoor, comaslaapquote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel minderHeb je wel lekker geslapen dan?
En vertel mij watIs ook rete irritant, ik kan ook niet meer zo in slaap vallen
ik heb al eens gevraagd om het wachtwoordquote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heey kom je ook in mijn subleague?
Teruglezen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik ben klaar met scheren
Neem aan dat iedereen de SC van rond middernacht gelezen heeft
Ik ga nog heel ffies slapen
In het topic? of per pm?quote:Op zondag 10 april 2011 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al eens gevraagd om het wachtwoord
Ja, typisch geval vanquote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik ben klaar met scheren
Neem aan dat iedereen de SC van rond middernacht gelezen heeft
Ik ga nog heel ffies slapen
Is dat iets specifieks voor vrouwen, niet meer kunnen slapen als ze eenmaal wakker zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, comaslaap![]()
Dat is helemaal jammer, dat slapen dan niet meer lukt
Nee hoorquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat iets specifieks voor vrouwen, niet meer kunnen slapen als ze eenmaal wakker zijn?
Da's ook de reden dat ik door de week nogal eens op zolder slaap als wekker om 5:30 gaat
Idd... Dat is het zekerquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, typisch geval van
[ afbeelding ]
ach zolang ze het 's avonds doet als ik er geen last van hebquote:
in het topic, en toek weet het ook niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het topic? of per pm?
Nahja je had toek ook kunnen vragen
Ik pm je even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |