roddelen hoort!quote:
Oh, tofquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
Even verzinnen welk park we gaan bezoeken. En een jaarkaart Burgers Zoo halen, dus volgens mij is het al besloten waar we heen gaan
Groetjes aan iedereen daarquote:
quote:
Jupquote:
Zo'n toffe dierentuinquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
We zijn even gestopt met een jaarkaart omdat we toch veel weg waren, zonde om dan een kaart te kopen. Nu kan het wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof![]()
Daar gaan wij volgende maand ook heen
Wie wat waar?quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mag het weleens afgelopen wezen. De meeste van jullie hebben 'r in het echt inmiddels ook wel ontmoet en weten dat ze IRL stukken normaler is dan de indruk die ze online weleens achterlaat. Wat heeft het dan voor nut om maar door te blijven gaan met iemand belachelijk maken in haar afwezigheid? Wat heeft ze jullie nou helemaal misdaan? Dit is gewoon laag. Ophouden, siert jullie niet.
Veeeeel te lang niet geweestquote:
seriously ..quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mag het weleens afgelopen wezen. De meeste van jullie hebben 'r in het echt inmiddels ook wel ontmoet en weten dat ze IRL stukken normaler is dan de indruk die ze online weleens achterlaat. Wat heeft het dan voor nut om maar door te blijven gaan met iemand belachelijk maken in haar afwezigheid? Wat heeft ze jullie nou helemaal misdaan? Dit is gewoon laag. Ophouden, siert jullie niet.
Ja, wij hadden een jaarkaart voor de Apenheul gekocht, uiteindelijk maar twee keer geweestquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn even gestopt met een jaarkaart omdat we toch veel weg waren, zonde om dan een kaart te kopen. Nu kan het wel weerLekker warm in de winter in de Burgers Bush
Ik ga haar niet meer belachelijk makenquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlg mij is het een dagtaak als je het allemaal wil bijhoudenquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben soms zo blij dat ik deze SC-soaps niet volg
Welke soaps?quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaakquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een jaarkaart voor de Apenheul gekocht, uiteindelijk maar twee keer geweest
Dat kan beter
hoest ?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
Die hebben sommigen hier ookquote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij is het een dagtaak als je het allemaal wil bijhouden
oeeh! das wel leuk! maar ook wel errug vroegquote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaak
Wel balen, vandaag was blijkbaar Vroege Vogels, dan kun je dus om 5 of 6 uur al de dierentuin in en krijg je een rondleiding. Dat was altijd wel leuk, maar nu dus gemist. Ben je ook even geen abonnee, mis je meteen de nieuwsbrieven
Ik ook alweer een tijdje nietquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeeeel te lang niet geweest![]()
Dus cadeautje voor de verjaardag van meneer taart![]()
Volgens mij maakt ze vooral zichzelf belachelijk hier, hoor. En zo vreemd is het dan toch niet dat daar even over gesproken wordt? Net zoals erover gesproken wordt als jij of ik een keertje wat raars doet hier.quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En stiekem een cadeautje voor jezelf en Thijs natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeeeel te lang niet geweest![]()
Dus cadeautje voor de verjaardag van meneer taart![]()
Ja maar dat is dan toch wel heel erg anders he...quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze vooral zichzelf belachelijk hier, hoor. En zo vreemd is het dan toch niet dat daar even over gesproken wordt? Net zoals erover gesproken wordt als jij of ik een keertje wat raars doet hier.
Oh, dat is wel jammer jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arnhem is drie keer gaan en dan heb je die er al uit, dus dat lukt verdomd vaak
Wel balen, vandaag was blijkbaar Vroege Vogels, dan kun je dus om 5 of 6 uur al de dierentuin in en krijg je een rondleiding. Dat was altijd wel leuk, maar nu dus gemist. Ben je ook even geen abonnee, mis je meteen de nieuwsbrieven
ik krijg echt trek in poffertjes van jouw sigquote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch wel heel erg anders he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |