van Asynuir:quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Nog wat dingetjes, voor ze naar de Budget Store gaan toch maar even hier aanbieden:
[ afbeelding ]
Gestippelde pyjama H&M maat 80
Hello Kitty maat 86, maar valt als een kleine 80
Spijkertuniekje met rode accenten maat 74
worker spijkerkbroek van Hema, eigenlijk van de jongensafdeling, maar hij stond Senna ook erg leuk, maat 74
Roze pyjama van Hema, maat 62/68
Alles 2 euro per stuk, exclusief verzenden.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:
kan ik iemand blij maken met een kortingsbon van avonturenpark hellendoorn?
50% korting op entreekaartje, smulpakket en spelletje voor max. 4 personen
anders gaat het bij het oud papier
Ik heb geen idee, maar voor ons ligt het gewoon veeeeeeeeeel te ver wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Is Hellendoorn eigenlijk wat voor kleinere kinderen, volgens mij niet he?
Us goed. k pm je vanavond of morgen wel even!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Linda2205 het volgende:
Son? mag ik dat shirtje maat 62/68 met die olifantjes en het girafje?
In de herhaling dan maar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef dolphinqueen het volgende:
Leuk dun meisjes jasje maatje 80 (niet echt mijn smaak)
Kan nu dus ook echt gedragen worden en is niet voor de winter bedoelt.
Het jasje is dus nieuw en heerlijk zacht
Voor 2,50 euro mag het weg.
[ afbeelding ]
Heuj, na-aperdquote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef Orea het volgende:
Uitverkoop!!
Kleding maat 68 is aangevuld met spul. Graag een pm als je iets wil overnemen!
50-56
62
68
Doekies incl. verzenden!
[ afbeelding ]
Girasol Folia 6 ¤ 80,-
Didymos Fische Hörnum met Alpacawol 6 ¤ 130,-
Didymos Ringelblume, heerlijke zomerdoek! 6 ¤ 75,-
Didymos Tussah Fische, met tussah zijde! 6 ¤ 125,-
Didymos Pfau Granat, met 50% linnen. Al een hoop mee lusgetrokken, dus begint al goed zacht te worden! ¤ 155,-
Didymos Lillien Amethist, met ramie en zijde. Heerlijke doek! ¤ 100,-
Ps, biedingen, vragen etc. via Lenaatjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef Lenaatje het volgende:
Hierbij dan eindelijk de kleertjes! (wat een werk zeg...)
http://lenaatje.mijnalbums.nl/
Fijn!quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Elmo76 het volgende:
Sonnetje, de envelop met de jurkjes en het blousje is vandaag aangekomen!![]()
De kleertjes zijn echt leuk!
Thanks!!
quote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Fannetje het volgende:
In de herhaling:
Oilily spijkerjurkje maat 68, maar valt wat klein. Zo goed als nieuw!
Vraagprijs: ¤12,50
Zit leuk spul tussen. Ik kom er morgen op terug !!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef mrien het volgende:
Allemaal meisjes kleding
Maat 50-56
Maat 62-68
Maat 74-80
Maat 86-92
Maat 92-98
Maat 98-104
Overig
Sjaals, mutsen en zonnehoedjes
Slofjes en sokjes
Slaapzakken
Jasjes
Met o.a. dit zomerjasje in maat 80
[ afbeelding ]
Dit jurkje in maat 18 maanden
[ afbeelding ]
Een heel fijn mooi grijs rokje in maat 86
[ afbeelding ]
Je hebt PM mrienquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Zit leuk spul tussen. Ik kom er morgen op terug !!
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef innepin het volgende:
Karin, jouw voeten staan anders ook op de foto
Dit! Maar dan voor Leiaquote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Frups, toen ik zag dat jij gepost had, hoopte ik al dat je iets aan te bieden had
Dus kom maar op, maatje 80-86 kan ik voor Senna wel gebruiken!
Hier precies hetzelfde met Rosanne en geloof me of niet, maatje 80 kan ze sommige dingen ineens aan! Niet te lang wachten voor de zomer hoor, zonde als je de helft gelijk weg kan doen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef Orea het volgende:
Ze zit nu goed in 74 maar daar heb ik wel ruim voldoende kleding in. In 80-86 ook wel hoor, maar koopziek hègeen gat in mijn hand, maar gewoon helemaal geen hand meer
Maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze nu ineens even blijft hangen! Heb voor onze vakantie vooral jurkjes maat 80 liggen, das over 1,5 maand dus ben benieuwd of ze er dan in kan of niet
Done!quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het is er nog Twentemeisje! Verder via pm? Moet jij ff pm'n want het lukt ne niet op mijn foon![]()
Fijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef dolphinqueen het volgende:
Mrien je envelop is aangekomen, dankjewel daarvoor !!
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Orea, in 74 nog niks te koop![]()
TwenteMeisje, de kleertjes voor Saar zijn onderweg!
Ik ben zelf niet zo handig met de machine, maar oma wel! Dat is ook een goed idee, dank je!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Solagratia het volgende:
Kan je ze niet zelf maken van een handdoek of hydrofiele luier?
Ook een goede plekquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whaha Mrien, dat pakje heb ik ook ooit gekregen voor Lars.
Die ging regelrecht naar de Humana-bak haha
Ja, ik! Ik zal vanmiddag thuis even foto's maken als het dan nog nodig is!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een zomerslaapzakje 70cm?
Reacties graag via pm
Kan het zo snel niet vinden onzline maar je hebt er nu ook andere dingen voor. Die je aan de klep van de kinderwagen kunt klikken en dan op kunt rollen tot gewenste hoogte waardoor je ook geen last van de zon hebt. Is misschien makkelijker dan een parasol. Of je moet ehct voor de inzet al nodig hebben!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een parasol die op de Joolz past?
Dooky!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oeeh thanks Nicole, ga ik daar eens op zoeken!
Op zoek naar afbeeldingen van de kleuren vond ik ze nog goedkoper, 7,95 met 1,70 verzendkosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Poppejans het volgende:
Barbabientje, hier zie ik hetzelfde idee, maar dan een tientje goedkoper
http://www.ikbenmama.nl/z(...)vkleuren-p-1960.html
Deze dusquote:Op donderdag 21 april 2011 08:06 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog een superleuk wit poloshirt van Lief! Maat 68.
Harry past er helaas niet meer in. Het is echt te kort.
Het is zo goed als nieuw (1x gedragen).
Foto volgt vanavond of morgen.
Ik heb ook de Dooky en ben er onwijs blij mee! Ik werd zo chagrijnig van dat parasolletje dat z'n eigen leven leidde &^#%$#*&^$quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de dooky, en wat mij ten opzichte van die van juud fijner lijkt is dat hij vast zit met ringen, en niet met touwtjes.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook de Dooky en ben er onwijs blij mee! Ik werd zo chagrijnig van dat parasolletje dat z'n eigen leven leidde &^#%$#*&^$.
Kijk eens Bientje, hij past! (jurkje moet nog ff wachten helaas)!
[ afbeelding ]
Dat mag hem ondertussen ook wel te klein worden, héquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Nog een setje wat Harry te klein is![]()
[ afbeelding ]
tshirt met bijbehorende korte broek, maat 62-68
Ja, ikke...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een zomerslaapzakje 70cm?
Reacties graag via pm
Ja maar ja maar, hij heeft het dus nooit aan gehad want vorige zomer was het nog veel te grootquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat mag hem ondertussen ook wel te klein worden, hé
thnxquote:
Het kan nooit kwaad om er ff naar te kijken huupquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Iemand nog interesse in mt 62 meisjes-spul? Ik heb Elin's kast opgeruimd, veruit het meeste is eruit numn kleine baby wordt groot boehoe.
ff f5-enquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie geen plaatjes, heel raar. En ik was nog wel zo blij dat ik er snel bij was
wat raarquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
F-5 natuurlijk geprobeerd, maar helpt niet.
Nieuw tabje geopend werkt ook niet. Misschien evne browser opnieuw opstarten.
Ja ik heb ze nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef becky27 het volgende:
taartjesfee, heb je die schoentjes nog?? Ik moet ze nog aan vriend laten zien maar ze zijn echt leuk!!
Mijne is momenteel in Rotterdam. Volgens mij wordt ie niet meer gebruikt. Ik wil wel vragen of ze hem naar jou toestuurt? Dan stuur jij hem rond eind oktober weer naar mij. Dan kan B2 er inquote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand toevallig een babyhangmat liggen?
Lief van je! Wat voor een is het er?quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijne is momenteel in Rotterdam. Volgens mij wordt ie niet meer gebruikt. Ik wil wel vragen of ze hem naar jou toestuurt? Dan stuur jij hem rond eind oktober weer naar mij. Dan kan B2 er in
quote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief van je! Wat voor een is het er?
nou dat!quote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan je goed zien dat dat Rienk is zeg
Hij valt denk ik ietsjes langer dan 74.quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Huup, het badpakje, is dat een echte 74? Ik twijfel voor Mette, denk dat hij nog wel goed zal passen. Volgend weekend gaan we naar centerparcs en ik heb nog een badpakje nodig.
ja das waar maar de volgende zal nog wel een jaar of 4 of 5 durenquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja maar jij wil toch een heel elftal
Ja, veel is hij niet veranderd neequote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan je goed zien dat dat Rienk is zeg
Wel waar! je postte laatst een foto dat ze in de couveuse lag. Daar kon je echt wel zien dat het Evie is!quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou dat!
daar heb ik me ook vanmiddag enorm over verwonderd!
(ik herken Evie amper op dr babyfoto's)
Ja, ikquote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik vond nog een positie jurk in de kast. Overgenomen van Orea maar ergens achter in de kast gegooid en ik kwam hem nu pas tegen![]()
Nieuwprijs +/- 44 euro. Ik wil er graag 25,00 euro voor hebben. Maat 14 = omgerekend maat L/XL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
Spannend!quote:Op maandag 25 april 2011 21:28 schreef brocantje het volgende:
Veel intresse dus. Heb net alles uitgewassen en ben nu aan het strijken zal morgen een hoop online zetten maar het is heel erg veel. Hield erg van winkelen dus ja dan komt het voor dat je meerdere verhuizdozen vol hebt.
dan neem je toch vrij, dit is heel belangrijk hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dan neem je toch vrij, dit is heel belangrijk hoor
Hou er even rekening mee dat niet alle babyschelpen in alle karren passen. In sommige karren passen de schalen/hangmatten van het eigen merk een stuk beter dan een universele. In de Croozer die ik heb kreeg ik een universele namelijk niet vast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:
Is er hier iemand die toevallig een babyschaal voor in de fietskar wegdoet? We gaan zo goed als zeker een fietskar kopen maar dan moet er ook nog een babyschaal voor espen in natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirtquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe dat tekkelshirt wilde ik ook al om vragen
(en dat krokodillenshirt, maar ja niet teveel pakketjes)
(wilde dus weten welke maat enzo)
Oh jammer, das nog te grootquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirt
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente![]()
Precies de dingen die ik wilde hebben!
Je deed hem toch niet voor niets wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
huh? ik heb m niet van jou? ik had alleen een blommenjurkie van jou laatstquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
zijn ze er ook in groter dan 86?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef Kleurdoos het volgende:
1 van die 4 vestjes niets voor jou miss? donkerpaars, bruin, beige en lichtroze.. lekker simpel van de H&M en passen overal bij
ik heb ze bijna allemaal opnieuw gekocht in grotere maten nu
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdommequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn ze er ook in groter dan 86?![]()
reclame voor KD, die vestjes zijn súperfijnen de kleur van die paarse is ontzettend mooi. (vind zelfs ik!
)
ze gaan idd goed in de drogerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdomme)
en donkerpaars is idd kickass en kan in de droger! want krimpt niet, heb ik ervaren
klopt, in de grotere maten hadden ze hier een aubergineachtige, roodquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze gaan idd goed in de droger
maar in de winkel dan ofzo? die paarse en bruine heb ik ook maar die kwamen van de babyafdeling en gingen maar tot 86. Maar dat was wel online.
Dan zal ik mijn voorraad even voor je reserverenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik toch een meisje krijg kan ik hier zoveel leuke dingen gaan kopen
Nog 7wk geduld en dan weten we het
precies 4quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel wk moet je nog wachten tot de 20wk echo kd?
gheh, mefke, al die moeite voor mijn vestjequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O geen brocantje kleren?
KD, dat vestje met die auto's, is die er nog en welke maat is het?
Ja dit dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef huuphuup het volgende:
brocantje wat een leuke dingen tnt!![]()
je hebt niets aan mij want ik heb geen jongetje maar superleuk!
6,75 ja en het pakket is vrijdag op de post gegaanquote:Op zondag 1 mei 2011 07:57 schreef becky27 het volgende:
TF, je inbox is vol. Is de pakketpost 6.75 voor een pakketje?
tuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Huup, dat witte prenatal shirt (86) mag ik die?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand het boekje: 'Lassa gaat naar het ziekenhuis' te leen of te koop voor een leuk prijsje?
welke maat?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er nog interesse voor voedingshirts niet of nauwelijks gedragen?
En mini maatje jongens kleding?
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.htmlquote:Op maandag 2 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe nog even een poging, nodig voor donderdag a.s.
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je een foto van de prenatal? en wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Twee M van de H&M (wit en zwart) en een witte maat L van Prenatal
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oeke je inbox is vol!!!
Maar je pakketje is onderweg
kun je gedachten lezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog wel wat mini maatjes voor de zomer. Móet k even kijken wat k kwijt wilquote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Popples het volgende:
[..]
kun je gedachten lezen?wilde hier al gaan vragen of iemand nog minimaatjes heeft. 68 heb ik al een gedeelte maar de rest niks zowat.
![]()
iemand ook mini maatjes voor de zomer?
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, het blijkt toch een M te zijnHij oogt echt heel breed vandaar dat ik dacht dat het een L is. Hij is echt breder dan de maat M voedingshirts van de H&M.
Nou ja, de foto had ik al gemaakt dus bij deze toch maar![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn dezequote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebben![]()
![]()
ja is goed, doe mij die maaren die h&m's hebben die korte mouwen of zijn ze mouwloos, en wat vraag je daar voor?
Oh dat is super.. dat kan ik Koen wel laten zien ter voorbereidingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef sjak het volgende:
[..]
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.html
Als je nog meer wil weten kun je me uiteraard PM-en.
ik klikte v&a open om een oproepje te plaatsen voor rompertjes 74/80quote:
ik heb alleen maar blauwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo, en ik dacht dat ik al snel was per pb.... toch weer te langzaam dus
Nou, bij deze dan mijn oproep:
Ik zoek rompers in maat 74/80, het liefst mouwloos en evt. met korte mouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |