SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirtquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe dat tekkelshirt wilde ik ook al om vragen
(en dat krokodillenshirt, maar ja niet teveel pakketjes)
(wilde dus weten welke maat enzo)
Oh jammer, das nog te grootquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirt
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente![]()
Precies de dingen die ik wilde hebben!
Je deed hem toch niet voor niets wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
huh? ik heb m niet van jou? ik had alleen een blommenjurkie van jou laatstquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
zijn ze er ook in groter dan 86?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef Kleurdoos het volgende:
1 van die 4 vestjes niets voor jou miss? donkerpaars, bruin, beige en lichtroze.. lekker simpel van de H&M en passen overal bij
ik heb ze bijna allemaal opnieuw gekocht in grotere maten nu
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdommequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn ze er ook in groter dan 86?![]()
reclame voor KD, die vestjes zijn súperfijnen de kleur van die paarse is ontzettend mooi. (vind zelfs ik!
)
ze gaan idd goed in de drogerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdomme)
en donkerpaars is idd kickass en kan in de droger! want krimpt niet, heb ik ervaren
klopt, in de grotere maten hadden ze hier een aubergineachtige, roodquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze gaan idd goed in de droger
maar in de winkel dan ofzo? die paarse en bruine heb ik ook maar die kwamen van de babyafdeling en gingen maar tot 86. Maar dat was wel online.
Dan zal ik mijn voorraad even voor je reserverenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik toch een meisje krijg kan ik hier zoveel leuke dingen gaan kopen
Nog 7wk geduld en dan weten we het
precies 4quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel wk moet je nog wachten tot de 20wk echo kd?
gheh, mefke, al die moeite voor mijn vestjequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O geen brocantje kleren?
KD, dat vestje met die auto's, is die er nog en welke maat is het?
Ja dit dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef huuphuup het volgende:
brocantje wat een leuke dingen tnt!![]()
je hebt niets aan mij want ik heb geen jongetje maar superleuk!
6,75 ja en het pakket is vrijdag op de post gegaanquote:Op zondag 1 mei 2011 07:57 schreef becky27 het volgende:
TF, je inbox is vol. Is de pakketpost 6.75 voor een pakketje?
tuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Huup, dat witte prenatal shirt (86) mag ik die?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand het boekje: 'Lassa gaat naar het ziekenhuis' te leen of te koop voor een leuk prijsje?
welke maat?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er nog interesse voor voedingshirts niet of nauwelijks gedragen?
En mini maatje jongens kleding?
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.htmlquote:Op maandag 2 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe nog even een poging, nodig voor donderdag a.s.
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je een foto van de prenatal? en wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Twee M van de H&M (wit en zwart) en een witte maat L van Prenatal
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oeke je inbox is vol!!!
Maar je pakketje is onderweg
kun je gedachten lezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog wel wat mini maatjes voor de zomer. Móet k even kijken wat k kwijt wilquote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Popples het volgende:
[..]
kun je gedachten lezen?wilde hier al gaan vragen of iemand nog minimaatjes heeft. 68 heb ik al een gedeelte maar de rest niks zowat.
![]()
iemand ook mini maatjes voor de zomer?
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, het blijkt toch een M te zijnHij oogt echt heel breed vandaar dat ik dacht dat het een L is. Hij is echt breder dan de maat M voedingshirts van de H&M.
Nou ja, de foto had ik al gemaakt dus bij deze toch maar![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn dezequote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebben![]()
![]()
ja is goed, doe mij die maaren die h&m's hebben die korte mouwen of zijn ze mouwloos, en wat vraag je daar voor?
Oh dat is super.. dat kan ik Koen wel laten zien ter voorbereidingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef sjak het volgende:
[..]
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.html
Als je nog meer wil weten kun je me uiteraard PM-en.
ik klikte v&a open om een oproepje te plaatsen voor rompertjes 74/80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |