SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirtquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe dat tekkelshirt wilde ik ook al om vragen
(en dat krokodillenshirt, maar ja niet teveel pakketjes)
(wilde dus weten welke maat enzo)
Oh jammer, das nog te grootquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kroko is mt 92 die vind ik leuker dan t tekkelshirt
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente![]()
Precies de dingen die ik wilde hebben!
Je deed hem toch niet voor niets wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
huh? ik heb m niet van jou? ik had alleen een blommenjurkie van jou laatstquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat gestreepte Hemashirt heeft KD van mij overgenomen, dus die voelt eigenlijk nog een beetje als de mijne.
zijn ze er ook in groter dan 86?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef Kleurdoos het volgende:
1 van die 4 vestjes niets voor jou miss? donkerpaars, bruin, beige en lichtroze.. lekker simpel van de H&M en passen overal bij
ik heb ze bijna allemaal opnieuw gekocht in grotere maten nu
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdommequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn ze er ook in groter dan 86?![]()
reclame voor KD, die vestjes zijn súperfijnen de kleur van die paarse is ontzettend mooi. (vind zelfs ik!
)
ze gaan idd goed in de drogerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, iets andere kleuren maar zelfs een rode (en daar was ik heel lang nar op zoek verdomme)
en donkerpaars is idd kickass en kan in de droger! want krimpt niet, heb ik ervaren
klopt, in de grotere maten hadden ze hier een aubergineachtige, roodquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze gaan idd goed in de droger
maar in de winkel dan ofzo? die paarse en bruine heb ik ook maar die kwamen van de babyafdeling en gingen maar tot 86. Maar dat was wel online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |