quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand het boekje: 'Lassa gaat naar het ziekenhuis' te leen of te koop voor een leuk prijsje?
welke maat?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er nog interesse voor voedingshirts niet of nauwelijks gedragen?
En mini maatje jongens kleding?
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.htmlquote:Op maandag 2 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe nog even een poging, nodig voor donderdag a.s.
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je een foto van de prenatal? en wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Twee M van de H&M (wit en zwart) en een witte maat L van Prenatal
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oeke je inbox is vol!!!
Maar je pakketje is onderweg
kun je gedachten lezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog wel wat mini maatjes voor de zomer. Móet k even kijken wat k kwijt wilquote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Popples het volgende:
[..]
kun je gedachten lezen?wilde hier al gaan vragen of iemand nog minimaatjes heeft. 68 heb ik al een gedeelte maar de rest niks zowat.
![]()
iemand ook mini maatjes voor de zomer?
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, het blijkt toch een M te zijnHij oogt echt heel breed vandaar dat ik dacht dat het een L is. Hij is echt breder dan de maat M voedingshirts van de H&M.
Nou ja, de foto had ik al gemaakt dus bij deze toch maar![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn dezequote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh breed, das goed, dat kan ik wel hebben![]()
![]()
ja is goed, doe mij die maaren die h&m's hebben die korte mouwen of zijn ze mouwloos, en wat vraag je daar voor?
Oh dat is super.. dat kan ik Koen wel laten zien ter voorbereidingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef sjak het volgende:
[..]
Het boekje heb ik niet. Wel een website waar je veel info kan vinden: http://www.stjansgasthuis(...)arcose/operatie.html
Als je nog meer wil weten kun je me uiteraard PM-en.
ik klikte v&a open om een oproepje te plaatsen voor rompertjes 74/80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |