Hij valt denk ik ietsjes langer dan 74.quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Huup, het badpakje, is dat een echte 74? Ik twijfel voor Mette, denk dat hij nog wel goed zal passen. Volgend weekend gaan we naar centerparcs en ik heb nog een badpakje nodig.
ja das waar maar de volgende zal nog wel een jaar of 4 of 5 durenquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja maar jij wil toch een heel elftal
Ja, veel is hij niet veranderd neequote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan je goed zien dat dat Rienk is zeg
Wel waar! je postte laatst een foto dat ze in de couveuse lag. Daar kon je echt wel zien dat het Evie is!quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou dat!
daar heb ik me ook vanmiddag enorm over verwonderd!
(ik herken Evie amper op dr babyfoto's)
Ja, ikquote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik vond nog een positie jurk in de kast. Overgenomen van Orea maar ergens achter in de kast gegooid en ik kwam hem nu pas tegen![]()
Nieuwprijs +/- 44 euro. Ik wil er graag 25,00 euro voor hebben. Maat 14 = omgerekend maat L/XL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
Spannend!quote:Op maandag 25 april 2011 21:28 schreef brocantje het volgende:
Veel intresse dus. Heb net alles uitgewassen en ben nu aan het strijken zal morgen een hoop online zetten maar het is heel erg veel. Hield erg van winkelen dus ja dan komt het voor dat je meerdere verhuizdozen vol hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |