Deze dusquote:Op donderdag 21 april 2011 08:06 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog een superleuk wit poloshirt van Lief! Maat 68.
Harry past er helaas niet meer in. Het is echt te kort.
Het is zo goed als nieuw (1x gedragen).
Foto volgt vanavond of morgen.
Ik heb ook de Dooky en ben er onwijs blij mee! Ik werd zo chagrijnig van dat parasolletje dat z'n eigen leven leidde &^#%$#*&^$quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de dooky, en wat mij ten opzichte van die van juud fijner lijkt is dat hij vast zit met ringen, en niet met touwtjes.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook de Dooky en ben er onwijs blij mee! Ik werd zo chagrijnig van dat parasolletje dat z'n eigen leven leidde &^#%$#*&^$.
Kijk eens Bientje, hij past! (jurkje moet nog ff wachten helaas)!
[ afbeelding ]
Dat mag hem ondertussen ook wel te klein worden, héquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Nog een setje wat Harry te klein is![]()
[ afbeelding ]
tshirt met bijbehorende korte broek, maat 62-68
Ja, ikke...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een zomerslaapzakje 70cm?
Reacties graag via pm
Ja maar ja maar, hij heeft het dus nooit aan gehad want vorige zomer was het nog veel te grootquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat mag hem ondertussen ook wel te klein worden, hé
thnxquote:
Het kan nooit kwaad om er ff naar te kijken huupquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Iemand nog interesse in mt 62 meisjes-spul? Ik heb Elin's kast opgeruimd, veruit het meeste is eruit numn kleine baby wordt groot boehoe.
ff f5-enquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie geen plaatjes, heel raar. En ik was nog wel zo blij dat ik er snel bij was
wat raarquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
F-5 natuurlijk geprobeerd, maar helpt niet.
Nieuw tabje geopend werkt ook niet. Misschien evne browser opnieuw opstarten.
Ja ik heb ze nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef becky27 het volgende:
taartjesfee, heb je die schoentjes nog?? Ik moet ze nog aan vriend laten zien maar ze zijn echt leuk!!
Mijne is momenteel in Rotterdam. Volgens mij wordt ie niet meer gebruikt. Ik wil wel vragen of ze hem naar jou toestuurt? Dan stuur jij hem rond eind oktober weer naar mij. Dan kan B2 er inquote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand toevallig een babyhangmat liggen?
Lief van je! Wat voor een is het er?quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijne is momenteel in Rotterdam. Volgens mij wordt ie niet meer gebruikt. Ik wil wel vragen of ze hem naar jou toestuurt? Dan stuur jij hem rond eind oktober weer naar mij. Dan kan B2 er in
quote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief van je! Wat voor een is het er?
nou dat!quote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan je goed zien dat dat Rienk is zeg
Hij valt denk ik ietsjes langer dan 74.quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Huup, het badpakje, is dat een echte 74? Ik twijfel voor Mette, denk dat hij nog wel goed zal passen. Volgend weekend gaan we naar centerparcs en ik heb nog een badpakje nodig.
ja das waar maar de volgende zal nog wel een jaar of 4 of 5 durenquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja maar jij wil toch een heel elftal
Ja, veel is hij niet veranderd neequote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan je goed zien dat dat Rienk is zeg
Wel waar! je postte laatst een foto dat ze in de couveuse lag. Daar kon je echt wel zien dat het Evie is!quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou dat!
daar heb ik me ook vanmiddag enorm over verwonderd!
(ik herken Evie amper op dr babyfoto's)
Ja, ikquote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik vond nog een positie jurk in de kast. Overgenomen van Orea maar ergens achter in de kast gegooid en ik kwam hem nu pas tegen![]()
Nieuwprijs +/- 44 euro. Ik wil er graag 25,00 euro voor hebben. Maat 14 = omgerekend maat L/XL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef brocantje het volgende:
Heeft er iemand hier nog intresse in jongenskleding van maat 50 tot 92. Veel noppies H&M Lief mexx claessens Z8
Spannend!quote:Op maandag 25 april 2011 21:28 schreef brocantje het volgende:
Veel intresse dus. Heb net alles uitgewassen en ben nu aan het strijken zal morgen een hoop online zetten maar het is heel erg veel. Hield erg van winkelen dus ja dan komt het voor dat je meerdere verhuizdozen vol hebt.
dan neem je toch vrij, dit is heel belangrijk hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dan neem je toch vrij, dit is heel belangrijk hoor
Hou er even rekening mee dat niet alle babyschelpen in alle karren passen. In sommige karren passen de schalen/hangmatten van het eigen merk een stuk beter dan een universele. In de Croozer die ik heb kreeg ik een universele namelijk niet vast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:
Is er hier iemand die toevallig een babyschaal voor in de fietskar wegdoet? We gaan zo goed als zeker een fietskar kopen maar dan moet er ook nog een babyschaal voor espen in natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |