Hoi
Ik heb nog een mai hip liggen van Ellaroo die ik amper heb gebruikt en 1 keer heb gewassen. Mijn wederhelft heeft een beetje te veel waspoeder gebruikt waardoor hij wat vaal lijkt maar 1 rondje door een wasmachine en hij is weer tip top. Ik zou er graag 35 euro voor krijgen
![Foto-TQTTOOVP.jpg]()
![Foto-VKCV4RIQ.jpg]()
![Foto-4ARPHQ6C.jpg]()
![Foto-7MXQFXUH.jpg]()
Ook heb ik nog een maxi cosi autostoel voor kindjes vanaf 9 kilo met giraffen print
![Foto-DVMQE3DM.jpg]()
Het is geen nieuwe en zeker niet de mooiste maar nog heel en prima voor een volgende ronde. Nooit ongelukken mee gehad. Handig voor bijv bij opa en oma in de auto. Bij evt interesse doe een leuk bod, ik hoef er de wereld niet voor te vangen hoor.
Voor de poppenmoeders heb ik een beauty van een kinderwagen, mij is verteld antiek. Maar mijn eigen beauty vindt het hele poppen gebeuren al lang en breed niet meer interessant en speelt dus ook nooit met de poppenwagen.
![Foto-UDW6LDBX.jpg]()
![Foto-U3H3PYUD.jpg]()
Ik heb ook nog een kidsit te koop, gekocht op de kleinedreumes site voor 120 euro.
Het enige wat los is, is het lusje wat als handvat dienst doet. Heb er ongeveer een drie kwart jaar gebruik van gemaakt. Vraagprijs 60 euro.
![Foto-BPI77YFP.jpg]()
![Foto-T7J4ALZZ.jpg]()
![Foto-KGSLCI7Y.jpg]()
Bij interesse graag een PM, ik ben niet vaak in het v&a topic te vinden