Dankje dankje.quote:
Cosje.quote:
Haiquote:
He hoquote:
Beroemde MAnquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Shiittt, wat een uitgestorven baggerprut is dit?
Ik ervaar enig ongemak door gebrek aan alcoholische versnaperingen. Desalniettemin vermaak ik mij primaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef dockx het volgende:
[..]
Met mij gaat het vrij goed. En met u dan?
indiaan, kijk maar naar d'r kettinkjequote:
Akkoordquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
indiaan, kijk maar naar d'r kettinkje
Ziet er Brits uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
indiaan, kijk maar naar d'r kettinkje
Sta je er goed voor?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef dockx het volgende:
Zenuwachtige poker mensjes die irritant veel met hun chips spelen..
Goed hoor Flips!quote:
Ach so.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik lig met men luie ballen op de bank rtl7 te kijken
RTL7...quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik lig met men luie ballen op de bank rtl7 te kijken
Niet zo moe, want lag halve dag in mijn nest uitbrakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Goed hoor Flips!
Beetje moe, drukke dag geweest maar het gaat goed.
En hoe is het met jou?
Lopen feesten vannacht dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo moe, want lag halve dag in mijn nest uitbrakken
Verder goed hoorrrr, op zoek naar een eigen kamer/appartement. Wat lastiger is, dan ik dacht
Flipsquote:
Broekmansquote:
En wij dan, Bob? Wij danquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsJij bent de reden dat ik elke keer weer terugkom in nachtbagger
Ik zie jullie meer als de extraatjesquote:
Ik wil meer dan een vinger zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie jullie meer als de extraatjesAls een vinger in m'n anus tijdens intieme seks
Ga het nu doen. Hele dag weggeweest vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je al Battlefield play4free gedownload?
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Lopen feesten vannacht dan?![]()
Wil je op jezelf dan queen?
Hihiquote:
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsJij bent de reden dat ik elke keer weer terugkom in nachtbagger
hihihihiihihO+quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadIk had deze week een beroepsorientatieweek. Altijd best leuk, hele week in pak en netwerken met toekomstige stagebedrijven. En dat wordt met een feest afgesloten. Alleen moet altijd laatste bus hebben
Dus vroeg naar huis
Ja echt heel graag
Maar wat doe jij zo al nu dan, want je bent er vet weinig
[..]
Hihi
[..]
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegd
Oke, ik heb vandaag weer even gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ga het nu doen. Hele dag weggeweest vandaag.
Niet omdat ik een vrouw ben, maar ik vind haar best lelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef onlogisch het volgende:
Even het niveau opkrikken :
[ afbeelding ]
Is de klasse die je kiest bindend?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je al Battlefield play4free gedownload?
TS BEGINTquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
Allemaal toffe mensen in het topic zo te zien, maar ik ken jullie nietvoorstelrondje doen?
Jij bent het allerliefste die wat tegen mij op het forum heeft gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegd
Ik vind dit wel een sig. vernieuwing waardquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent het allerliefste die wat tegen mij op het forum heeft gezegd
Je kan er 2, en als je die andere 2 er ook nog bij wil moet je 3 euro ofzo betalen geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is de klasse die je kiest bindend?
Nu maak je mij aan het blozenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een sig. vernieuwing waarden je maakt me blozen.
Aangenaam, robuust89, 21 jaar oud (duh!) doet ICT werk, speelt games en kookt af en toequote:
Post jij dan eens een lekker wijf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet omdat ik een vrouw ben, maar ik vind haar best lelijk
Uitstekende keuzequote:
Zie pagina 1, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post jij dan eens een lekker wijf.
Foto's van je zelf misschien?
Of beter, van je zusje?
Nu aan het uploaden.datenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kan er 2, en als je die andere 2 er ook nog bij wil moet je 3 euro ofzo betalen geloof ik.ik ben assault als 1e klasse, de 2e heb ik nog niet gedaan.
Ik zag 'm veranderen.quote:
Ik geloof je nietquote:
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Aangenaam, robuust89, 21 jaar oud (duh!) doet ICT werk, speelt games en kookt af en toewat jij?
Lekker wijf:quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post jij dan eens een lekker wijf.
Foto's van je zelf misschien?
Of beter, van je zusje?
Flipsen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof je niet
[..]
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.
[..]
Lekker wijf:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.
[..]
Lekker wijf:
[ afbeelding ]
Ja... Waarom rijden ze niet ook gewoon s' nachts?..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadIk had deze week een beroepsorientatieweek. Altijd best leuk, hele week in pak en netwerken met toekomstige stagebedrijven. En dat wordt met een feest afgesloten. Alleen moet altijd laatste bus hebben
Dus vroeg naar huis
Ja echt heel graag
Maar wat doe jij zo al nu dan, want je bent er vet weinig
[..]
Ah. Ik niet die van jouquote:
Omdat op donderdagnacht Amsterdam geen nachtbus kentquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Waarom rijden ze niet ook gewoon s' nachts?..
Ben er weinig ja.![]()
Heb sowieso een probleem met ziggo, kan heel vaak niet online (modem knipperen lampjes).
Bel je de klantenservice dan zeggen ze dat het "onderhoud" is.
En dat doen ze dus na 23:00u... Maar waarom zo vaak onderhoud dan?
Is hun apparatuur dan zo slecht?![]()
Vanavond ook, ben er al 8X uitgegooid sinds 0:00u.
Maar ondertussen ben ik met van alles bezig
Ben aan het knutselen met elektronica want ik wil na 5 jaar mijn piratenzender weer
eens in de lucht hebben
Heb plannen voor een internet radio station waar ik Jingles e.d. voor aan het maken ben.
Ben bezig met muziek maken, liedjes schrijven enzo.
Verder onwijs druk met werk (veel overwerken enzo maar er komt volgende maand gelukkig een nieuwe collega).
En als ik even de kans zie lig ik lekker op de bank met een muziekje aan of een leuke film.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG![]()
Succes met het scannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jou ook nog hoi zeggenDan ga ik mijn pc verder op virus laten scannen
Een leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat op donderdagnacht Amsterdam geen nachtbus kent
8x al in die 3 kwartier tijd, de tyfus. UPC deed ook wel eens updates na 11 uur, maar nooit zo erg als jij hebt
Boooh druk schema dus, je hebt echt een leven![]()
Maar wel vet dat je zo bezig bent met muziek. Eigen muziek maken, eigen radiozender. Wel echt tof. Vooral met muziek en dan op zo een manier.
....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ondertussen beetje GTST kijken [ afbeelding ]
Plaats je sig eens terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Verandertquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je hebt je sig nog niet veranderd
Oh sorry Bob!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Bobquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
Hallo Creeg, Maringo en Patje1987 [ afbeelding ]
Hoi patje met Flippieequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hallo je spreekt met Patje één negen acht zeven.
Nou goed, je voert meer uit dan ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Een leven?Valt wel mee hoor hahaha.
Het zijn plannen waar ik aan werk.![]()
Behalve een paar liedjes dan... Die zijn "af". (3 van de 14 die er op een CD passen)
Ja hallo flippie, alles goed met jou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi patje met Flippiee
[..]
Nou goed, je voert meer uit dan ik.![]()
Wat voor liedjes maak je dan?
Ja hoor alles goed met mij en met jou dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hallo flippie, alles goed met jou?
En je achternaam is Akker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hallo je spreekt met Patje één negen acht zeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me op dit moment erg goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed met mij en met jou dan?
Ik voel me altijd wel goed maar met een beetje alcohol voel ik me erg goed meestal.quote:
Breek het systeem jongequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag toch niet [ afbeelding ] Censuur hier op de foks [ afbeelding ]
Elektronische muziek, over het algemeen dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi patje met Flippiee
[..]
Nou goed, je voert meer uit dan ik.![]()
Wat voor liedjes maak je dan?
Zozozoquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Elektronische muziek, over het algemeen dan.
Dus veel instrumentaal zonder tekst of zang.
Beetje vreemd klinkt het. Lijkt soms wat op de muziek van "Enya" maar dan iets meer down to earth.
Hoewel er ook een paar nummers op "de plank" liggen met tekst die echt wel oké zijn denk ik maar
die ik never nooit zelf ga opnemen.
Ik kan namelijk absoluut niet zingen.
Als het toch eletronische muziek is, dan kan je je stem toch vervormen dat het wel klinkt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Elektronische muziek, over het algemeen dan.
Dus veel instrumentaal zonder tekst of zang.
Beetje vreemd klinkt het. Lijkt soms wat op de muziek van "Enya" maar dan iets meer down to earth.
Hoewel er ook een paar nummers op "de plank" liggen met tekst die echt wel oké zijn denk ik maar
die ik never nooit zelf ga opnemen.
Ik kan namelijk absoluut niet zingen.
Ik klink als een krolse kater!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zozozo
Wat ga je met die nummertjes dan doen? Want zonde als ze verstoffen.
En je kan wel zingen, iedereen kan zingen, maar of het mooi is
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:15 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik klink als een krolse kater!![]()
En verstoffen doen ze niet hoor.
Ik ken mensen die dus wel een mooie stem hebben en daar misschien iets mee kunnen.
De muziek waar ik nu mee bezig ben wil ik wel uitbrengen als het af is.
Gewoon via internet en dan eens kijken of mensen het leuk vinden.![]()
Maar eerst die muziek maar eens afmaken/afmixen enzo.
Biechieeee ben jij 25 juni in Utrecht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:21 schreef Beach het volgende:
alle leuke mensen zijn hier en ik lag iets na elven al op bed
Geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Stoerrr, stuur tegen die tijd dan ook maar een linkje in mijn PMinbox
[..]
Biechieeee ben jij 25 juni in Utrecht?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doe ik mee aan een hardloop'wedstrijd' in Utrecht
Hahaha tofffffffffffffff. Al weet ik niet of ik wel wil dat je mij zo zwetend zietquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:24 schreef Beach het volgende:
[..]
oooh
Dan wil ik wel komen supporteren ja.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha tofffffffffffffff. Al weet ik niet of ik wel wil dat je mij zo zwetend ziet
Dat maken de fans wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha tofffffffffffffff. Al weet ik niet of ik wel wil dat je mij zo zwetend ziet
Doe ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Stoerrr, stuur tegen die tijd dan ook maar een linkje in mijn PMinbox
Whehequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:26 schreef Beach het volgende:
[..]
niks mis met een zwetende Flips
okee fout
En bovendien herken ik jou tussen honderden anderen en jij mij dan tussen de toeschouwers.
quote:
Lief van jequote:
Ja route weet ik ook niet. Ik trek wel wat blauws aan, iedereen is in het roze omdat meidenloop, dus val ik opquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef Beach het volgende:
laat het tegen die tijd nog eens weten sowieso en ook wat de route is
Alt + tabquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:31 schreef JApieman het volgende:
FreezePop postte je hier gewoon terwijl je BF speelde?
Ik herken je hoofd sowieso welquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja route weet ik ook niet. Ik trek wel wat blauws aan, iedereen is in het roze omdat meidenloop, dus val ik opGrapjen.
tl;drquote:
Gewoon niet meer die knipoog gebruiken als je ooit iets tegen mij zegt goedquote:
Okee dan post ik wel een jongetje die met zijn tenen speelt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tl;dr
[..]
Gewoon niet meer die knipoog gebruiken als je ooit iets tegen mij zegt goedBehalve in de PI maar. Gewoon
sexyquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee dan post ik wel een jongetje die met zijn tenen speelt.
WATWATWTAWTATWTATWTATWTATWTATWATTWTAWTATWTAWATWATWATWAT.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee dan post ik wel een jongetje die met zijn tenen speelt.
Lotus!!!quote:
Haaaaaaai!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATWATWTAWTATWTATWTATWTATWTATWATTWTAWTATWTAWATWATWATWAT.
Als je dat gifje bedoelt, die hele enge jongentje he. Gwn niet doen.
[..]
Lotus!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATWATWTAWTATWTATWTATWTATWTATWATTWTAWTATWTAWATWATWATWAT.
Als je dat gifje bedoelt, die hele enge jongentje he. Gwn niet doen.
[..]
Lotus!!!
*Here I come to save the day!*quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Roep het leger en man de posten, Lotusss is hier.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Beach het volgende:
Ik heb Lotusss nog nooit ergens gezien op fok en tot vandaag wist ik niet eens wie ze was:')
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'Rquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en welk leger? Hillen heeft het aardig gesloopt
defensiequote:
Ze gaan tweede testtoestel JSF ofzo kopen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'R
DEF (defensie)quote:
Idd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en welk leger? Hillen heeft het aardig gesloopt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze gaan tweede testtoestel JSF ofzo kopen he![]()
![]()
![]()
![]()
dat dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'R
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuurquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
In Den Haag weten ze het vast beterquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
Nee joh dat is ook wegbezuinigd straks. Gewoon knuppels, stenen en messen! Dat doen ze in het Midden Oosten ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...![]()
Geen tanks, geen vliegtuigen...
Ik heb zelfs gehoord dat we hier straks een oorlog mee moeten winnen:
[ afbeelding ]
Zo zou elk land het moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh dat is ook wegbezuinigd straks. Gewoon knuppels, stenen en messen! Dat doen ze in het Midden Oosten ook!
Cockmeat Sandwich?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew er zat iets ranzigs in mijn brood
In Den Haag kijken ze op korte termijn, hoe ze nu de situatie kunnen verbeteren en laten zij zich beinvloeden door de media en de maatschappij, waarvan de helft een heleboel onzin roept en nergens wat van af weet /frustraties.quote:
Ja, sorry, ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew er zat iets ranzigs in mijn brood
Dat niet alleen. De technologie van de JSF is allang achterhaald en budget met 45% overschreden. Maar ja, is van de USA en die mag je niet boos maken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen des ochtends de telegraaf wel lezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Den Haag kijken ze op korte termijn, hoe ze nu de situatie kunnen verbeteren en laten zij zich beinvloeden door de media en de maatschappij, waarvan de helft een heleboel onzin roept en nergens wat van af weet /frustraties.
Idd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Que?quote:
imo hadden ze ook gewoon een iets minder goed toestel kunnen kopen voor wat minder geld..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...
Onderwijs is de toekomst, daar moet je in investeren.
Cultuur daar KUN je wel iets op bezuinigen maar je moet het ook niet te gek maken vind ik.
Alleen, Flip... De JSF die zal er MOETEN komen.
De F16's zijn 30 jaar oud. Ze zijn versleten.
Als je toch moet vervangen, koop dan gewoon iets goeds.
En een JSF is gewoon een goed toestel, alleen de prijs is een beetje hoog...
Leuk top geweldig /carequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ow en met mij gaat het prima, woon tegenwoordig al samen!
Precies, en als we over paar jaar eindelijk niet meer naar het Westen kijken maar naar het opkomende Oosten zullen we met hangende pootjes China en India volgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De technologie van de JSF is allang achterhaald en budget met 45% overschreden. Maar ja, is van de USA en die mag je niet boos maken...
Dat niet alleenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zullen des ochtends de telegraaf wel lezen.
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...
Onderwijs is de toekomst, daar moet je in investeren.
Cultuur daar KUN je wel iets op bezuinigen maar je moet het ook niet te gek maken vind ik.
Alleen, Flip... De JSF die zal er MOETEN komen.
De F16's zijn 30 jaar oud. Ze zijn versleten.
Als je toch moet vervangen, koop dan gewoon iets goeds.
En een JSF is gewoon een goed toestel, alleen de prijs is een beetje hoog...
Kusjes!quote:
wow, het was ineens wegquote:
Wat leuk voor jequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ow en met mij gaat het prima, woon tegenwoordig al samen!
Alleen hij snurkt nu heel erg
Spannend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideedenk gewoon een zaadje ofzo
Jij hebt 17 in je naam staan, ga of naar bed, of naar de dichtstbijzijnde disco om je voor 3 Breezers te laten vingeren door 3 bontkraagjes in het nabijgelegen steegjequote:
Van mij mogen zie de ~80 miljard euro per jaar aan ontwikkelingshulp e.d. ook nu nog ff hier houden. Als in eigen volk/land eerst. Dan de rest wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.
Je bent oudquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt 17 in je naam staan, ga of naar bed, of naar de dichtstbijzijnde disco om je voor 3 Breezers te laten vingeren door 3 bontkraagjes in het nabijgelegen steegje
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat leuk voor je![]()
Ach dat snurken, gwn op zn rug laten slapen ofzo schijnt te werken.
diss.quote:
26. And damn proud of it.quote:
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, en als we over paar jaar eindelijk niet meer naar het Westen kijken maar naar het opkomende Oosten zullen we met hangende pootjes China en India volgen.
[..]
Dat niet alleen
[..]
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.
lippen aan elkaar naaien helpt ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurken
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij mogen zie de ~80 miljard euro per jaar aan ontwikkelingshulp e.d. ook nu nog ff hier houden. Als in eigen volk/land eerst. Dan de rest wel.
Kunnen ze dat mooi in het onderwijs en zorg stoppen.
Jouw kut ruikt naar kaasfondue? Ik zou maar even een testje doen bij de huisartsquote:
tja, je kan het als egoïstisch zien, maar lijkt mij dat als je eerst jezelf goed verzorgt, dat je daarna andere nog beter kan helpen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.
En vooral zorg moet geholpen worden, maar onderwijs ook. Als je ziet hoe slecht sommige Nederlanders Nederlands kunnen, en dat moet de toekomst worden, en dan nog op het onderwijs bezuinigen ook, nou
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw kut ruikt naar kaasfondue? Ik zou maar even een testje doen bij de huisarts
Geef je helemaal gelijk. Geen geld hebben en moeten bezuinigen, maar ondertussen nog wel miljarden aan andere landen weggeven...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.
En vooral zorg moet geholpen worden, maar onderwijs ook. Als je ziet hoe slecht sommige Nederlanders Nederlands kunnen, en dat moet de toekomst worden, en dan nog op het onderwijs bezuinigen ook, nou
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja dat is zo.![]()
Maar ik ben het niet helemaal met die stufi regeling eens.
Iedereen die het kan en wil moet kunnen studeren.
Dat moet betaalbaar en leuk blijven.
Voor IEDEREEN.
Ooo haalde ik ze door elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurken
Klopt, maar dan moet de mentaliteit binnen de regering en de maatschappij ook op de schop gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
tja, je kan het als egoïstisch zien, maar lijkt mij dat als je eerst jezelf goed verzorgt, dat je daarna andere nog beter kan helpen.
heeee keizerquote:
Dat is niet de bedoeling.quote:
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar hun persoonlijke salaris bezig. Beetje ouwehoeren tegen elkaar voor 4,5 termijn en dan op je 45ste met pensioen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet de mentaliteit binnen de regering en de maatschappij ook op de schop gaan.
Wat. Wat maakt het uit dat je linkshandig bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een linkshandige vegetariër die op Partij van de Dieren gaat stemmen.
Ik denk niet dat er hier iemand is die op mijn niveau zit?
Mee eensch!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.
En sowieso dat je geen 2e studie kan doen, dat vind ik wel onzin. Of nou ja het kan wel, als je rijk bent
Ik ben wel vegetariër, verder klopt het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een linkshandige vegetariër die op Partij van de Dieren gaat stemmen.
Ik denk niet dat er hier iemand is die op mijn niveau zit?
Verschraling van het onderwijs is ook zoiets... HBO studenten informatica die nooit geleerd hebben wat een priemgetal is. Kom op, dat hoor je echt wel op de HAVO gehad te hebben!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.
Daar ligt een groot stuk bij de ouders he.
Hoeveel middelbare scholieren zitten er om hun taalgebrek/gebruik op een vage VMBO terwijl ze reteslim zijn!
neee, maar er zijn niet veel linkshandige mensen, dus ik maak deel uit van nog een minderheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat. Wat maakt het uit dat je linkshandig bentStemmen linkshandige mensen eerder op linkse partijen?
Sommige zijn daar ook gekomen uit pure luiheid. Bij mij op mijn opleiding zit een jongen die vmbo, havo en vwo heeft gedaan. En nu dus hbo doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.
Daar ligt een groot stuk bij de ouders he.
Hoeveel middelbare scholieren zitten er om hun taalgebrek/gebruik op een vage VMBO terwijl ze reteslim zijn!
Ik behoor bij dezelfde minderheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neee, maar er zijn niet veel linkshandige mensen, dus ik maak deel uit van nog een minderheid
Op VWO nooit iets van priemgetal gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verschraling van het onderwijs is ook zoiets... HBO studenten informatica die nooit geleerd hebben wat een priemgetal is. Kom op, dat hoor je echt wel op de HAVO gehad te hebben!
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op VWO nooit iets van priemgetal gehad
Heb priemgetallen al op de basisschool gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.
Wat mij meer stoort is dat uitzonderingen niet mogelijk zijn. Als je er een jaar helemaal of gedeeltelijk gemist hebt omdat bijvoorbeeld een ernstig ongeluk heb gehad, of een van je ouders is overleden, dan kan daar geen uitzondering voor gemaakt worden. En inderdaad dat er niet iets per studie geregeld kan worden. Bijvoorbeeld gewoon 6 jaar per studie van 4 jaar. Bij sommige opleidingen is de druk al zwaar omdat alles in vier jaar gepropt moet worden en dan nog extra druk dat je totaal geen speling hebt. Dat is niet de bedoeling van het onderwijs...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.
En sowieso dat je geen 2e studie kan doen, dat vind ik wel onzin. Of nou ja het kan wel, als je rijk bent
Is het ergens voor nodig dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.
Ik eet wel vlees.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben wel vegetariër, verder klopt het niet.
Ja, maar jammer genoeg gebeurt dat niet in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik eet wel vlees.
Zolang het dier op een waardige manier kan leven en op een dier-waardige manier wordt geslacht, vind ik het oké. Zo is de voedselketen.
KIJK!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommige zijn daar ook gekomen uit pure luiheid. Bij mij op mijn opleiding zit een jongen die vmbo, havo en vwo heeft gedaan. En nu dus hbo doet.
Tevens heeft slimheid ook weinig te maken met opleidingsniveau![]()
Maar allochtonen niets mis mee, ik vind zelfs belangrijk dat ze hun eigen cultuur behouden, maar dat ze respect houden voor de Nederlandse normen en waarden, wat die tegenwoordig mag zijn, en dat ze Nederlands (kunnen) spreken.
Wij doen altijd spelletje dat we om de beurt een priemgetal op moeten noemen. En wie als laatste overblijft heeft gewonnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is het ergens voor nodig dan?
11quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij doen altijd spelletje dat we om de beurt een priemgetal op moeten noemen. En wie als laatste overblijft heeft gewonnen [ afbeelding ]
Biologisch vlees enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar jammer genoeg gebeurt dat niet in onze maatschappij.
Ja, dan wel. Maar je eet niet altijd thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Biologisch vlees enzo [ afbeelding ]
13quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 haha [ afbeelding ] Vet leuk spelletje he? [ afbeelding ]
Er zijn ook restaurants waar ze uitsluitend biologisch vlees gebruikenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar je eet niet altijd thuis.
9859385938quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2 [ afbeelding ] Ik begin al te zweten.
Bobquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij doen altijd spelletje dat we om de beurt een priemgetal op moeten noemen. En wie als laatste overblijft heeft gewonnen [ afbeelding ]
Ik hap nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?Wat doen jullie dan met priemgetallen?
Deze niet zo prettige computer flipt em als ik het priemgetal wil kopiërenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat is geen priemgetal, zie je zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |