Ah. Ik niet die van jouquote:
Omdat op donderdagnacht Amsterdam geen nachtbus kentquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Waarom rijden ze niet ook gewoon s' nachts?..
Ben er weinig ja.![]()
Heb sowieso een probleem met ziggo, kan heel vaak niet online (modem knipperen lampjes).
Bel je de klantenservice dan zeggen ze dat het "onderhoud" is.
En dat doen ze dus na 23:00u... Maar waarom zo vaak onderhoud dan?
Is hun apparatuur dan zo slecht?![]()
Vanavond ook, ben er al 8X uitgegooid sinds 0:00u.
Maar ondertussen ben ik met van alles bezig
Ben aan het knutselen met elektronica want ik wil na 5 jaar mijn piratenzender weer
eens in de lucht hebben
Heb plannen voor een internet radio station waar ik Jingles e.d. voor aan het maken ben.
Ben bezig met muziek maken, liedjes schrijven enzo.
Verder onwijs druk met werk (veel overwerken enzo maar er komt volgende maand gelukkig een nieuwe collega).
En als ik even de kans zie lig ik lekker op de bank met een muziekje aan of een leuke film.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG![]()
Succes met het scannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jou ook nog hoi zeggenDan ga ik mijn pc verder op virus laten scannen
Een leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat op donderdagnacht Amsterdam geen nachtbus kent
8x al in die 3 kwartier tijd, de tyfus. UPC deed ook wel eens updates na 11 uur, maar nooit zo erg als jij hebt
Boooh druk schema dus, je hebt echt een leven![]()
Maar wel vet dat je zo bezig bent met muziek. Eigen muziek maken, eigen radiozender. Wel echt tof. Vooral met muziek en dan op zo een manier.
....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ondertussen beetje GTST kijken [ afbeelding ]
Plaats je sig eens terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Verandertquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je hebt je sig nog niet veranderd
Oh sorry Bob!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Bobquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
Hallo Creeg, Maringo en Patje1987 [ afbeelding ]
Hoi patje met Flippieequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hallo je spreekt met Patje één negen acht zeven.
Nou goed, je voert meer uit dan ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Een leven?Valt wel mee hoor hahaha.
Het zijn plannen waar ik aan werk.![]()
Behalve een paar liedjes dan... Die zijn "af". (3 van de 14 die er op een CD passen)
Ja hallo flippie, alles goed met jou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi patje met Flippiee
[..]
Nou goed, je voert meer uit dan ik.![]()
Wat voor liedjes maak je dan?
Ja hoor alles goed met mij en met jou dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hallo flippie, alles goed met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |