quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Beach het volgende:
Ik heb Lotusss nog nooit ergens gezien op fok en tot vandaag wist ik niet eens wie ze was:')
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'Rquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en welk leger? Hillen heeft het aardig gesloopt
defensiequote:
Ze gaan tweede testtoestel JSF ofzo kopen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'R
DEF (defensie)quote:
Idd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en welk leger? Hillen heeft het aardig gesloopt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze gaan tweede testtoestel JSF ofzo kopen he![]()
![]()
![]()
![]()
dat dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje tanks wegbezuinigen. Modern leger zonder tanks :'R
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuurquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
In Den Haag weten ze het vast beterquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
Nee joh dat is ook wegbezuinigd straks. Gewoon knuppels, stenen en messen! Dat doen ze in het Midden Oosten ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...![]()
Geen tanks, geen vliegtuigen...
Ik heb zelfs gehoord dat we hier straks een oorlog mee moeten winnen:
[ afbeelding ]
Zo zou elk land het moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh dat is ook wegbezuinigd straks. Gewoon knuppels, stenen en messen! Dat doen ze in het Midden Oosten ook!
Cockmeat Sandwich?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew er zat iets ranzigs in mijn brood
In Den Haag kijken ze op korte termijn, hoe ze nu de situatie kunnen verbeteren en laten zij zich beinvloeden door de media en de maatschappij, waarvan de helft een heleboel onzin roept en nergens wat van af weet /frustraties.quote:
Ja, sorry, ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew er zat iets ranzigs in mijn brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |