Ga het nu doen. Hele dag weggeweest vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je al Battlefield play4free gedownload?
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Lopen feesten vannacht dan?![]()
Wil je op jezelf dan queen?
Hihiquote:
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsJij bent de reden dat ik elke keer weer terugkom in nachtbagger
hihihihiihihO+quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadIk had deze week een beroepsorientatieweek. Altijd best leuk, hele week in pak en netwerken met toekomstige stagebedrijven. En dat wordt met een feest afgesloten. Alleen moet altijd laatste bus hebben
Dus vroeg naar huis
Ja echt heel graag
Maar wat doe jij zo al nu dan, want je bent er vet weinig
[..]
Hihi
[..]
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegd
Oke, ik heb vandaag weer even gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ga het nu doen. Hele dag weggeweest vandaag.
Niet omdat ik een vrouw ben, maar ik vind haar best lelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef onlogisch het volgende:
Even het niveau opkrikken :
[ afbeelding ]
Is de klasse die je kiest bindend?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je al Battlefield play4free gedownload?
TS BEGINTquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
Allemaal toffe mensen in het topic zo te zien, maar ik ken jullie nietvoorstelrondje doen?
Jij bent het allerliefste die wat tegen mij op het forum heeft gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het allerliefst wat iemand tegen mij op het forum heeft gezegd
Ik vind dit wel een sig. vernieuwing waardquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent het allerliefste die wat tegen mij op het forum heeft gezegd
Je kan er 2, en als je die andere 2 er ook nog bij wil moet je 3 euro ofzo betalen geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is de klasse die je kiest bindend?
Nu maak je mij aan het blozenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een sig. vernieuwing waarden je maakt me blozen.
Aangenaam, robuust89, 21 jaar oud (duh!) doet ICT werk, speelt games en kookt af en toequote:
Post jij dan eens een lekker wijf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet omdat ik een vrouw ben, maar ik vind haar best lelijk
Uitstekende keuzequote:
Zie pagina 1, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post jij dan eens een lekker wijf.
Foto's van je zelf misschien?
Of beter, van je zusje?
Nu aan het uploaden.datenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kan er 2, en als je die andere 2 er ook nog bij wil moet je 3 euro ofzo betalen geloof ik.ik ben assault als 1e klasse, de 2e heb ik nog niet gedaan.
Ik zag 'm veranderen.quote:
Ik geloof je nietquote:
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Aangenaam, robuust89, 21 jaar oud (duh!) doet ICT werk, speelt games en kookt af en toewat jij?
Lekker wijf:quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post jij dan eens een lekker wijf.
Foto's van je zelf misschien?
Of beter, van je zusje?
Flipsen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof je niet
[..]
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.
[..]
Lekker wijf:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben Flippiee, beter bekend als Flips, Flipsen, Flipster, Flipper of Flippings, 18 jaar, studeer nog, kookt nooit, maar bakken kan ik wel.
[..]
Lekker wijf:
[ afbeelding ]
Ja... Waarom rijden ze niet ook gewoon s' nachts?..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dikke partyy gehadIk had deze week een beroepsorientatieweek. Altijd best leuk, hele week in pak en netwerken met toekomstige stagebedrijven. En dat wordt met een feest afgesloten. Alleen moet altijd laatste bus hebben
Dus vroeg naar huis
Ja echt heel graag
Maar wat doe jij zo al nu dan, want je bent er vet weinig
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |