Dat niet alleen. De technologie van de JSF is allang achterhaald en budget met 45% overschreden. Maar ja, is van de USA en die mag je niet boos maken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
Zullen des ochtends de telegraaf wel lezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Den Haag kijken ze op korte termijn, hoe ze nu de situatie kunnen verbeteren en laten zij zich beinvloeden door de media en de maatschappij, waarvan de helft een heleboel onzin roept en nergens wat van af weet /frustraties.
Idd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het een walgelijk idee dat ze zo iets kopen en bezuinigen op onderwijs en cultuur
Que?quote:
imo hadden ze ook gewoon een iets minder goed toestel kunnen kopen voor wat minder geld..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...
Onderwijs is de toekomst, daar moet je in investeren.
Cultuur daar KUN je wel iets op bezuinigen maar je moet het ook niet te gek maken vind ik.
Alleen, Flip... De JSF die zal er MOETEN komen.
De F16's zijn 30 jaar oud. Ze zijn versleten.
Als je toch moet vervangen, koop dan gewoon iets goeds.
En een JSF is gewoon een goed toestel, alleen de prijs is een beetje hoog...
Leuk top geweldig /carequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ow en met mij gaat het prima, woon tegenwoordig al samen!
Precies, en als we over paar jaar eindelijk niet meer naar het Westen kijken maar naar het opkomende Oosten zullen we met hangende pootjes China en India volgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De technologie van de JSF is allang achterhaald en budget met 45% overschreden. Maar ja, is van de USA en die mag je niet boos maken...
Dat niet alleenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zullen des ochtends de telegraaf wel lezen.
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Idd...
Onderwijs is de toekomst, daar moet je in investeren.
Cultuur daar KUN je wel iets op bezuinigen maar je moet het ook niet te gek maken vind ik.
Alleen, Flip... De JSF die zal er MOETEN komen.
De F16's zijn 30 jaar oud. Ze zijn versleten.
Als je toch moet vervangen, koop dan gewoon iets goeds.
En een JSF is gewoon een goed toestel, alleen de prijs is een beetje hoog...
Kusjes!quote:
wow, het was ineens wegquote:
Wat leuk voor jequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ow en met mij gaat het prima, woon tegenwoordig al samen!
Alleen hij snurkt nu heel erg
Spannend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideedenk gewoon een zaadje ofzo
Jij hebt 17 in je naam staan, ga of naar bed, of naar de dichtstbijzijnde disco om je voor 3 Breezers te laten vingeren door 3 bontkraagjes in het nabijgelegen steegjequote:
Van mij mogen zie de ~80 miljard euro per jaar aan ontwikkelingshulp e.d. ook nu nog ff hier houden. Als in eigen volk/land eerst. Dan de rest wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.
Je bent oudquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt 17 in je naam staan, ga of naar bed, of naar de dichtstbijzijnde disco om je voor 3 Breezers te laten vingeren door 3 bontkraagjes in het nabijgelegen steegje
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat leuk voor je![]()
Ach dat snurken, gwn op zn rug laten slapen ofzo schijnt te werken.
diss.quote:
26. And damn proud of it.quote:
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, en als we over paar jaar eindelijk niet meer naar het Westen kijken maar naar het opkomende Oosten zullen we met hangende pootjes China en India volgen.
[..]
Dat niet alleen
[..]
Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze een grens hebben gesteld voor bijvoorbeeld stufi, ik vind alleen de grens die is gesteld, nergens mee rekening houdt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in Nederland ook altijd. Is er een wet en dan zie je altijd wel ergens een juridisch verkapte maar staan.
lippen aan elkaar naaien helpt ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurken
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij mogen zie de ~80 miljard euro per jaar aan ontwikkelingshulp e.d. ook nu nog ff hier houden. Als in eigen volk/land eerst. Dan de rest wel.
Kunnen ze dat mooi in het onderwijs en zorg stoppen.
Jouw kut ruikt naar kaasfondue? Ik zou maar even een testje doen bij de huisartsquote:
tja, je kan het als egoïstisch zien, maar lijkt mij dat als je eerst jezelf goed verzorgt, dat je daarna andere nog beter kan helpen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.
En vooral zorg moet geholpen worden, maar onderwijs ook. Als je ziet hoe slecht sommige Nederlanders Nederlands kunnen, en dat moet de toekomst worden, en dan nog op het onderwijs bezuinigen ook, nou
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw kut ruikt naar kaasfondue? Ik zou maar even een testje doen bij de huisarts
Geef je helemaal gelijk. Geen geld hebben en moeten bezuinigen, maar ondertussen nog wel miljarden aan andere landen weggeven...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien beetje egoïstisch en natuurlijk is het belangrijk om ontwikkelingshulp te geven, maar die worden er op meerdere manieren gegeven.
En vooral zorg moet geholpen worden, maar onderwijs ook. Als je ziet hoe slecht sommige Nederlanders Nederlands kunnen, en dat moet de toekomst worden, en dan nog op het onderwijs bezuinigen ook, nou
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja dat is zo.![]()
Maar ik ben het niet helemaal met die stufi regeling eens.
Iedereen die het kan en wil moet kunnen studeren.
Dat moet betaalbaar en leuk blijven.
Voor IEDEREEN.
Ooo haalde ik ze door elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rug = snurken. Zij = minder of niet snurken
Klopt, maar dan moet de mentaliteit binnen de regering en de maatschappij ook op de schop gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
tja, je kan het als egoïstisch zien, maar lijkt mij dat als je eerst jezelf goed verzorgt, dat je daarna andere nog beter kan helpen.
heeee keizerquote:
Dat is niet de bedoeling.quote:
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar hun persoonlijke salaris bezig. Beetje ouwehoeren tegen elkaar voor 4,5 termijn en dan op je 45ste met pensioen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet de mentaliteit binnen de regering en de maatschappij ook op de schop gaan.
Wat. Wat maakt het uit dat je linkshandig bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een linkshandige vegetariër die op Partij van de Dieren gaat stemmen.
Ik denk niet dat er hier iemand is die op mijn niveau zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |