Mee eensch!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.
En sowieso dat je geen 2e studie kan doen, dat vind ik wel onzin. Of nou ja het kan wel, als je rijk bent
Ik ben wel vegetariër, verder klopt het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een linkshandige vegetariër die op Partij van de Dieren gaat stemmen.
Ik denk niet dat er hier iemand is die op mijn niveau zit?
Verschraling van het onderwijs is ook zoiets... HBO studenten informatica die nooit geleerd hebben wat een priemgetal is. Kom op, dat hoor je echt wel op de HAVO gehad te hebben!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.
Daar ligt een groot stuk bij de ouders he.
Hoeveel middelbare scholieren zitten er om hun taalgebrek/gebruik op een vage VMBO terwijl ze reteslim zijn!
neee, maar er zijn niet veel linkshandige mensen, dus ik maak deel uit van nog een minderheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat. Wat maakt het uit dat je linkshandig bentStemmen linkshandige mensen eerder op linkse partijen?
Sommige zijn daar ook gekomen uit pure luiheid. Bij mij op mijn opleiding zit een jongen die vmbo, havo en vwo heeft gedaan. En nu dus hbo doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja.... Nederlands + Allochtonen = Nie goet.
Daar ligt een groot stuk bij de ouders he.
Hoeveel middelbare scholieren zitten er om hun taalgebrek/gebruik op een vage VMBO terwijl ze reteslim zijn!
Ik behoor bij dezelfde minderheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neee, maar er zijn niet veel linkshandige mensen, dus ik maak deel uit van nog een minderheid
Op VWO nooit iets van priemgetal gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verschraling van het onderwijs is ook zoiets... HBO studenten informatica die nooit geleerd hebben wat een priemgetal is. Kom op, dat hoor je echt wel op de HAVO gehad te hebben!
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op VWO nooit iets van priemgetal gehad
Heb priemgetallen al op de basisschool gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.
Wat mij meer stoort is dat uitzonderingen niet mogelijk zijn. Als je er een jaar helemaal of gedeeltelijk gemist hebt omdat bijvoorbeeld een ernstig ongeluk heb gehad, of een van je ouders is overleden, dan kan daar geen uitzondering voor gemaakt worden. En inderdaad dat er niet iets per studie geregeld kan worden. Bijvoorbeeld gewoon 6 jaar per studie van 4 jaar. Bij sommige opleidingen is de druk al zwaar omdat alles in vier jaar gepropt moet worden en dan nog extra druk dat je totaal geen speling hebt. Dat is niet de bedoeling van het onderwijs...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem wel goed vind maar de grens die er gesteld is, is niet juist. 10 jaar over een studie doen is ook de bedoeling niet, geef iemand 6 jaar de kans.
En sowieso dat je geen 2e studie kan doen, dat vind ik wel onzin. Of nou ja het kan wel, als je rijk bent
Is het ergens voor nodig dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.... zeker als je een N&... profiel doet hoor je dat geleerd te krijgen.
Ik eet wel vlees.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben wel vegetariër, verder klopt het niet.
Ja, maar jammer genoeg gebeurt dat niet in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik eet wel vlees.
Zolang het dier op een waardige manier kan leven en op een dier-waardige manier wordt geslacht, vind ik het oké. Zo is de voedselketen.
KIJK!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommige zijn daar ook gekomen uit pure luiheid. Bij mij op mijn opleiding zit een jongen die vmbo, havo en vwo heeft gedaan. En nu dus hbo doet.
Tevens heeft slimheid ook weinig te maken met opleidingsniveau![]()
Maar allochtonen niets mis mee, ik vind zelfs belangrijk dat ze hun eigen cultuur behouden, maar dat ze respect houden voor de Nederlandse normen en waarden, wat die tegenwoordig mag zijn, en dat ze Nederlands (kunnen) spreken.
Wij doen altijd spelletje dat we om de beurt een priemgetal op moeten noemen. En wie als laatste overblijft heeft gewonnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is het ergens voor nodig dan?
11quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij doen altijd spelletje dat we om de beurt een priemgetal op moeten noemen. En wie als laatste overblijft heeft gewonnen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |