Dus je bent 27,4 jaar ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag ben ik precies 10.000 achtereenvolgende dagen single. God zal trots op me zijn
schriikken voor hommos meer drinke dan niet scgtrikkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:15 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
hebben jullie wel schrikkeljaren meegeteld?
TS is Monday, November 21, 1983 geboren...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:15 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
hebben jullie wel schrikkeljaren meegeteld?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft met nuchter zijn...
OKE NU BEM IK DRONKE IK PROBEER DUIDELIUJ TE TYPEN HOODLETTER DUIDELIJK TOCH?????quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft met nuchter zijn...
Ja dat lijkt me een leuk spelletje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Als iedereen nou eerlijk zegt hoelang je single bent hebben we een verkapt leeftijds topic.
Dat doe ik al vanaf mijn 10de alleenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Brandblussert het volgende:
Maar dude, ik heb een klein beetje medelijden!
wie wast strijkt en kookt?
sorry G, maar ik ben fan van negerts.. dus de mijne is toch beterquote:
quote:
Haha 10.000 dagen ongebruikt, dat gaat ie niet trekkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
TS, snel naar de hoeren voordat je pik eraf valt van ellende
En ik sta meteen al in een langzaam rijdend verkeersopstopping.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha 10.000 dagen ongebruikt, dat gaat ie niet trekken
Ik ben ook al dood. Ik leef als een levende dode, een zombie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef willemwaus het volgende:
wtf, dan had ik mezelf allang opgehangen..
Dat genoeg vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Bier 3. Genoeg alcohol naar binnen gewerkt
........waarom? En waarom hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond volgt hier een live verslag tijdens het uitgaan. Al ben ik al 100 keer uitgeweest en heb ik nog nooit een meisje aangesproken blijf ik hopen op een wonder dat het vanavond wel gaat lukken.
Verder dan observeren hoe leuk anderen het hebben kom ik nooit. Dat ligt aan mijn verschrikkelijke uiterlijk. Misschien is het donker genoeg dat ze me niet zo goed kunnen zien en maak ik een klein kansje om de dames niet op voorhand af te schrikken.
Elk kwartier tot half uur zal ik hier een update doen vanaf mijn mobiele telefoon.Hopelijk geeft iemand mij een gouden tip of net dat beetje hoop dat ik een poging ga wagen
Zo gaat het nooit werken natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.
Ik weet zeker dat ik vervloekt ben, de duivel bestaat.
Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.
Ik weet zeker dat ik vervloekt ben, de duivel bestaat.
Ik ben met de bus terug naar het huis van mijn vriend gegaan en daarna ben ik met gemiddeld 150km/h naar huis gereden.quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.
Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Al die stelletjes en geflirt ik kan er niet meer tegen. Dat ik geen sociaal leven ooit heb gehad. Ik moet wel vervloekt zijn. Anders weet ik het ook niet meer.
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.
Dat is dan jouw probleem. Leer te luisteren, in plaats van alleen aandacht te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?
Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?
Amenquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?
Je vraagt om aandacht en advies, niet 1 keer, maar liefst de gehele dag, men geeft je raad en advies, verplaatsen zich in jouw situatie........en jij bent dat gewoon vergeten allemaal![]()
Jij zwelgt in zelfmedelijden, een karaktertrek die afkeer/afweer oproept maar hierdoor jouw aanname telkens weer bevestigt. "Zie je wel het komt omdat ik lelijk ben"
Mooiheid zit van buiten én van binnen en lelijkheid zit ook van buiten én van binnen, gelukkig is het beheersen van een goed karakter niet uiterlijk afhankelijk.
Neem een mooi iemand met een kut karakter, wat vergaat is de schoonheid maar wat blijft is.......... Neem nu een minder mooi iemand (wtf is lelijk) de schoonheid vergaat hier niet nee dat klopt, maar het karakter blijft en dat is waar het in relaties met mensen onderling om te doen is.
De uitspraak "van een mooi bord kan je niet eten" is al zo'n oud gezegde maar eigenlijk nog zo actueel.
Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue isergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.
Ik hoop oprecht voor je dat de meet een eye-opener zal zijn en je tot andere inzichten laat komen.
Geldt dat alleen voor TS?quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
TS ik wil tegen betaling wel een pruik opdoen en mijn nagels lakken en zo een beetje doen alsof ik je leuk vind hoor:@
Pijnlijk maar waar, dat komt omdat ik nooit heb geleefd maar altijd mezelf opsloot op mijn kamer omdat ik er zo kansloos uitzag . Daardoor heb ik alles overgeslagen en enkel school en werk deed en daarnaast niets.quote:Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue isergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.
picsquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Jij noemt het geluk maar ik noem het een extra handicapquote:Op zondag 10 april 2011 13:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar, dat komt omdat ik nooit heb geleefd maar altijd mezelf opsloot op mijn kamer omdat ik er zo kansloos uitzag . Daardoor heb ik alles overgeslagen en enkel school en werk deed en daarnaast niets.
Het enige geluk dat ik heb is dat mijn vrienden 18 - 20 zijn en dat ze nog graag uitgaan dus kan ik de tijd herbeleven dat ik heb overgeslagen. Het valt niet op dat ik 27 ben, ik word door heel veel mensen rond de 18 geschat.
Niemand wil in jouw schoenen staan, behalve misschien om je neus eens de goede en juiste richting op te zettenquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Laat dan eens foto's zienquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Dat zal fijn zijn, ik heb binnenkort een bedrijfsuitje en mijn collega's willen toch eens een keer mijn vriendin zien want die ik heb namelijk al 3 jaar verzonnen zodat ik niet overkom als een totale faler. Dus ik zal je graag een dagje willen huren.quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
TS ik wil tegen betaling wel een pruik opdoen en mijn nagels lakken en zo een beetje doen alsof ik je leuk vind hoor:@
Wil je liever als een leugenaar worden gezien dan een faler?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zal fijn zijn, ik heb binnenkort een bedrijfsuitje en mijn collega's willen toch eens een keer mijn vriendin zien want die ik heb namelijk al 3 jaar verzonnen zodat ik niet overkom als een totale faler. Dus ik zal je graag een dagje willen huren.
Ik ken oprecht héél erg lelijke mannen met een leuke (en nog knap ook!) vriendin/vrouw.quote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Dat is juist het confronterende ervan, je weet dat je 0 kans maakt. Ik denk door mijn uiterlijk maar volgens vele is dat het probleem niet maar als het er op aankomt dan word ik altijd afgewezen op uiterlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Met Oranjenacht schijnen ze er wel zin in te hebben, veel succes
Mwah dat valt mee, ik ben een soort impotent (niet helemaal) ik heb heel veel moeite om hem omhoog te krijgen en tot een hoogtepunt ben ik al 9 jaar niet gekomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, na 10.000 dagen single moet je wel dat soort (ruk) spieren hebben opgebouwd..
Die gasten doen het dan beter dan ik, ik ben met niemand bevriend op hyves,facebook. Omdat ik mezelf maar beter niet kan vertonenquote:
Hoe weet jij dat nou? Misschien is hij wel 50 en is hij 27,38 jaar single. Faaaaalquote:
Relaxt dude...quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien is hij wel 50 en is hij 27,38 jaar single. Faaaaal
Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?quote:
Guinness book of records bereiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?
Ik hoop dat je niet serieus bent. Er lopen hier op FOK! sowieso al minstens 500 mensen van rond en boven de 40 rond die nooit iemand gehad hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Guinness book of records bereiken.
Namen graagquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent. Er lopen hier op FOK! sowieso al minstens 500 mensen van rond en boven de 40 rond die nooit iemand gehad hebben.
volgens mij ben jij het tegenovergestelde, lekker alle lullen pakken die je kan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het tegenovergestelde, lekker alle lullen pakken die je kan..Homo worden ja... beste tip tot nu toe dit topic. Dank u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij nog maagd bent, gekke Rich.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je het woordje "nog"laat staan dan lijkt het zo alsof er nog hoop is
Jij hebt zijn maagdelijkheid genomen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij nog maagd bent, gekke Rich.
Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zijn maagdelijkheid genomen?
Dat zullen de dames leuk vinden. Kan een goede ijsbreker zijn in ieder gevalquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Guinness book of records bereiken.
Boeit het wat als je toch al geen kans maakt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zullen de dames leuk vinden. Kan een goede ijsbreker zijn in ieder geval
Dat je de vrouw niet kan krijgen die je graag wil is pijnlijk, maar dat betekent niet dat je helemaal geen kans maakt bij vrouwen. Kop op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Boeit het wat als je toch al geen kans maakt?
En ik maar denken dat Richard maagd was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.
Omdat toen de omstandigheden anders warenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Richard maagd was.
Waarom is het toen wel gelukt Richard, maar daarna niet meer?
Ja, dank je de koekoek. Dat is altijd zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat toen de omstandigheden anders waren
Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots opquote:
Post je volgend jaar weer in dit topic?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots op.
Ok op hoeveel dagen staat bij jou de tellerquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef Waaghals het volgende:
ik ga een poging doen het record te breken
Hij dan wel die van jou?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.
en TS heeft nog steeds 0x seks gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag ben ik precies 10.000 achtereenvolgende dagen single.
Dat is nog wel het minst erge gevoel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en TS heeft nog steeds 0x seks gehad
Uhm, toch niet met een 'al zoveel dagen single'-getal mag ik hopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Post je volgend jaar weer in dit topic?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, toch niet met een 'al zoveel dagen single'-getal mag ik hopen.
Lekker op tijd ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:45 schreef Paul het volgende:
GEFELICITEERD UW TOPIC IS UITGEKOZEN TOT EEN WEPLOGGIE OP WEBLOG.FOK.NL
LATER MEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR
Ik gebruik ook al heel langquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef hanslans het volgende:
Lees ik, omdat je een nieuwe gebruiker bent. Dat ik ik een gebruiker ben klopt, maar zeker geen nieuwe. En als ik wil gebruiken maak ik dat zelf wel uit.
Boeiend ze komen er toch niet achterquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots op.
Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik ben al bezet hoor.
Een garpje, want ONZ.quote:
Hoi Straw. We missen je in AVNZMG.quote:
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.quote:
Linkje, dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.Ben ik blij dat ik daar niet meer middenin zit, al dat gezeur en gehaat naar elkaar.
Oke dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees het r&p FB topic er maar op na, daar staat ergens een link.
Misschien is dat wel omdat jij weg bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.Ben ik blij dat ik daar niet meer middenin zit, al dat gezeur en gehaat naar elkaar.
Welnee, toen was er ook al genoeg drama.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat jij weg bent.
Er nog op uit geweest vandaag? Dit weer kan veel teweeg brengen.quote:
Ja, klopt ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, toen was er ook al genoeg drama.
Neen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se, maar in geval van TS natuurlijk wel
Hoe lang ben je van plan om single te blijven?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef richard_prf het volgende:
Het is net als het songfestival... onmachtig gevoel en zo. Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer en moet je je neerleggen bij foreveralone.
Alsof ik een keus hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan om single te blijven?
Het kan ook een bewuste keus zijn, je lijkt me daar trots op te zijn om een topic te openen dat je 10.000 dagen single bentquote:
Oh ja dat is waar ja. Ik moet er ook trots op zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het kan ook een bewuste keus zijn, je lijkt me daar trots op te zijn om een topic te openen dat je 10.000 dagen single bent
Dat is zo je moet er maar mee leren leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef richard_prf het volgende:
Het is net als het songfestival... onmachtig gevoel en zo. Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer en moet je je neerleggen bij foreveralone.
Sowieso.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Beter permanent single dan je hart gebroken krijgen mien jung.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:06 schreef richard_prf het volgende:
En opnieuw 2 jaar verder. Geen fuck veranderd. zero point zero uitstraling daar hou ik het tegenwoordig maar op.
Volgende update over 2 jaar
Maar niet zo zielig als TS. Die is namelijk het eikpunt voor mensen die depressief zijn. Dat is dan wel weer sympathiek van 'm dat-ie die rol op zich neemt.quote:
Precies. Niet het uiterlijk zelf maar dat gehuil maakt je onaantrekkelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef zarGon het volgende:
Heb eerder ooit eens een foto van richard_prf gezien - net zoal Dima - is hij niet lelijk. Houd trouwens eens op met janken over jullie uiterlijk zeg. Dima is er ook zo één, hij denkt dat het aan zijn lengte ligt.
Jullie weten wat jullie zwakke punten zijn, werk daaraan. Zelfs als een meisje in eerste instantie interesse in jullie zou hebben, zou het nergens heengaan omdat jullie je minderwaardig vinden en niet eens normaal kunnen praten.
Fuck, heb ik er toch nog op gerageerd.
: (
Is er al, van Tool.quote:
Goh, zegt een vrouw dat een keer is ze gelijk een ... jawel, slet.quote:
Ja, want ik ben serieus.quote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goh, zegt een vrouw dat een keer is ze gelijk een ... jawel, slet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |