Ik gebruik ook al heel langquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef hanslans het volgende:
Lees ik, omdat je een nieuwe gebruiker bent. Dat ik ik een gebruiker ben klopt, maar zeker geen nieuwe. En als ik wil gebruiken maak ik dat zelf wel uit.
Boeiend ze komen er toch niet achterquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots op.
Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik ben al bezet hoor.
Een garpje, want ONZ.quote:
Hoi Straw. We missen je in AVNZMG.quote:
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.quote:
Linkje, dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.Ben ik blij dat ik daar niet meer middenin zit, al dat gezeur en gehaat naar elkaar.
Oke dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees het r&p FB topic er maar op na, daar staat ergens een link.
Misschien is dat wel omdat jij weg bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De SC of het serieuze topique? Ik heb net even het Kree drama gelezen. Man oh man.Ben ik blij dat ik daar niet meer middenin zit, al dat gezeur en gehaat naar elkaar.
Welnee, toen was er ook al genoeg drama.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat jij weg bent.
Er nog op uit geweest vandaag? Dit weer kan veel teweeg brengen.quote:
Ja, klopt ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, toen was er ook al genoeg drama.
Neen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se, maar in geval van TS natuurlijk wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |