Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zijn maagdelijkheid genomen?

Dat zullen de dames leuk vinden. Kan een goede ijsbreker zijn in ieder gevalquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Guinness book of records bereiken.

Boeit het wat als je toch al geen kans maakt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zullen de dames leuk vinden. Kan een goede ijsbreker zijn in ieder geval

Dat je de vrouw niet kan krijgen die je graag wil is pijnlijk, maar dat betekent niet dat je helemaal geen kans maakt bij vrouwen. Kop op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Boeit het wat als je toch al geen kans maakt?

En ik maar denken dat Richard maagd was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.

Omdat toen de omstandigheden anders warenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Richard maagd was.
Waarom is het toen wel gelukt Richard, maar daarna niet meer?

Ja, dank je de koekoek. Dat is altijd zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat toen de omstandigheden anders waren

Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots opquote:

Post je volgend jaar weer in dit topic?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, niet iedereen is er even trots op.

Ok op hoeveel dagen staat bij jou de tellerquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef Waaghals het volgende:
ik ga een poging doen het record te breken

Hij dan wel die van jou?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onmogelijkheid, hij was al geen maagd meer voordat wij elkaar hadden ontmoet.

en TS heeft nog steeds 0x seks gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag ben ik precies 10.000 achtereenvolgende dagen single.

Dat is nog wel het minst erge gevoel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en TS heeft nog steeds 0x seks gehad

Uhm, toch niet met een 'al zoveel dagen single'-getal mag ik hopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Post je volgend jaar weer in dit topic?

quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, toch niet met een 'al zoveel dagen single'-getal mag ik hopen.

Lekker op tijd ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:45 schreef Paul het volgende:
GEFELICITEERD UW TOPIC IS UITGEKOZEN TOT EEN WEPLOGGIE OP WEBLOG.FOK.NL
LATER MEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |