Ik ken oprecht héél erg lelijke mannen met een leuke (en nog knap ook!) vriendin/vrouw.quote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Dat is juist het confronterende ervan, je weet dat je 0 kans maakt. Ik denk door mijn uiterlijk maar volgens vele is dat het probleem niet maar als het er op aankomt dan word ik altijd afgewezen op uiterlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Met Oranjenacht schijnen ze er wel zin in te hebben, veel succes
Mwah dat valt mee, ik ben een soort impotent (niet helemaal) ik heb heel veel moeite om hem omhoog te krijgen en tot een hoogtepunt ben ik al 9 jaar niet gekomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, na 10.000 dagen single moet je wel dat soort (ruk) spieren hebben opgebouwd..
Die gasten doen het dan beter dan ik, ik ben met niemand bevriend op hyves,facebook. Omdat ik mezelf maar beter niet kan vertonenquote:
Hoe weet jij dat nou? Misschien is hij wel 50 en is hij 27,38 jaar single. Faaaaalquote:
Relaxt dude...quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien is hij wel 50 en is hij 27,38 jaar single. Faaaaal
Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?quote:
Guinness book of records bereiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?
Ik hoop dat je niet serieus bent. Er lopen hier op FOK! sowieso al minstens 500 mensen van rond en boven de 40 rond die nooit iemand gehad hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Guinness book of records bereiken.
Namen graagquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent. Er lopen hier op FOK! sowieso al minstens 500 mensen van rond en boven de 40 rond die nooit iemand gehad hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |