Geldt dat alleen voor TS?quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
TS ik wil tegen betaling wel een pruik opdoen en mijn nagels lakken en zo een beetje doen alsof ik je leuk vind hoor:@
Pijnlijk maar waar, dat komt omdat ik nooit heb geleefd maar altijd mezelf opsloot op mijn kamer omdat ik er zo kansloos uitzag . Daardoor heb ik alles overgeslagen en enkel school en werk deed en daarnaast niets.quote:Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue isergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.
picsquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Jij noemt het geluk maar ik noem het een extra handicapquote:Op zondag 10 april 2011 13:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar, dat komt omdat ik nooit heb geleefd maar altijd mezelf opsloot op mijn kamer omdat ik er zo kansloos uitzag . Daardoor heb ik alles overgeslagen en enkel school en werk deed en daarnaast niets.
Het enige geluk dat ik heb is dat mijn vrienden 18 - 20 zijn en dat ze nog graag uitgaan dus kan ik de tijd herbeleven dat ik heb overgeslagen. Het valt niet op dat ik 27 ben, ik word door heel veel mensen rond de 18 geschat.
Niemand wil in jouw schoenen staan, behalve misschien om je neus eens de goede en juiste richting op te zettenquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Laat dan eens foto's zienquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Dat zal fijn zijn, ik heb binnenkort een bedrijfsuitje en mijn collega's willen toch eens een keer mijn vriendin zien want die ik heb namelijk al 3 jaar verzonnen zodat ik niet overkom als een totale faler. Dus ik zal je graag een dagje willen huren.quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
TS ik wil tegen betaling wel een pruik opdoen en mijn nagels lakken en zo een beetje doen alsof ik je leuk vind hoor:@
Wil je liever als een leugenaar worden gezien dan een faler?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zal fijn zijn, ik heb binnenkort een bedrijfsuitje en mijn collega's willen toch eens een keer mijn vriendin zien want die ik heb namelijk al 3 jaar verzonnen zodat ik niet overkom als een totale faler. Dus ik zal je graag een dagje willen huren.
Ik ken oprecht héél erg lelijke mannen met een leuke (en nog knap ook!) vriendin/vrouw.quote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Dat is juist het confronterende ervan, je weet dat je 0 kans maakt. Ik denk door mijn uiterlijk maar volgens vele is dat het probleem niet maar als het er op aankomt dan word ik altijd afgewezen op uiterlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Met Oranjenacht schijnen ze er wel zin in te hebben, veel succes
Mwah dat valt mee, ik ben een soort impotent (niet helemaal) ik heb heel veel moeite om hem omhoog te krijgen en tot een hoogtepunt ben ik al 9 jaar niet gekomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, na 10.000 dagen single moet je wel dat soort (ruk) spieren hebben opgebouwd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |