Ik ben ook al dood. Ik leef als een levende dode, een zombie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef willemwaus het volgende:
wtf, dan had ik mezelf allang opgehangen..
Dat genoeg vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Bier 3. Genoeg alcohol naar binnen gewerkt
........waarom? En waarom hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond volgt hier een live verslag tijdens het uitgaan. Al ben ik al 100 keer uitgeweest en heb ik nog nooit een meisje aangesproken blijf ik hopen op een wonder dat het vanavond wel gaat lukken.
Verder dan observeren hoe leuk anderen het hebben kom ik nooit. Dat ligt aan mijn verschrikkelijke uiterlijk. Misschien is het donker genoeg dat ze me niet zo goed kunnen zien en maak ik een klein kansje om de dames niet op voorhand af te schrikken.
Elk kwartier tot half uur zal ik hier een update doen vanaf mijn mobiele telefoon.Hopelijk geeft iemand mij een gouden tip of net dat beetje hoop dat ik een poging ga wagen
Zo gaat het nooit werken natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.
Ik weet zeker dat ik vervloekt ben, de duivel bestaat.
Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.
Ik weet zeker dat ik vervloekt ben, de duivel bestaat.
Ik ben met de bus terug naar het huis van mijn vriend gegaan en daarna ben ik met gemiddeld 150km/h naar huis gereden.quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.
Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Al die stelletjes en geflirt ik kan er niet meer tegen. Dat ik geen sociaal leven ooit heb gehad. Ik moet wel vervloekt zijn. Anders weet ik het ook niet meer.
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.
Dat is dan jouw probleem. Leer te luisteren, in plaats van alleen aandacht te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?
Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?
Amenquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?
Je vraagt om aandacht en advies, niet 1 keer, maar liefst de gehele dag, men geeft je raad en advies, verplaatsen zich in jouw situatie........en jij bent dat gewoon vergeten allemaal![]()
Jij zwelgt in zelfmedelijden, een karaktertrek die afkeer/afweer oproept maar hierdoor jouw aanname telkens weer bevestigt. "Zie je wel het komt omdat ik lelijk ben"
Mooiheid zit van buiten én van binnen en lelijkheid zit ook van buiten én van binnen, gelukkig is het beheersen van een goed karakter niet uiterlijk afhankelijk.
Neem een mooi iemand met een kut karakter, wat vergaat is de schoonheid maar wat blijft is.......... Neem nu een minder mooi iemand (wtf is lelijk) de schoonheid vergaat hier niet nee dat klopt, maar het karakter blijft en dat is waar het in relaties met mensen onderling om te doen is.
De uitspraak "van een mooi bord kan je niet eten" is al zo'n oud gezegde maar eigenlijk nog zo actueel.
Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue isergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.
Ik hoop oprecht voor je dat de meet een eye-opener zal zijn en je tot andere inzichten laat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |