abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95270499
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef willemwaus het volgende:
wtf, dan had ik mezelf allang opgehangen..
Ik ben ook al dood. Ik leef als een levende dode, een zombie.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:37:29 #52
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_95271399
Dan wordt het lastig om een meid te krijgen :P
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:42:10 #53
339661 Yevoul
One more day.
pi_95271624
HAHA OK
Hot damn that girl's on fire.
pi_95275359
Ik ben aangekomen in Antwerpen. Let the show begin.
pi_95275955
Bier 1 is naar binnen. Ik voel nog niks.
pi_95276119
Mijn vrienden vragen zich af wie ik zo druk aan het sms.en ben. Ze mogen hier nooit achter komen dat ik kansloos ben.
pi_95277270
Bier 2 naar binnen gewerkt. Ik bem maar eens aan het observeren.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:08:41 #58
295721 Niss
Schipluiden Centrum
pi_95277913
Al succes? :)
pi_95278616
Bier 3. Genoeg alcohol naar binnen gewerkt
pi_95278767
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Bier 3. Genoeg alcohol naar binnen gewerkt
Dat genoeg vinden :').

En als dit serieus is, ben je echt de grootste ongelooflijke faler die ik ooit gezien heb. Echt. Stomme aandachtshoer.
pi_95278882
Nein geen succes.
pi_95283874
There is no God...
pi_95283925
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.

Ik weet zeker dat ik vervloekt ben, de duivel bestaat.
pi_95283964
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond volgt hier een live verslag tijdens het uitgaan :D. Al ben ik al 100 keer uitgeweest en heb ik nog nooit een meisje aangesproken blijf ik hopen op een wonder dat het vanavond wel gaat lukken.
Verder dan observeren hoe leuk anderen het hebben kom ik nooit. Dat ligt aan mijn verschrikkelijke uiterlijk. Misschien is het donker genoeg dat ze me niet zo goed kunnen zien en maak ik een klein kansje om de dames niet op voorhand af te schrikken.
Elk kwartier tot half uur zal ik hier een update doen vanaf mijn mobiele telefoon.Hopelijk geeft iemand mij een gouden tip of net dat beetje hoop dat ik een poging ga wagen :D
........waarom? En waarom hier?
pi_95284012
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

........waarom? En waarom hier?
Omdat de mensen het in versieren op latere leeftijd vervelend vinden als ik het daar post.
pi_95284073
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben al weer terug. Ik had er geen zin meer in om telkens genegeerd te worden door de dames. En met de gasten praten heb ik geen zin meer in.

Zo gaat het nooit werken natuurlijk.
Hoe langer je blijft, hoe meer die wijven hebben gezopen, hoe knapper je wordt voor ze.
Rond een uur of 4 zijn alleen de restjes er nog, die kan zelfs jij wel krijgen, even doorzetten gewoon.
pi_95284095
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:

Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.
pi_95284279
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke je bent dus naar antwerpen geweest....en om half elf ben je teruggegaan naar Utrecht. Kan dat in anderhalf uur tijd? Tevens, was dan gewoon niet gegaan. Dit had je kunnen weten. En om half 11 is het nog vroeg voor uitgaan.
Ik ben met de bus terug naar het huis van mijn vriend gegaan en daarna ben ik met gemiddeld 150km/h naar huis gereden.

Al die stelletjes en geflirt ik kan er niet meer tegen. Dat ik geen sociaal leven ooit heb gehad. Ik moet wel vervloekt zijn. Anders weet ik het ook niet meer.

Moderators kunnen het IP checken in mijn voorgaande posts mocht je me niet geloven.
pi_95284344
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:

Al die stelletjes en geflirt ik kan er niet meer tegen. Dat ik geen sociaal leven ooit heb gehad. Ik moet wel vervloekt zijn. Anders weet ik het ook niet meer.
Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.
pi_95284371
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd hoe het kan, anderen ook, maar je luistert niet dus ik ga het niet herhalen.
Wat dan? Ik ben het dan vergeten? Uitstraling bedoel je?
pi_95284414
TS is zo'n huilie die alleen in zelfmedelijden kan denken :'). Blijf toch lekker in je kelder.
pi_95284420
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is dan jouw probleem. Leer te luisteren, in plaats van alleen aandacht te vragen.
pi_95292301
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?

Je vraagt om aandacht en advies, niet 1 keer, maar liefst de gehele dag, men geeft je raad en advies, verplaatsen zich in jouw situatie........en jij bent dat gewoon vergeten allemaal :?

Jij zwelgt in zelfmedelijden, een karaktertrek die afkeer/afweer oproept maar hierdoor jouw aanname telkens weer bevestigt. "Zie je wel het komt omdat ik lelijk ben"

Mooiheid zit van buiten én van binnen en lelijkheid zit ook van buiten én van binnen, gelukkig is het beheersen van een goed karakter niet uiterlijk afhankelijk.

Neem een mooi iemand met een kut karakter, wat vergaat is de schoonheid maar wat blijft is.......... Neem nu een minder mooi iemand (wtf is lelijk :? ) de schoonheid vergaat hier niet nee dat klopt, maar het karakter blijft en dat is waar het in relaties met mensen onderling om te doen is.
De uitspraak "van een mooi bord kan je niet eten" is al zo'n oud gezegde maar eigenlijk nog zo actueel.

Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue is :? ergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.

Ik hoop oprecht voor je dat de meet een eye-opener zal zijn en je tot andere inzichten laat komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door zusterclivia op 10-04-2011 10:48:53 (een regel verwijderd) ]
pi_95292493
quote:
Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Ooit er wel eens bij stilgestaan dat je met bovenstaande enorm veel posters beledigd?

Je vraagt om aandacht en advies, niet 1 keer, maar liefst de gehele dag, men geeft je raad en advies, verplaatsen zich in jouw situatie........en jij bent dat gewoon vergeten allemaal :?

Jij zwelgt in zelfmedelijden, een karaktertrek die afkeer/afweer oproept maar hierdoor jouw aanname telkens weer bevestigt. "Zie je wel het komt omdat ik lelijk ben"

Mooiheid zit van buiten én van binnen en lelijkheid zit ook van buiten én van binnen, gelukkig is het beheersen van een goed karakter niet uiterlijk afhankelijk.

Neem een mooi iemand met een kut karakter, wat vergaat is de schoonheid maar wat blijft is.......... Neem nu een minder mooi iemand (wtf is lelijk :? ) de schoonheid vergaat hier niet nee dat klopt, maar het karakter blijft en dat is waar het in relaties met mensen onderling om te doen is.
De uitspraak "van een mooi bord kan je niet eten" is al zo'n oud gezegde maar eigenlijk nog zo actueel.

Een ding moet me wel van het hart....dat is dat ik ervan opkijk dat je al 27 jaar bent en je uiterlijk nu nog steeds een issue is :? ergens ben je blijven steken/hangen in de pubertijd lijkt wel.

Ik hoop oprecht voor je dat de meet een eye-opener zal zijn en je tot andere inzichten laat komen.

Amen _O_
Living is easy with eyes closed
  zondag 10 april 2011 @ 11:10:12 #75
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95292870
TS ik wil tegen betaling wel een pruik opdoen en mijn nagels lakken en zo een beetje doen alsof ik je leuk vind hoor:@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')