Er nog op uit geweest vandaag? Dit weer kan veel teweeg brengen.quote:
Ja, klopt ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, toen was er ook al genoeg drama.
Neen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se, maar in geval van TS natuurlijk wel
Hoe lang ben je van plan om single te blijven?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef richard_prf het volgende:
Het is net als het songfestival... onmachtig gevoel en zo. Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer en moet je je neerleggen bij foreveralone.
Alsof ik een keus hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan om single te blijven?
Het kan ook een bewuste keus zijn, je lijkt me daar trots op te zijn om een topic te openen dat je 10.000 dagen single bentquote:
Oh ja dat is waar ja. Ik moet er ook trots op zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het kan ook een bewuste keus zijn, je lijkt me daar trots op te zijn om een topic te openen dat je 10.000 dagen single bent
Dat is zo je moet er maar mee leren leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef richard_prf het volgende:
Het is net als het songfestival... onmachtig gevoel en zo. Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer en moet je je neerleggen bij foreveralone.
Sowieso.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Beter permanent single dan je hart gebroken krijgen mien jung.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:06 schreef richard_prf het volgende:
En opnieuw 2 jaar verder. Geen fuck veranderd. zero point zero uitstraling daar hou ik het tegenwoordig maar op.
Volgende update over 2 jaar
Maar niet zo zielig als TS. Die is namelijk het eikpunt voor mensen die depressief zijn. Dat is dan wel weer sympathiek van 'm dat-ie die rol op zich neemt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |