quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
eMo is echt bang dat ze genomineerd wordt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nep of niet, ze is best mooi he?
[ afbeelding ]
Ze is ook qua uiterlijk ook helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:07 schreef Annelies-G het volgende:
Toch vind ik het een mooie meid.
[ afbeelding ]
Ze is zonder make-up veeeeeeeeeeel mooier!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch wel maar vind het zo zonder make-up of iig weinig stukken beter
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is zonder make-up veeeeeeeeeeel mooier!!
eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!
Hahaha zou echt mooi zijn als Mo er volgende week uitgaat en Maik met Lau aanpapt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, laminaatje ligt erin, meubels weer op de plaats, dus heb mijn goede daad weer gedaan deze week. Mensje is helemaal blij.
Teruglezende zie ik dat ik niet veel heb gemist.
Dus Maik is nu de lul bij Mo? Achterlijk wijf is het ook. Ik hoop dat ze volgende week genomineerd wordt, des te meer omdat de bewoners nu weten dat ze minst geliefd is bij het publiek.
indd , sommige vrouwen moeten speciaal een grote tas kopen om al die rotzooi mee te kunnen nemen. ik ben blij dat ik niet zo ben...ben ook binnen 5 minuten klaar met make uppie doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!
ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , sommige vrouwen moeten speciaal een grote tas kopen om al die rotzooi mee te kunnen nemen. ik ben blij dat ik niet zo ben...ben ook binnen 5 minuten klaar met make uppie doen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hahaha zou echt mooi zijn als Mo er volgende week uitgaat en Maik met Lau aanpapt.
Dat kon niet omdat vanwege haar leeftijd was afgesproken haar zo veel mogelijk buiten de media te houden. Lijkt me niet dat je dan volledig mee gaat werken een opzetje met de redaktie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef suzi1 het volgende:
verder had ik het logischer gevonden als de vriendin van guido naar portugal was gegaan dan die hele johanna
aanstel kwaliteitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? welke kwaliteiten heeft Mo, met welke bril kijkt Jo naar Mo?
Beetje experimenteren met make up is wel leuk.. Maar er zijn grenzen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , sommige vrouwen moeten speciaal een grote tas kopen om al die rotzooi mee te kunnen nemen. ik ben blij dat ik niet zo ben...ben ook binnen 5 minuten klaar met make uppie doen
zeiken, zeuren, janken, drinken, neuken, kotsen, wil je nog meer horen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? welke kwaliteiten heeft Mo, met welke bril kijkt Jo naar Mo?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeuken, zeuren, janken, drinken, neuken, kotsen, wil je nog meer horen?![]()
Goedzo Laura!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard laat zich nu helemaal inpakken door Laura.
Gerard laat het allemaal gaaan, untouchable.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
valt me goed tegen van gerard. ik denk dat die toch wel beter moet weten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeiken, zeuren, janken, drinken, neuken, kotsen, wil je nog meer horen?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
Jo gaat zich geen zorgen maken over wat in nl over haar geschreven wordt?
Jo speelt een dubbelspel. Kots.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind Jo een trut, maar ben blij dat ze eerlijk tegen Mo is.Moest even gezegd worden
meer meer neerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
manipuleren, roddelen, aandacht trekken
en dat voor een ton he !! ze zouden potverdomme gewoon eens flink aangepakt moeten worden met aardappels schillen voor het plaatselijke bejaardenhuis ofzoiets...een week lang !quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura ligt weer op bed. Waarom gaan of krijgen ze niks leuks te doen? Weer een dag als een lat op 'r bed liggen. EN Monique loopt voor de zoveelste dag de sfeer te verpesten.
Maak er wat moois van daar dan in plaats van dat constante 'ooh wat een ervaring is dit die ik mijn leven niet vergeet blablablabla maak je maar 1 x mee blablabla'
DOE WAT.
quote:
Dat zegt Jo over Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WIE?![]()
Geeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaarddddddddddddd
Ahhhhhhhh , dan is het dus zo dat Maik gewoon op zeikwijven valt. Er is toch alles al gezegd , het is klaar toch.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Barb_ het volgende:
Johanna komt vanavond haar kant van het verhaal vertellen in de studio
waar haal je die kennis vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef K_L het volgende:
Joahanna vertelt haar kant van het verhaal vanavond in de uitzending van 19.30
Ja? En dat is niet meer goed te maken, ook al zegt Joanne van wel. En eigenlijk weet Monique het ook wel. Daarom straft ze Maik nu. Iemand moet de schuld hebbenquote:
Goed gezegd! Al dat chillen voor die ton pfff Aan het werk zetten die lui, laten pezen voor die hoofdprijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
en dat voor een ton he !! ze zouden potverdomme gewoon eens flink aangepakt moeten worden met aardappels schillen voor het plaatselijke bejaardenhuis ofzoiets...een week lang !
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Lauzer het volgende:
SERIEUS is Mo nou zo labiel of vind ze de aandacht gewoon leuk? Met uitgaan heb je ook altijd van dit soort types, die van de hele club moeten horen dat ze ontzettend leuk spontaan lief mooi en gezellig zijn. BAH. Ik distantieer me van dat soort lowlifes, waarom doen ze dat daar ook niet?
Kom er maar in met zijn gedumpte homo vriendje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh , dan is het dus zo dat Maik gewoon op zeikwijven valt. Er is toch alles al gezegd , het is klaar toch.......
Ja en Sharon is ook okay.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijn
Ik hoop het !quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
Maik zet ex vriendin aan de kant, vanaaf zegt zij haar verhaal in de daily.staat op UPC kanaal.
Normaal gaat een exit in de daily, zou faal dan toch in de geheimekamer zitten?
SLIMME OPMERKINGquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
Maik zet ex vriendin aan de kant, vanaaf zegt zij haar verhaal in de daily.staat op UPC kanaal.
Misschien heb je daar wel gelijk in. Misschien ben ik een beetje naïef om te hopen dat Flip niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijn
Vanavond is hij de daily werd gisteren gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
hoe bedoel je geen pic?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Er is nog geen pic van Alex op de SST site, dus ik heb nog de hoop dat hij in de geheime kamer zit !
oh ja, sorry ik was haar ff vergetenquote:
Als je het echt zonde vond ging je niet hele gesprekken aan met Mo. Ik denk dat als ik in huis zat meer bij de kerels zat dan het stelletje zeikwijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Darklight het volgende:
haha Joanna vind het zonde van haar tijd, dat gedoe met eMo
Vond dat Geer hier haar zo goed toesprak. Damn. Ik wil een Geer thuis, voor wanneer ik downie ben.quote:
dat is ook mijn team sherrie, karimjo en geerquote:
pas op héquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, sorry ik was haar ff vergeten
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshowquote:
Was dat gelijk de dag erop? Hangt dat niet beetje van de vlucht af e.d.?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshow
Dus geen foto = geen exit
Moet effe aan je nieuwe UI wennenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshow
Het SST-boek is al aan Laura gegeven. Dus neem die hoop maar weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Er is nog geen pic van Alex op de SST site, dus ik heb nog de hoop dat hij in de geheime kamer zit !
ik ook hoor , ik kan het evengoed altijd beter met de mannen vinden, ik haat die aanstellerige vrouwen ..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je het echt zonde vond ging je niet hele gesprekken aan met Mo. Ik denk dat als ik in huis zat meer bij de kerels zat dan het stelletje zeikwijven.
en zijn geheim is ook nogniet verteldquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Die foto wordt in Nederland gemaakt, als ze s'middags aan komen in de studio in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nee johquote:
hahahaha dus dat!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Alex is gewoon niet boeiend genoeg, daarom is die er vanavond niet
die foto's komen altijd pas na de daily van de volgende dag, dan hebben ze twitter uurtje en wordt die foto gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Was dat gelijk de dag erop? Hangt dat niet beetje van de vlucht af e.d.?
Wat zegtie? Eindelijk hoe het zit of nog niet? Ik zou me toch losgaan tegen haar. Dat ze geen 24 uur maar 24 minuten krijgt, om dr rotzooi in te pakken en weg te gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Lauzer het volgende:
Zo Karim vertelt het ff. Wat je zaait zul je oogsten, eMo.
Dennisquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk eens wie ik op de site vond!
[ afbeelding ]
indd !! en echt alleen om die reden...ik wil haar kop dan wel eens zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Ransjih het volgende:
alex mag meteen terug, alleen al om lau te zieken
Tuurlijk was je daar even...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik was net op schiphol, maar zag alex niet bij de arrivals gate in het portugal vliegtuig...
Zie je, Eric en Dennix! DGK! 2008! What the actual fuck?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk eens wie ik op de site vond!
[ afbeelding ]
Jo is een lekker ding!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nep of niet, ze is best mooi he?
[ afbeelding ]
Jij bent echt goed .... zijn geheim was er als eerste uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en zijn geheim is ook nogniet verteld
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik was net op schiphol, maar zag alex niet bij de arrivals gate in het portugal vliegtuig...
Nee serieus, hij was daar écht. En Alex is ook echt een held, en Laura speelt het spel supergoed en is superlief voor iedereen, en oprecht! enzo..quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jij bent echt goed .... zijn geheim was er als eerste uit![]()
Owwww het boek heeft laura ook al gehad dus alex is er echt uit
Een incestueus ons kent ons-wereldje ;')quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zie je, Eric en Dennix! DGK! 2008! What the actual fuck?
En die foto achter pc komt pas na de daily, dan gaat hij chatten met fans.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het SST-boek is al aan Laura gegeven. Dus neem die hoop maar weg.
Zou die daar veel voor betaald krijgen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Johanna's zichzelf promotieshow gaat vanavond door op tv om 19:30 is ze in de uitzending. Ze gaat haar verzonnen kant van het verhaal vertellen, kassa ...
Dacht heel effies dat je 'n verkeerd pilletje had genomen LOLzzzzzzzquote:
Allemaal uit dezelfde casting-bak!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een incestueus ons kent ons-wereldje ;')
detelefoongids.nl een idee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Of, als iemand mij het adres van de familie Pisters in Spaubeek geeft, wil ik daar ook wel even langsrijden..
voor mij is het net te ver... 10 uur dus ik zwaai wel als het vliegtuig over komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Schiphol is 5 minuten rijden voor mij , dus ja ik was daar...
dan issie gauw klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Day het volgende:
[..]
En die foto achter pc komt pas na de daily, dan gaat hij chatten met fans.
Flash! Kanjer!quote:
en bart zei dat alex bij hem in de studio zou zitten morgen (vandaag dus ) blijft er niet veel tijd voor hem over hahahaquote:
Gewoon naar Spaubeek rijden iedereen daar kent de familie Pisters.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Of, als iemand mij het adres van de familie Pisters in Spaubeek geeft, wil ik daar ook wel even langsrijden..
OK, ik ga er denk ik wel even doorheen rijden, zie dat het en route isquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gewoon naar Spaubeek rijden iedereen daar kent de familie Pisters.
Paar honderd euro.. en gratis ticketquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Zou die daar veel voor betaald krijgen?
Gewoon ff vragen waar de dictator woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
met zo een achternaam vraag je toch Beatrix om een naamsverandering lol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
vragen waar die huilebalk woont volstaat wel denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gewoon ff vragen waar de dictator woont
En die plaatsnaam dan. Spauw beek. Toepasselijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
met zo een achternaam vraag je toch Beatrix om een naamsverandering lol.
Da's net als Bucket......quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
met zo een achternaam vraag je toch Beatrix om een naamsverandering lol.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Lauzer het volgende:
[..]
En die plaatsnaam dan. Spauw beek. Toepasselijk
Wat denk je zelf, als er geen streams zijn kan ik het ook niet opnemen. En van kanaal 15 van ziggo kan ik niet opnemen, met een gewone DVD Recorder. Dus ik heb daar geen beelden van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef meneertje1972 het volgende:
@ Flasbox: Er is een topic over nominatie afspraken en recent zijn er weer afspraken gemaakt. Zijn daar ook beelden van dat je weet?
Ik heb gezien dat Laura geen zin had om als een debiel te gaan schreeuwen idd, Jo kan wel meer zeggen, zou jij op commando roepen als Jo dat tegen je zei? Als zoiets gebeurd moet dat spontaan zijn en niet omdat iemand anders dat zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vond het genant gister toen Alex vertrok en Joanna tegen Laura zei: Schreeuw dan naar hem en dat Laura zei Nee nee nee dat wil ik niet (ofzo) ze wilde totaal niks doen voor hem.
Heeft iemand anders dat ook gezien?
Ja klopt, daarom is hij ook niet zo scherpquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Flash! Kanjer!
Deze met den webcam gemaakt?
Philip zal waarschijnlijk Sharon en Gerard nomineren. En hij niet alleen. Ik denk dat Jo, Mo en Maik dit ook gaan doen. 2 sterke tegenstanders op de bank = 1 sterke tegenstander op zeker weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
Philip gaat of Laura en Sharon nomineren, of in plaats van één van deze Monique. Hij is slim, en weet dat Monique niet populair is. Logisch gevolg is dan dus dat je deze nomineert. Sharon is populair, hoop dat ie dat ook doorheeft en dus niet op haar stemt. Nog ff Jo overtuigen dat zij hetzelfde doet en ze maken een goede kans om iig één van hun in de finale te krijgen. Laura en Monique worden er door het publiek direct uitgestuurd met een procent of 5. Voor de tv krijgen ze dan 15-20% maar ze gaan er zeker uit.
hij is zeker niet slecht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom is hij ook niet zo scherp
Ze wil het niet moeilijker maken voor Genialex dan dat het al is. Waarom zien jullie dat niet....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat Laura geen zin had om als een debiel te gaan schreeuwen idd, Jo kan wel meer zeggen, zou jij op commando roepen als Jo dat tegen je zei? Als zoiets gebeurd moet dat spontaan zijn en niet omdat iemand anders dat zegt.
Duidelijk genoegquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom is hij ook niet zo scherp
Nog steeds geen streams, flash? Dat duurt wel heel lang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als er geen streams zijn kan ik het ook niet opnemen. En van kanaal 15 van ziggo kan ik niet opnemen, met een gewone DVD Recorder. Dus ik heb daar geen beelden van.
volgens mij gaat flip makkelijkere nomineren omdat hij bang is zelf ook op de bank te komen zodat hij wel een kans maaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Philip zal waarschijnlijk Sharon en Gerard nomineren. En hij niet alleen. Ik denk dat Jo, Mo en Maik dit ook gaan doen. 2 sterke tegenstanders op de bank = 1 sterke tegenstander op zeker weg.
It's all about tactics.:)
Flip gaat gerard en karim niet nomineren, omdat hij weet dat hij van hen verliest...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij gaat flip makkelijkere nomineren omdat hij bang is zelf ook op de bank te komen zodat hij wel een kans maakt
flip mag niet eens schijten zonder toestemming van JoJo.quote:vuurvliegje52
Hoe kan het,dat Joanne kan bepalen, dat Phil zijn kluis vol krijgt? En wie er mag drukken??
Of ze had geen zin om te schreeuwen omdat alles al was gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze wil het niet moeilijker maken voor Genialex dan dat het al is. Waarom zien jullie dat niet....
Ja de steams zijn er al wel, maar die afspraken die zouden zijn gemaakt vanmorgen was tijdens de tijd dat de streams nog niet terug warenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nog steeds geen streams, flash? Dat duurt wel heel lang.
Ik dacht dat Flip geen geld meer had???quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
flip mag niet eens schijten zonder toestemming van JoJo.
tacktiek van ze is :
JoJo pakt kluis van Maik,
Flip pak de kluis van JoJo
dat krijgt ie vanzelf wel een keer.quote:Ik dacht dat Flip geen geld meer had???
Wordt ie spontaan nog eens uitgekotst door Lauwra.....quote:
verhaaltyje over scharreltje johannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Day het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is er aan de hand tussen mo en maik? Waarom ligt maik verdrietig op bed?
Moody Mo is weer moody.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Day het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is er aan de hand tussen mo en maik? Waarom ligt maik verdrietig op bed?
quote:
Dan is hij toch 'tacticus-me reet'. Als hij met zijn clubje zonder afspraken te maken, want dat mag natuurlijk niet - ahum.. zorgt dat de taaiste tegenstanders naast elkaar komen te zitten, wordt er altijd ééntje geruimdquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij gaat flip makkelijkere nomineren omdat hij bang is zelf ook op de bank te komen zodat hij wel een kans maakt
quote:
jup, maar als flip tussen geer en karim zit kan hij het behoorlijk warm krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is hij toch 'tacticus-me reet'. Als hij met zijn clubje zonder afspraken te maken, want dat mag natuurlijk niet - ahum.. zorgt dat de taaiste tegenstanders naast elkaar komen te zitten, wordt er altijd ééntje geruimd
Ze zegt het net weer..... Ze wil als laatste haar geheim geraden hebben.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:37 schreef stormiot het volgende:
Goed van Philip dat ie toch zijn eigen zin doorzet en gaat drukken op Jo. Ook al gaf Jo een half uurtje geleden aan dat ze als laatste wil overblijven.
ze hoorde jequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
kut regisseur ik hoef maik en mo niet!
Omdat Johanna gister in de uitzending was, en duidelijk werd dat er een afspraak was tussen Maik en Johanna(niet Joanna, Johanna). Deze afspraak betekende dat Maik mocht doen en laten wat hij wou in het huis, als hij na zijn SST-ervaring maar weer zou gaan daten met Johanna. Mo wist alleen dat Maik een meisje had leren kennen, verder niks over een afspraak. Maik kwam gister Johanna onder ogen in de geheime kamer, en gaf aan echt verliefd te zijn op Mo (ipv Johanna). Johanna op haar beurt zei dat ze hier spijt van zou krijgen, en mede door deze uitspraak, en de geheime afspraak tussen Maik en Johanna, plus dat Mo heel laag scoorde in de populariteitspol (quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Day het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef Day het volgende:
En wanneer gaat 1 van de bewoners jo confronteren met haar flirterige gedrag richtinf flip? Ze gedraagt zich wel heel apart voor iemand met liefdesverdriet.
ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef Flashbox het volgende:
Denk dat Maik nu het besef heeft dat hij een domme keus heeft gemaakt, met die jankerd van een Mo
Ja dat is wel een goeie maar ik denk dat ze dan te bang zijn dat er weer 3 opkomen en dat één van hun zelf daar bij zit.. dan heb je dus in feite jezelf weggestemd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Philip zal waarschijnlijk Sharon en Gerard nomineren. En hij niet alleen. Ik denk dat Jo, Mo en Maik dit ook gaan doen. 2 sterke tegenstanders op de bank = 1 sterke tegenstander op zeker weg.
It's all about tactics.
En dan in de daily niks anders dan opgeklopte onzin over Maaike en Moody Mo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
kut regisseur ik hoef maik en mo niet!
Ik dacht echt dat Philip gisteren ook een missie had. Over het vieste eten ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Euro 33.988,00 Maik
Euro 13.838,00 Joanna
Euro 12.305,00 Laura
Euro 4.500,00 Karim
Euro 3.000,00 Sharon
Euro 1.635,00 Philip
Euro 1.000,00 Gerard
Euro 1.000,00 Monique
Als dit klopt dan kan Flip voorlopig niet drukken. Maar hij zegt dat hij na haar gaat drukken.
Zal me niks verbazen als de stem wel zorgt dat hij een missie krijgt
Hij heeft een missie gehad voor 1000 Euro, staat op de site en dat zien we vanavond, dus dan heeft hij net genoeg (Hij zegt dat hij kan drukken, dus we weten al dat zijn missie is geslaagd)quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flip geen geld meer had???
denk als hij irl was dat hij dan al weggerend wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volgens mij kan maik uberhaubt niet eens iets beseffen
en hij loopt achter haar aan als een sukkelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo claimt Flip ook als een loopse teef.
Ook iets waar gillend voor weg te rennen isquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
thx, nog zelfde shit van gisteravond en afgrlopen nacht dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Omdat Johanna gister in de uitzending was, en duidelijk werd dat er een afspraak was tussen Maik en Johanna(niet Joanna, Johanna). Deze afspraak betekende dat Maik mocht doen en laten wat hij wou in het huis, als hij na zijn SST-ervaring maar weer zou gaan daten met Johanna. Mo wist alleen dat Maik een meisje had leren kennen, verder niks over een afspraak. Maik kwam gister Johanna onder ogen in de geheime kamer, en gaf aan echt verliefd te zijn op Mo (ipv Johanna). Johanna op haar beurt zei dat ze hier spijt van zou krijgen, en mede door deze uitspraak, en de geheime afspraak tussen Maik en Johanna, plus dat Mo heel laag scoorde in de populariteitspol () zorgt ervoor dat Mo wederom niet te pruimen is. Maik is verdrietig omdat Mo wss niet aanneemt dat hij echt gek op haar is. Ze doet echt lelijk tegen hem, onterecht.
echt he? wat kunnen deze wijven toch dominant naar de mannen zijn zeg! niet normaal meer, en de mannen zeggen er niet eens wat van. echte watjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat hij idd dan weg zou gaan en nooit meer terugkomt. Als Mo niet uitkijkt dan gaat hij nu ook. Ook al springt ze weer bovenop hemquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
denk als hij irl was dat hij dan al weggerend was
als ie beetje nadenkt tenminste
Hey, ik heb Stef er niet voor niets bijgezet vannacht he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Euro 33.988,00 Maik
Euro 13.838,00 Joanna
Euro 12.305,00 Laura
Euro 4.500,00 Karim
Euro 3.000,00 Sharon
Euro 1.635,00 Philip
Euro 1.000,00 Gerard
Euro 1.000,00 Monique
Als dit klopt dan kan Flip voorlopig niet drukken. Maar hij zegt dat hij na haar gaat drukken.
Zal me niks verbazen als de stem wel zorgt dat hij een missie krijgt
joh ff hele dag mo en maik en morgen na het feestje neuken ze weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd dan weg zou gaan en nooit meer terugkomt. Als Mo niet uitkijkt dan gaat hij nu ook. Ook al springt ze weer bovenop hem
Zie je welquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft een missie gehad voor 1000 Euro, staat op de site en dat zien we vanavond, dus dan heeft hij net genoeg (Hij zegt dat hij kan drukken, dus we weten al dat zijn missie is geslaagd)
[ afbeelding ]
Het huis der geheimen, die zelf geen geheim in het script kan bewaren.
Nee , want Mo zat er emotioneel doorheenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
hebben ze gister eigenlijk gebatst
Uhm, wat zou hij waar over haar moeten lezen? Heeft eMo een verleden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Mo aan het indekken bij Maik; als je ooit iets over mij leest moet je mij steunen![]()
Die jongen is na 3 jaar nog niet klaar met lezen
Nadat eer duidelijk werd dat al hun batspartijtjes aan elkaar gemonteerd uitgezonden zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
hebben ze gister eigenlijk gebatst
LOL @ jouw usericonquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm heb me een half uur vergist
Dan maar Uitjes maken van LekkereLau
Wat voor flutcongresjes zijn dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
ja ik wisthet niet het blijven konijnen niequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nadat eer duidelijk werd dat al hun batspartijtjes aan elkaar gemonteerd uitgezonden zijn?
Wat denk je zelf
nioc2011quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voor flutcongresjes zijn dat?
whoehahahaha die UI van Lauquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie is Pim?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef Day het volgende:
Dus mo had feitelijk ook een afspraak met Pim? Ze zwakt het wel af, maar het is wel zo.
verdikkeme!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik wilde het roepen, maar toen hadden ze een andere oplossing, mijn verbining ging weg
Moet ik ineens denken aan Gerard tegen Karim.....:" Wat er ook gebeurt, je volgt mij, vertrouw me..."quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Mo aan het indekken bij Maik; als je ooit iets over mij leest moet je mij steunen![]()
Die jongen is na 3 jaar nog niet klaar met lezen
Eindelijk gerechtigheid,quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, ik heb Stef er niet voor niets bijgezet vannacht he?
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 08-04-2011 01:10 uur:
Euro 33.988,00 Maik
Euro 13.838,00 Joanna
Euro 12.305,00 Laura
Euro 4.500,00 Karim
Euro 3.000,00 Sharon
Euro 1.635,00 Philip
Euro 1.000,00 Gerard
Euro 1.000,00 Monique
Euro 100,00 Stef Heeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
Philip kan dus drukken als ik in dit plaatje kijk heeft hij 3635 euroquote:
Moet em nog wat oppoetsenquote:
Dat flikt ze iedere keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Lauzer het volgende:
Na eerst het hele fucking huis hebben ingelicht van haar gevoelens, praat Mo nu pas met Maik. Hoe dom.
Dat moet wel over Joannaquote:
Mo's halfomhalf vriend, die toen hij zag dat zij maik neukte, vanzelf de conclusie moest trekken dat het over was, volgens mo. Maar ze vertelt net dat ze met hem had afgesproken dat zij nog een keer naar hem toe zou gaan, als ze uit dat huis kwam.quote:
ze hebben denk ik maar 2 man om de camera's te sturen, 1 is bezig met de cameras in kvdw en 1 over voor stream 3+4quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
ik snap die streamlocks niet als iemand de kvdw ingaat. er zijn zat andere plekken die ze op de stream kunnen zetten. je ziet die kvdw toch ook niet als er niemand inzit? dus vanwaar die stlocks??
jammer dat Maik niet ziet hoe geraffineerd ze is. Maik is een goeie gast.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Effe kijken of dit wat is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Margrietje met een Madeliefjequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
ik ga die Straatmadelief uitlaten, wil boompjes besnuffen en paraderen als mooiste hond van de straat.
Ja, verdomd irritantquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is wel iets jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Dus zij is zelf geen haar beter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Mo's halfomhalf vriend, die toen hij zag dat zij maik neukte, vanzelf de conclusie moest trekken dat het over was, volgens mo. Maar ze vertelt net dat ze met hem had afgesproken dat zij nog een keer naar hem toe zou gaan, als ze uit dat huis kwam.
Ja, Maik is wel oke, dat wijf overschreeuwt hem letterlijk en figuurlijk. Aan de andere kant, hij laat dat toe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
jammer dat Maik niet ziet hoe geraffineerd ze is. Maik is een goeie gast.
Kun je dat niet beter door de hond laten doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
ik ga die Straatmadelief uitlaten, wil boompjes besnuffen en paraderen als mooiste hond van de straat.
Maik is een beetje dom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Maik is wel oke, dat wijf overschreeuwt hem letterlijk en figuurlijk. Aan de andere kant, hij laat dat toe.
Ben benieuwd, ik had schiphol pics willen posten van Genialex, maarja hij zat niet op e vlucht...hopleijk in e geheime kamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, nu ga ik echt even weg
Doei, vanavond foto's van het huis van de ouders van Mo, hopelijk staat papa mo buiten, dan spreek ik hem wel aan
Volgens mo natuurlijk wel, maar het komt op hetzelfde neer. Plus zij had echt al een tijdje een relatie met die pim en maik ging pas 2 2 weken met johanna om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |