Flip gaat gerard en karim niet nomineren, omdat hij weet dat hij van hen verliest...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij gaat flip makkelijkere nomineren omdat hij bang is zelf ook op de bank te komen zodat hij wel een kans maakt
flip mag niet eens schijten zonder toestemming van JoJo.quote:vuurvliegje52
Hoe kan het,dat Joanne kan bepalen, dat Phil zijn kluis vol krijgt? En wie er mag drukken??
Of ze had geen zin om te schreeuwen omdat alles al was gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze wil het niet moeilijker maken voor Genialex dan dat het al is. Waarom zien jullie dat niet....
Ja de steams zijn er al wel, maar die afspraken die zouden zijn gemaakt vanmorgen was tijdens de tijd dat de streams nog niet terug warenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nog steeds geen streams, flash? Dat duurt wel heel lang.
Ik dacht dat Flip geen geld meer had???quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
flip mag niet eens schijten zonder toestemming van JoJo.
tacktiek van ze is :
JoJo pakt kluis van Maik,
Flip pak de kluis van JoJo
dat krijgt ie vanzelf wel een keer.quote:Ik dacht dat Flip geen geld meer had???
Wordt ie spontaan nog eens uitgekotst door Lauwra.....quote:
verhaaltyje over scharreltje johannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Day het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is er aan de hand tussen mo en maik? Waarom ligt maik verdrietig op bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |