en dat voor een ton he !! ze zouden potverdomme gewoon eens flink aangepakt moeten worden met aardappels schillen voor het plaatselijke bejaardenhuis ofzoiets...een week lang !quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura ligt weer op bed. Waarom gaan of krijgen ze niks leuks te doen? Weer een dag als een lat op 'r bed liggen. EN Monique loopt voor de zoveelste dag de sfeer te verpesten.
Maak er wat moois van daar dan in plaats van dat constante 'ooh wat een ervaring is dit die ik mijn leven niet vergeet blablablabla maak je maar 1 x mee blablabla'
DOE WAT.
quote:
Dat zegt Jo over Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WIE?![]()
Geeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaarddddddddddddd
Ahhhhhhhh , dan is het dus zo dat Maik gewoon op zeikwijven valt. Er is toch alles al gezegd , het is klaar toch.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Barb_ het volgende:
Johanna komt vanavond haar kant van het verhaal vertellen in de studio
waar haal je die kennis vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef K_L het volgende:
Joahanna vertelt haar kant van het verhaal vanavond in de uitzending van 19.30
Ja? En dat is niet meer goed te maken, ook al zegt Joanne van wel. En eigenlijk weet Monique het ook wel. Daarom straft ze Maik nu. Iemand moet de schuld hebbenquote:
Goed gezegd! Al dat chillen voor die ton pfff Aan het werk zetten die lui, laten pezen voor die hoofdprijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
en dat voor een ton he !! ze zouden potverdomme gewoon eens flink aangepakt moeten worden met aardappels schillen voor het plaatselijke bejaardenhuis ofzoiets...een week lang !
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Lauzer het volgende:
SERIEUS is Mo nou zo labiel of vind ze de aandacht gewoon leuk? Met uitgaan heb je ook altijd van dit soort types, die van de hele club moeten horen dat ze ontzettend leuk spontaan lief mooi en gezellig zijn. BAH. Ik distantieer me van dat soort lowlifes, waarom doen ze dat daar ook niet?
Kom er maar in met zijn gedumpte homo vriendje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh , dan is het dus zo dat Maik gewoon op zeikwijven valt. Er is toch alles al gezegd , het is klaar toch.......
Ja en Sharon is ook okay.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijn
Ik hoop het !quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
Maik zet ex vriendin aan de kant, vanaaf zegt zij haar verhaal in de daily.staat op UPC kanaal.
Normaal gaat een exit in de daily, zou faal dan toch in de geheimekamer zitten?
SLIMME OPMERKINGquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
Maik zet ex vriendin aan de kant, vanaaf zegt zij haar verhaal in de daily.staat op UPC kanaal.
Normaal gaat een exit in de daily, zou faal dan toch in de geheimekamer zitten?
Misschien heb je daar wel gelijk in. Misschien ben ik een beetje naïef om te hopen dat Flip niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ze allemaal zo zijn, op gerard en karim na ......ze zien die nare eigenschappen dus niet bij een ander omdat ze het zelfde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |