quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
eMo is echt bang dat ze genomineerd wordt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nep of niet, ze is best mooi he?
[ afbeelding ]
Ze is ook qua uiterlijk ook helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:07 schreef Annelies-G het volgende:
Toch vind ik het een mooie meid.
[ afbeelding ]
Ze is zonder make-up veeeeeeeeeeel mooier!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch wel maar vind het zo zonder make-up of iig weinig stukken beter
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is zonder make-up veeeeeeeeeeel mooier!!
eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!
Hahaha zou echt mooi zijn als Mo er volgende week uitgaat en Maik met Lau aanpapt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, laminaatje ligt erin, meubels weer op de plaats, dus heb mijn goede daad weer gedaan deze week. Mensje is helemaal blij.
Teruglezende zie ik dat ik niet veel heb gemist.
Dus Maik is nu de lul bij Mo? Achterlijk wijf is het ook. Ik hoop dat ze volgende week genomineerd wordt, des te meer omdat de bewoners nu weten dat ze minst geliefd is bij het publiek.
indd , sommige vrouwen moeten speciaal een grote tas kopen om al die rotzooi mee te kunnen nemen. ik ben blij dat ik niet zo ben...ben ook binnen 5 minuten klaar met make uppie doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar dat is vaak bij vrouwen, ze maken er te vaak een schilderij van!
ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , sommige vrouwen moeten speciaal een grote tas kopen om al die rotzooi mee te kunnen nemen. ik ben blij dat ik niet zo ben...ben ook binnen 5 minuten klaar met make uppie doen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hahaha zou echt mooi zijn als Mo er volgende week uitgaat en Maik met Lau aanpapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |