Vanavond is hij de daily werd gisteren gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef danaqui het volgende:
Maik zet ex vriendin aan de kant, vanaaf zegt zij haar verhaal in de daily.staat op UPC kanaal.
Normaal gaat een exit in de daily, zou faal dan toch in de geheimekamer zitten?
hoe bedoel je geen pic?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Er is nog geen pic van Alex op de SST site, dus ik heb nog de hoop dat hij in de geheime kamer zit !
oh ja, sorry ik was haar ff vergetenquote:
Als je het echt zonde vond ging je niet hele gesprekken aan met Mo. Ik denk dat als ik in huis zat meer bij de kerels zat dan het stelletje zeikwijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Darklight het volgende:
haha Joanna vind het zonde van haar tijd, dat gedoe met eMo
Vond dat Geer hier haar zo goed toesprak. Damn. Ik wil een Geer thuis, voor wanneer ik downie ben.quote:
dat is ook mijn team sherrie, karimjo en geerquote:
pas op héquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, sorry ik was haar ff vergeten
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshowquote:
Was dat gelijk de dag erop? Hangt dat niet beetje van de vlucht af e.d.?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshow
Dus geen foto = geen exit
Moet effe aan je nieuwe UI wennenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Geen foto dat ie achter de PC zit, check maar bij Servio, Aafke en Guido wel, bijna direct na de liveshow
Het SST-boek is al aan Laura gegeven. Dus neem die hoop maar weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Er is nog geen pic van Alex op de SST site, dus ik heb nog de hoop dat hij in de geheime kamer zit !
ik ook hoor , ik kan het evengoed altijd beter met de mannen vinden, ik haat die aanstellerige vrouwen ..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je het echt zonde vond ging je niet hele gesprekken aan met Mo. Ik denk dat als ik in huis zat meer bij de kerels zat dan het stelletje zeikwijven.
en zijn geheim is ook nogniet verteldquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Die foto wordt in Nederland gemaakt, als ze s'middags aan komen in de studio in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |