ja ik wisthet niet het blijven konijnen niequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nadat eer duidelijk werd dat al hun batspartijtjes aan elkaar gemonteerd uitgezonden zijn?
Wat denk je zelf
nioc2011quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voor flutcongresjes zijn dat?
whoehahahaha die UI van Lauquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm heb me een half uur vergist
Dan maar Uitjes maken van LekkereLau
Wie is Pim?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef Day het volgende:
Dus mo had feitelijk ook een afspraak met Pim? Ze zwakt het wel af, maar het is wel zo.
verdikkeme!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik wilde het roepen, maar toen hadden ze een andere oplossing, mijn verbining ging weg
Moet ik ineens denken aan Gerard tegen Karim.....:" Wat er ook gebeurt, je volgt mij, vertrouw me..."quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Mo aan het indekken bij Maik; als je ooit iets over mij leest moet je mij steunen![]()
Die jongen is na 3 jaar nog niet klaar met lezen
Eindelijk gerechtigheid,quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, ik heb Stef er niet voor niets bijgezet vannacht he?
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 08-04-2011 01:10 uur:
Euro 33.988,00 Maik
Euro 13.838,00 Joanna
Euro 12.305,00 Laura
Euro 4.500,00 Karim
Euro 3.000,00 Sharon
Euro 1.635,00 Philip
Euro 1.000,00 Gerard
Euro 1.000,00 Monique
Euro 100,00 Stef Heeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
Philip kan dus drukken als ik in dit plaatje kijk heeft hij 3635 euroquote:
Moet em nog wat oppoetsenquote:
Dat flikt ze iedere keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Lauzer het volgende:
Na eerst het hele fucking huis hebben ingelicht van haar gevoelens, praat Mo nu pas met Maik. Hoe dom.
Dat moet wel over Joannaquote:
Mo's halfomhalf vriend, die toen hij zag dat zij maik neukte, vanzelf de conclusie moest trekken dat het over was, volgens mo. Maar ze vertelt net dat ze met hem had afgesproken dat zij nog een keer naar hem toe zou gaan, als ze uit dat huis kwam.quote:
ze hebben denk ik maar 2 man om de camera's te sturen, 1 is bezig met de cameras in kvdw en 1 over voor stream 3+4quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
ik snap die streamlocks niet als iemand de kvdw ingaat. er zijn zat andere plekken die ze op de stream kunnen zetten. je ziet die kvdw toch ook niet als er niemand inzit? dus vanwaar die stlocks??
jammer dat Maik niet ziet hoe geraffineerd ze is. Maik is een goeie gast.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Effe kijken of dit wat is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Margrietje met een Madeliefjequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
ik ga die Straatmadelief uitlaten, wil boompjes besnuffen en paraderen als mooiste hond van de straat.
Ja, verdomd irritantquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is wel iets jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Dus zij is zelf geen haar beter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Mo's halfomhalf vriend, die toen hij zag dat zij maik neukte, vanzelf de conclusie moest trekken dat het over was, volgens mo. Maar ze vertelt net dat ze met hem had afgesproken dat zij nog een keer naar hem toe zou gaan, als ze uit dat huis kwam.
Ja, Maik is wel oke, dat wijf overschreeuwt hem letterlijk en figuurlijk. Aan de andere kant, hij laat dat toe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
jammer dat Maik niet ziet hoe geraffineerd ze is. Maik is een goeie gast.
Kun je dat niet beter door de hond laten doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
ik ga die Straatmadelief uitlaten, wil boompjes besnuffen en paraderen als mooiste hond van de straat.
Maik is een beetje dom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Maik is wel oke, dat wijf overschreeuwt hem letterlijk en figuurlijk. Aan de andere kant, hij laat dat toe.
Ben benieuwd, ik had schiphol pics willen posten van Genialex, maarja hij zat niet op e vlucht...hopleijk in e geheime kamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, nu ga ik echt even weg
Doei, vanavond foto's van het huis van de ouders van Mo, hopelijk staat papa mo buiten, dan spreek ik hem wel aan
Volgens mo natuurlijk wel, maar het komt op hetzelfde neer. Plus zij had echt al een tijdje een relatie met die pim en maik ging pas 2 2 weken met johanna om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |