denk als hij irl was dat hij dan al weggerend wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volgens mij kan maik uberhaubt niet eens iets beseffen
en hij loopt achter haar aan als een sukkelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo claimt Flip ook als een loopse teef.
Ook iets waar gillend voor weg te rennen isquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
thx, nog zelfde shit van gisteravond en afgrlopen nacht dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Omdat Johanna gister in de uitzending was, en duidelijk werd dat er een afspraak was tussen Maik en Johanna(niet Joanna, Johanna). Deze afspraak betekende dat Maik mocht doen en laten wat hij wou in het huis, als hij na zijn SST-ervaring maar weer zou gaan daten met Johanna. Mo wist alleen dat Maik een meisje had leren kennen, verder niks over een afspraak. Maik kwam gister Johanna onder ogen in de geheime kamer, en gaf aan echt verliefd te zijn op Mo (ipv Johanna). Johanna op haar beurt zei dat ze hier spijt van zou krijgen, en mede door deze uitspraak, en de geheime afspraak tussen Maik en Johanna, plus dat Mo heel laag scoorde in de populariteitspol () zorgt ervoor dat Mo wederom niet te pruimen is. Maik is verdrietig omdat Mo wss niet aanneemt dat hij echt gek op haar is. Ze doet echt lelijk tegen hem, onterecht.
echt he? wat kunnen deze wijven toch dominant naar de mannen zijn zeg! niet normaal meer, en de mannen zeggen er niet eens wat van. echte watjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat hij idd dan weg zou gaan en nooit meer terugkomt. Als Mo niet uitkijkt dan gaat hij nu ook. Ook al springt ze weer bovenop hemquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
denk als hij irl was dat hij dan al weggerend was
als ie beetje nadenkt tenminste
Hey, ik heb Stef er niet voor niets bijgezet vannacht he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Euro 33.988,00 Maik
Euro 13.838,00 Joanna
Euro 12.305,00 Laura
Euro 4.500,00 Karim
Euro 3.000,00 Sharon
Euro 1.635,00 Philip
Euro 1.000,00 Gerard
Euro 1.000,00 Monique
Als dit klopt dan kan Flip voorlopig niet drukken. Maar hij zegt dat hij na haar gaat drukken.
Zal me niks verbazen als de stem wel zorgt dat hij een missie krijgt
joh ff hele dag mo en maik en morgen na het feestje neuken ze weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd dan weg zou gaan en nooit meer terugkomt. Als Mo niet uitkijkt dan gaat hij nu ook. Ook al springt ze weer bovenop hem
Zie je welquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft een missie gehad voor 1000 Euro, staat op de site en dat zien we vanavond, dus dan heeft hij net genoeg (Hij zegt dat hij kan drukken, dus we weten al dat zijn missie is geslaagd)
[ afbeelding ]
Het huis der geheimen, die zelf geen geheim in het script kan bewaren.
Nee , want Mo zat er emotioneel doorheenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
hebben ze gister eigenlijk gebatst
Uhm, wat zou hij waar over haar moeten lezen? Heeft eMo een verleden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Mo aan het indekken bij Maik; als je ooit iets over mij leest moet je mij steunen![]()
Die jongen is na 3 jaar nog niet klaar met lezen
Nadat eer duidelijk werd dat al hun batspartijtjes aan elkaar gemonteerd uitgezonden zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
hebben ze gister eigenlijk gebatst
LOL @ jouw usericonquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm heb me een half uur vergist
Dan maar Uitjes maken van LekkereLau
Wat voor flutcongresjes zijn dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm heb me een half uur vergist
Dan maar Uitjes maken van LekkereLau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |