Waarom dan wel domme negers sponsoren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
Als die soldaat 5 kilometer per dag moet lopen voor zijn water moet hij zijn kamp verplaatsen naar de waterput. Zo'n domme soldaat gaan we natuurlijk al helemaal niet sponsoren.
Spijtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Die liggen hier in Vlissingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.quote:
Hahahahahahha. Fuck mensen, alleen duur speelgoed is belangrijk! Rechts in een notendop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Een agressieve autist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.
Deze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Micheal moore..
Dit is nu afgelopen, je hebt deze discussie al meerdere keren gevoerd. Meerdere keren een topic gekaapt en dit gaat bijna weer dezelfde kant op als dat het met Du_ke ging.
Ik waarschuw je.. drop je onderwerp betreft 1 europees leger. Daar zijn we na de vorige 5 discussies klaar over gediscussierd. Er zijn al topics over geopend. Het is klaar.
Dit is gelijk je laatste waarschuwing, ga door en je krijgt een note, plus het topic wordt gesloten.
Net als 60% van DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Die ja? Kan geen kritiek hebben op zijn broodheer ofzo
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.
Ja, het wordt wel heel aantrekkelijk zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe wat olie op het vuur gegooid in DEF.
Dit laatste is overigens wel triest.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Micheal moore..
Dit is nu afgelopen, je hebt deze discussie al meerdere keren gevoerd. Meerdere keren een topic gekaapt en dit gaat bijna weer dezelfde kant op als dat het met Du_ke ging.
Ik waarschuw je.. drop je onderwerp betreft 1 europees leger. Daar zijn we na de vorige 5 discussies klaar over gediscussierd. Er zijn al topics over geopend. Het is klaar.
Dit is gelijk je laatste waarschuwing, ga door en je krijgt een note, plus het topic wordt gesloten.
Das een vrouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.
Ik geef je rugdekking.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe wat olie op het vuur gegooid in DEF.
Bestuurskundequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.
Kan het niet laten na het lezen van die crosspost.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel heel aantrekkelijk zo
Krijg helaas geen reactiequote:
Geef het wat tijd.quote:
Helaas moet ik zo de deur uit.quote:
Dat noemt men een invasie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
Heel POL loopt leeg naar dat DEF topic, gezellig.
Dat bed. Daar krijg je het toch spaans benauwd van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef dotCommunism het volgende:
Haha: http://gothamist.com/2011(...)ff_90-square-foo.php
700 dollar per maand voor 8 vierkante meter.
Ik vind het wel wat voor EG.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef dotCommunism het volgende:
Haha: http://gothamist.com/2011(...)ff_90-square-foo.php
700 dollar per maand voor 8 vierkante meter.
Inderdaad.quote:
Ik heb ook wel een studentenkamer van dat formaat gehad. Supermooie tijd gehad. Begrijp die vrouw wel.quote:
It is all a state of mind. Dit is ruim vergeleken met alle arbeiderswoninkjes waar men vroeger met z'n 8en in woonden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
Student inderdaad. Als volwassene toch niet zeg.
Overigens: NY
Als student is 't toch ook niet uit te houden, kom op zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een studentenkamer van dat formaat gehad. Supermooie tijd gehad. Begrijp die vrouw wel.
Moet er niet aan denken inderdaad, ik weet zo niet welke oppervlaktes ik destijds had maar ik weet wel dat 't niet te vergelijken is met dat hol, en al helemaal niet voor $700 zo'n oppervlak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
Ik word er een beetje kriebelig van eerlijk gezegd. Woon zelf ook niet ruim maar toch wel groter dan dat
Welke student is er nou thuis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als student is 't toch ook niet uit te houden, kom op zeg.
Er zit veel verschil tussen "thuis" of "opgehokt"quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke student is er nou thuis?
Precies, ben benieuwd waar ze straks al die uitkeringen van gaan betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Kabinet begint wel fors te snijden zeg. Begint op stoom te komen.
Zie TT, onze jongens en minima zijn de nieuwe negers met vliegen in de ogen. Ontwikkelingshulp wordt gewoon omgebogen om waterputten te slaan in de polder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ben benieuwd waar ze straks al die uitkeringen van gaan betalen.
Ja, zeer zorgwekkend. Net een uitgebreid gesprek gehad met voorzitter van de Wmo-adviesraad. Die schetst een duister beeld van de toekomst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Lijkt me ook. Bezuinigen en snijden is leuk allemaal maar niet als daardoor de werkgelegenheid stagneert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zeer zorgwekkend. Net een uitgebreid gesprek gehad met voorzitter van de Wmo-adviesraad. Die schetst een duister beeld van de toekomst.
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Bezuinigen en snijden is leuk allemaal maar niet als daardoor de werkgelegenheid stagneert.
Hillen heeft inmiddels zijn vorm gevonden om met een droef labrador hoofd te verkondigen dat het verschrikkelijk is om in gezond vlees te snijden. Hiermee denkt hij er wel aardig mee weg te komen waarschijnlijk. Mensen dachten dat de crisis over was maar nu gaan we pas de effecten merken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.
Wat raaskal je allemaal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?
Of weet je niet goed hoe je dit moet ombuigen naar negatief gewauwel ivm je negatieve houding tegen dit rechtse kabinet?
Ik ben er ook fel op tegen, maar als het moet dan moet het, zo reëel ben ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hillen heeft inmiddels zijn vorm gevonden om met een droef labrador hoofd te verkondigen dat het verschrikkelijk is om in gezond vlees te snijden. Hiermee denkt hij er wel aardig mee weg te komen waarschijnlijk. Mensen dachten dat de crisis over was maar nu gaan we pas de effecten merken.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?
Of weet je niet goed hoe je dit moet ombuigen naar negatief gewauwel ivm je negatieve houding tegen dit rechtse kabinet?
Snijden in defensie.quote:
Ik had het niet over snijden in defensie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Snijden in defensie.
Je had het er zelf over. Vreemd dat je jezelf niet kunt volgen dan.
Is er veel vraag naar?quote:
Totaal richting de 800 kilo.quote:
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.quote:
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had het niet over snijden in defensie.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n Defensiefonds is trouwens geen gek idee. Ideaal voor onze rechtse landgenoten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste ging niet over defensie. Het lijkt me duidelijk, maar ik begrijp je verwarring wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
jezus, dat is best zwaar. Ben je met een Ark bezig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
Wazzeggie?!quote:
Oke. My bad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.
Waarom zou ik bezuinigen of Defensie omschrijven als 'wild om je heenrammen'? Ik vind dit juist een van de weinig goede acties van ons kabinet.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. My bad.
Soms is deze slowchat een speedchat.
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Totaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....
Dat hoop ik voor hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Totaal.
Ik denk dat hij het heeft over meerdere kasten. Een multi-order.
Alles boven de 500 kilo.quote:
quote:
Ik wist het!quote:
Och, ik blaat hem even na.quote:
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik blaat hem even na.
Van mij mag hij die 1000 euro die hij er op verdient in eigen zak steken hoor. Ik word er toch niet beter van.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Ja, open er maar een topic over in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Nu niet, morgen niet, nooit niet.
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.
Als ik een kleine overheid wens dan wens ik nog wel een Nederlandse overheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).
Ik zie nog lang geen einde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
Het einde van het kabinet komt trouwens in zicht. Wist je dat al?
Jahwel man. Na het zoet komt nu het zuur en beginnen mensen zich achter de oren te krabben. Dat heeft absoluut invloed op de vorming van de Eerste Kamer. Tel daarbij op dat het CDA-congres zich heeft uitgesproken tegen het kabinet (niet letterlijk natuurlijk) en de PVV haar zetelaantal ziet dalen en je kunt niet anders dan concluderen dat Rutte I balanceert op een bijzonder dun koord.quote:
M.a.w. het plebs roert zich.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel man. Na het zoet komt nu het zuur en beginnen mensen zich achter de oren te krabben. Dat heeft absoluut invloed op de vorming van de Eerste Kamer. Tel daarbij op dat het CDA-congres zich heeft uitgesproken tegen het kabinet (niet letterlijk natuurlijk) en de PVV haar zetelaantal ziet dalen en je kunt niet anders dan concluderen dat Rutte I balanceert op een bijzonder dun koord.
Ik ben gewoon een optimist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij loopt het niet zo'n vaart.
Het CDA kan de morrende achterban niet blijven negeren. En van de betrouwbaarheid van de PVV heb ik geen al te hoge pet op. Als Wilders merkt dat zijn electoraat zienderogen kleiner wordt als gevolg van de bezuinigingen, dan zal hij alles in het werk stellen om het kabinet op te blazen en er zelf beter van te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M.a.w. het plebs roert zich.
Maar dat valt te overkomen en negeren, vertrouw me maar.
De minima worden dan ook onevenredig hard gepakt door dit kabinet.quote:
Ik vind deze beter.quote:
Ja dat zie ik ook allemaal wel, maar Nederland heeft dit beleid gewoon nodig om weer op de rails te komen, dus jammer maar helaas; schik je er naar. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ben niet zo kortzichtig om te denken dat alles bij het oude kan blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het CDA kan de morrende achterban niet blijven negeren. En van de betrouwbaarheid van de PVV heb ik geen al te hoge pet op. Als Wilders merkt dat zijn electoraat zienderogen kleiner wordt als gevolg van de bezuinigingen, dan zal hij alles in het werk stellen om het kabinet op te blazen en er zelf beter van te worden.
Ja, laat bankiers het vooral opnemen tegen de sociaal-economische onderlaag. Vraag me af wie er wint. De enige manieren hoe jullie een pak slaag kunnen voorkomen, is als jullie een knokploeg inhuren. Stelletje mietjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wat, ik krijg gewoon zin om daar hufterig in m'n pak doorheen te lopen met sigaar met een spandoek met een middelvinger er op. Even een 50'tal bankiers optrommelen die mee willen lopen en 't wordt matten geblazen.
Oh, ik evenmin. Er zijn echter meer wegen die naar Rome leiden en in mijn optiek neemt dit kabinet de verkeerde afslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook allemaal wel, maar Nederland heeft dit beleid gewoon nodig om weer op de rails te komen, dus jammer maar helaas; schik je er naar. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ben niet zo kortzichtig om te denken dat alles bij het oude kan blijven.
Ja natuurlijk, we zijn met z'n allen op het kruispunt naar rechts gegaan, hobbelend met onze auto over de linkse keien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik evenmin. Er zijn echter meer wegen die naar Rome leiden en in mijn optiek neemt dit kabinet de verkeerde afslag.
Ach ik hoef niet eens te winnen, alleen om hun al totaal over de zeik te krijgen doet me goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laat bankiers het vooral opnemen tegen de sociaal-economische onderlaag. Vraag me af wie er wint. De enige manieren hoe jullie een pak slaag kunnen voorkomen, is als jullie een knokploeg inhuren. Stelletje mietjes.
Je kan niet elke meer dan gemiddeld verdienende Nederlander aankijken op z'n inkomen. In elke laag, behalve de bovenste (want de bovenste laag wordt altijd rijker, crisis of geen crisis), voelt men de gevolgen. De middenstander met z'n minder waard wordende huis. De onderlaag met het uitkleden van ondersteuning.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De minima worden dan ook onevenredig hard gepakt door dit kabinet.
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we zijn met z'n allen op het kruispunt naar rechts gegaan, hobbelend met onze auto over de linkse keien.
De VVD hervormt juist aardig veel, maar niet wat jij hervormd wil zien. Onderwijs is een goed voorbeeld van hervormingen, even als de huurmarkt en ontslagrecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.
In hoeverre hebben we daar met zijn alles last van gehad dan? Buiten jouw persoonlijke kritiek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Treinreizigers met een zogenoemde voordeelurenkaart moeten binnenkort ook in de avondspits het volle pond betalen. Nu is de kaart alleen in de ochtendspits niet geldig.
© ANP
Dat meldt HP/De Tijd vrijdag. De kaart, die jaarlijks 55 euro kost, geeft reizigers nu nog het recht om na negen uur 's ochtends met 40 procent korting te reizen. Volgens het blad is het spoorbedrijf van plan om reizigers voortaan ook tussen 17 en 19 uur het volledige tarief te laten betalen.
Woordvoerder Eric Trinthamer van de NS wil tegenover NU.nl niets kwijt over de plannen. Het bedrijf zegt afspraken te hebben gemaakt om pas zaterdag via een ander medium nadere details te openbaren.
Ontslagrecht? Psssst, dat is juist tegengehouden door de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De VVD hervormt juist aardig veel, maar niet wat jij hervormd wil zien. Onderwijs is een goed voorbeeld van hervormingen, even als de huurmarkt en ontslagrecht.
Als je niks doet aan de AOW, de WW of het ontslagrecht, dan hebben we daar natuurlijk geen last van. Het zijn echter noodzakelijke ingrepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In hoeverre hebben we daar met zijn alles last van gehad dan? Buiten jouw persoonlijke kritiek.
Komt er alsnog wel door, die geluiden hoor je nu al. Dat PVV volk moet gewoon even wachten tot de volgende rechtszaak tegen Wilders of Fitna 2 en dan zijn ze wel weer zoet. We moeten gewoon Islamafleidingen zien te vinden die ze weg houd bij zaken die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontslagrecht? Psssst, dat is juist tegengehouden door de PVV.
Mwoah, denk dat Wilders dat niet pikt. Daarmee gaat Kamp zn boekje te buiten met als gevolg dat Wilders er weer wat pakkende zinsneden tegenaan flikkert om de steun van het klootjesvolk te verkrijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt er alsnog wel door, die geluiden hoor je nu al. Dat PVV volk moet gewoon even wachten tot de volgende rechtszaak tegen Wilders of Fitna 2 en dan zijn ze wel weer zoet. We moeten gewoon Islamafleidingen zien te vinden die ze weg houd bij zaken die er echt toe doen.
Dat maakt voor het dagelijks bestuur van Nederland niet uit dus laat ze lekker kankeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat Wilders dat niet pikt. Daarmee gaat Kamp zn boekje te buiten met als gevolg dat Wilders er weer wat pakkende zinsneden tegenaan flikkert om de steun van het klootjesvolk te verkrijgen.
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt voor het dagelijks bestuur van Nederland niet uit dus laat ze lekker kankeren.
Alsof Wilders zijn huidige cruciale positie laat vallen om een of andere uitspraak van Kamp, neu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.
Wilders heeft zijn zin al genoeg gekregen met de formatie. Die zal niet snel de zaak op hoog vuur zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.
Denk je? Ik plaats vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders. Als hij zijn virtuele zetelaantal ziet krimpen, dan stelt hij alles in het werk om de verloren kiezers terug te winnen. Als dat het einde betekent van het kabinet, dan so be it. Wilders is een opportunist en daarom niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn zin al genoeg gekregen met de formatie. Die zal niet snel de zaak op hoog vuur zetten.
Ik moet toch helaas zeggen; "wishful thinking mate".quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je? Ik plaats vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders. Als hij zijn virtuele zetelaantal ziet krimpen, dan stelt hij alles in het werk om de verloren kiezers terug te winnen. Als dat het einde betekent van het kabinet, dan so be it. Wilders is een opportunist en daarom niet te vertrouwen.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas zeggen; "wishful thinking mate".
Dat kun je blijven herhalen.quote:
Ook dat zullen we zien.quote:
George Carlin was trouwens een echte linkserd.quote:
Is dat niet al de orde? Of werd dit niet vanaf het begin gezegd?quote:
Buiten dat die conclusie niet correct is: So?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
George Carlin was trouwens een echte linkserd.
Niks. Ik dacht ik meld het effe. Overigens heb je wel gelijk. George was links noch rechts. Wel een held btw.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Buiten dat die conclusie niet correct is: So?
Jij moet om dit tijdstip ook geen pauze houden. Aan het werk.quote:
Dan pak je de auto en rijd je naar een kroegje in de buurt.quote:
Zelfde hier, het waaide alleen zo hard dat ik in de auto moest zitten met portier los.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij moet om dit tijdstip ook geen pauze houden. Aan het werk.
Zo, ik ga even een sigaretje paffen.
Geen last van. Eigen baas van de onderneming. Ik bepaal de spelregels.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfde hier, het waaide alleen zo hard dat ik in de auto moest zitten met portier los.
Nederland, treurige bedoeling qua weer altijd.
Vacatures beschikbaar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen last van. Eigen baas van de onderneming. Ik bepaal de spelregels.
Binnen roken.
Ben je een topverkoper?quote:
Voorschrift lijk me een hele gladde verkoper.quote:
Commercieel zijn betekent toch echt iets anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voorschrift lijk me een hele gladde verkopen.Eentje die je de duurste auto weet aan te smeren.
Nu marktanalist/speculant en voorheen consultancy.quote:
Ik hou niet zo van autoverkopers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voorschrift lijk me een hele gladde verkoper.Eentje die je de duurste auto weet aan te smeren.
Ik denk dat onze bedrijfsvisie te plat en kleinschalig voor je is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu marktanalist/speculant en voorheen consultancy.
Hoewel het in deze gewoon nog onder generaal consultancy valt uiteraard.
Op je werk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, weer even goed me in het zweet gewerkt.
Ligt een beetje aan je contacten met het buitenland, de Nederlandse binnenlandse markt heb ik eigenlijk weinig mee van doen gehad, en het meeste van m'n werkervaring is ook niet binnen Nederland gesitueerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat onze bedrijfsvisie te plat en kleinschalig voor je is.
Niet dat daarmee geen schandalig veel geld te verdienen valt.
Hoe mooi die grote corporaties het ook inpakken, het draait om geld. Geld gegenereerd uit winst van verkoop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je contacten met het buitenland, de Nederlandse binnenlandse markt heb ik eigenlijk weinig mee van doen gehad, en het meeste van m'n werkervaring is ook niet binnen Nederland gesitueerd.
Ik doelde niet zozeer op geld, maar meer op mijn werkvlak en toepassing van kennis die ik heb opgedaan. De lokale markt heb ik geen ervaring mee, maar op internationaal vlak wel, zo bedoelde ik het.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe mooi die grote corporaties het ook inpakken, het draait om geld. Geld gegenereerd uit winst van verkoop.
Of het nu hardware is of imago, het komt op hetzelfde neer.
Hoe groot zijn die jerrycans? Achter in mijn SUV past wel een jerrycan of 40.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Is hier iemand overigens actief in de ruwe olie (vervoer) markt? Ik heb een verscheper nodig.
Zou leuk zijn als er een FOK!er was waar mee samen te werken valt.
Het ziet er nu naar uit dat ik in eerste instantie op korte termijn 100.000 ton ruwe olie moet hebben. Contracten liggen er al met Britse ondernemers met steunverklaringen van de regering, dus dat is wel in orde, zoek alleen tankers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die jerrycans? Achter in mijn SUV past wel een jerrycan of 40.
De islamisering1?!!!!!EINS!quote:Het Amstel Hotel komt in Libanese handen. Eigenaar Morgan Stanley heeft het gebouw - en zes andere tophotels in Europa - voor 450 miljoen euro verkocht aan de Libanese zakenman Toufic Aboukhate
Ligt eraan vanwaar en waar het heen moet. Je hoeft niet altijd local te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ziet er nu naar uit dat ik in eerste instantie op korte termijn 100.000 ton ruwe olie moet hebben. Contracten liggen er al met Britse ondernemers met steunverklaringen van de regering, dus dat is wel in orde, zoek alleen tankers.
Daarom, maar kon toch zijn dat hier vertegenwoordigers meelezen? Van 90% van POL'ers ken ik het beroep toch niet dus was 't proberen waard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwaar en waar het heen moet. Je hoeft niet altijd local te zoeken.
Als het naar Azie moet b.v. kun je ook tankers van hun boeken aangezien ze veelal hier hun schip legen.
quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, maar kon toch zijn dat hier vertegenwoordigers meelezen? Van 90% van POL'ers ken ik het beroep toch niet dus was 't proberen waard.
I know I know.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Je hebt wel van die kantoren die daarin handelen. Beetje googlen.
Dumpen op fok werkt beter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Je hebt wel van die kantoren die daarin handelen. Beetje googlen.
Oh nee, komt mij gewoon beter uit vanwege commissies en marges. Niets beter dan netwerken m'n beste, niets beter.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_in_Belgi__.html
quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel plezier nog met werken allemaal. Het is tijd voor zon en bier.
Enjoy!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:
Ik begrijp waarom links geld bij rechts moet weghalen om de sociale voorzieningen te kunnen betalen.quote:
Juist. Want linksen mogen niet op het terras zitten. Duidelijk. Overigens is Appel niet links, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp waarom links geld bij rechts moet weghalen om de sociale voorzieningen te kunnen betalen.
De hele dag fokken en dan eventueel afsluiten met een terrasje. Me dunkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. Want linksen mogen niet op het terras zitten. Duidelijk. Overigens is Appel niet links, maar dat terzijde.
Ach, ons lukt het ook toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hele dag fokken en dan eventueel afsluiten met een terrasje. Me dunkt.
Eerst als een ploert dat geld binnen harken. Dan huur je gewoon een heel terras.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben rechts als de pest, en ik wil ook terrasje en biertje.
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.quote:
Heb de hoogste banketten al meegemaakt, een gewoon biertje op een terrasje in het zonnetje op vrijdagmiddag maakt me nu ook wel blij weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eerst als een ploert dat geld binnen harken. Dan huur je gewoon een heel terras.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.
Om het weekend mee te beginnen. Ik ga naar Goesquote:
Wel dapper dat je ervoor uit durft te komen dat je voor Feyenoord bent.quote:
Goes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Om het weekend mee te beginnen. Ik ga naar Goes
Je maakt vrienden, goed bezig.quote:
Je bent wel bijgedraaid in de loop van dag ten aanzien van de bezuinigingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
Schijnbaar hebben ze daar zulke mooie stranden dat zelfs defensiepersoneel er niet weg wil.
Welnee, ik vind tanks gewoon mooi spul.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent wel bijgedraaid in de loop van dag ten aanzien van de bezuinigingen.
Ik vind tanks ook wel wat hebben, maar het interesseert me geen ene hol dat ze worden wegbezuinigd. Als ik tanks wil zien, dan knal ik NGC wel aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik vind tanks gewoon mooi spul.
Al-Jazeera is ook leuk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind tanks ook wel wat hebben, maar het interesseert me geen ene hol dat ze worden wegbezuinigd. Als ik tanks wil zien, dan knal ik NGC wel aan.
Die Gaddafi heeft echt het verstand van een stoeptegel. Het is maar goed dat dergelijke figuren niet mogen beslissen over ons buitenlandbeleid.quote:
Klinkt als iemand die weet waar die mee bezig is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte's punten:
- Herorganisatie.
- (Eventueel) Nieuw wapentuig incluis cyber-, radar, raketten.
- Portugal aankijken en op de vingers tikken.
- Tunesische vluchtelingen weigeren, en 0,0 hulp verlenen binnen Europa.
Nou, ik ben tevreden, heel tevreden zelfs.
Ik bespeur bij jou gewoon een gezonde mate van realiteitszin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat die mod een rolberoertje krijgt als hij online komt.
Verder was ik vroeger een enorme militarist, maar zoveel dogmatiek als in DEF doet zelfs mij draaien.
Och ik ben ook een militarist, maar als hij zegt te herinvesteren door de geldstromen om te buigen naar modern wapentuig dan ben ik al tevreden. Of het nou een tank is die door de zandbak rolt of een raket die door de lucht vliegt, maakt mij weinig uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat die mod een rolberoertje krijgt als hij online komt.
Verder was ik vroeger een enorme militarist, maar zoveel dogmatiek als in DEF doet zelfs mij draaien.
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
Men is not amused over de R&P en POL meet, zie ik in mijn DM.
Van de fijnste smaak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
Goede vraag, we zijn toch prima volk?
Raar subforum, dat DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef du_ke het volgende:
.
Jullie moeten Pumatje niet zo pesten hoor, die jongen heeft het zwaar
Och, iedereen heeft het zwaar tegenwoordig. Tenminste, dat beweert men.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef du_ke het volgende:
.
Jullie moeten Pumatje niet zo pesten hoor, die jongen heeft het zwaar
Ik bedoel maar.quote:
Hoewel, voor je het weet gooien ze het topic dicht omdat ze het niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
DEF-volk omver lullen is dan ook niet bijzonder moeilijk.
Op je strepen staan, noemen ze dat, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoewel, voor je het weet gooien ze het topic dicht omdat ze het niet kunnen winnen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef Tem het volgende:
[..]
jezus, dat is best zwaar. Ben je met een Ark bezig?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wazzeggie?!
Wat een kast zeg, is 't een wandkast of iets dergelijks?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Totaal.
Ik denk dat hij het heeft over meerdere kasten. Een multi-order.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik blaat hem even na.
Van mij mag hij die 1000 euro die hij er op verdient in eigen zak steken hoor. Ik word er toch niet beter van.
Het is toch geen werk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:43 schreef Picchia het volgende:
Gewoon doorberekenen aan de klant, inclusief administratiekosten.
Bedoel je niet de omzet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:47 schreef Picchia het volgende:
Die Chinooks mag je dan weer aftrekken van de winst.
Ik heb lieve zwagers, we zetten hem daar ter plekke in elkaar. En als het goed is zie je geen naadje lopen.quote:
Mwoah, dit is de hobbysfeer al ontstegen hoorquote:
quote:
Nee. Echt hobby, ik verdien er weinig tot niks aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, dit is de hobbysfeer al ontstegen hoor
Dat zegt niks over of het een hobby is of niet, maar wel of je een goed zakenman bent of niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Nee. Echt hobby, ik verdien er weinig tot niks aan.
Tja, dat boeit de fiscus niet zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Nee. Echt hobby, ik verdien er weinig tot niks aan.
Dan ben ik een slecht zakenman.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of het een hobby is of niet, maar wel of je een goed zakenman bent of niet.
We zullen dan eens gaan kijken wat fiscaal aftrekbaar is, ik geef als het kan dan nog de blikjes cola van de Sligro op.quote:
Zelfstandigenaftrek, MKB-winstvrijstelling, zelf je pensioen gaan beheren, afschrijven, enzovoorts.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
We zullen dan eens gaan kijken wat fiscaal aftrekbaar is, ik geef als het kan dan nog de blikjes cola van de Sligro op.![]()
![]()
Ik heb hier een inkomstenschatting, als ik dat zo zie dan is het haast niet de moeite waard om een bedrijfje te beginnen. Nu moet ik zeggen dat ze wel hebben gezegd dat ze liever te laag blijven met de berekening dan precies of te hoog gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfstandigenaftrek, MKB-winstvrijstelling, zelf je pensioen gaan beheren, afschrijven, enzovoorts.
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb hier een inkomstenschatting, als ik dat zo zie dan is het haast niet de moeite waard om een bedrijfje te beginnen. Nu moet ik zeggen dat ze wel hebben gezegd dat ze liever te laag blijven met de berekening dan precies of te hoog gaan zitten.
Welkom terug amice, hoe was Amsterdam?quote:
Onbetaalbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.
Ik weet niet wat je materiaal kost hé bij die omzet, excl btwquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.
28.500quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je materiaal kost hé bij die omzet, excl btw
Met alle materialen, belastingen en uitgaven voor gereedschap denk ik zo'n 35 a 40k?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.
quote:
Dus zo rond de 57.500 voorlopige winst. Dan nog je gereedschap afschrijven.quote:
De DEF mod heeft weer een stukje propaganda getikt waar Jack de Vries jaloers van zou worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, heerlijk dutje gedaan en zo klaarmaken voor een wilde avond.
We kunnen zonder krijgsmacht geen grondstoffen veroveren? Iets in die strekking?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De DEF mod heeft weer een stukje propaganda getikt waar Jack de Vries jaloers van zou worden.
Och, natuurlijk. Het sluimerende conflict dat op het punt staat uit te breken. Net of de grootte van onze leger iets uitmaakt als de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nee iets van een eeuwigdurende dreiging en wij slapen terwijl zij waken. Ofzo.
En nu is er iemand die vind dat er te weinig bezuinigd wordt op OSW. Dat klopt, maar het ontslaat defensie natuurlijk niet van haar verplichtingen tot inleveren.
Verwonderlijk is het natuurlijk niet. Die lui hebben vaak veel overgave voor een militaire loopbaan gekozen. Om vervolgens te horen dat jouw acties geen gewicht in de schaal leggen, is natuurlijk niet prettig. Niet vreemd dat zij daartegen verzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
Zoiets ja. Wat een vreemd verhaal. Ik weet dat ze bij defensie graag in hierarchie denken maar dit lijkt gewoon op indoctrinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |