Waarom dan wel domme negers sponsoren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
Als die soldaat 5 kilometer per dag moet lopen voor zijn water moet hij zijn kamp verplaatsen naar de waterput. Zo'n domme soldaat gaan we natuurlijk al helemaal niet sponsoren.
Spijtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Die liggen hier in Vlissingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.quote:
Hahahahahahha. Fuck mensen, alleen duur speelgoed is belangrijk! Rechts in een notendop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Een agressieve autist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.
Deze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Micheal moore..
Dit is nu afgelopen, je hebt deze discussie al meerdere keren gevoerd. Meerdere keren een topic gekaapt en dit gaat bijna weer dezelfde kant op als dat het met Du_ke ging.
Ik waarschuw je.. drop je onderwerp betreft 1 europees leger. Daar zijn we na de vorige 5 discussies klaar over gediscussierd. Er zijn al topics over geopend. Het is klaar.
Dit is gelijk je laatste waarschuwing, ga door en je krijgt een note, plus het topic wordt gesloten.
Net als 60% van DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Die ja? Kan geen kritiek hebben op zijn broodheer ofzo
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.
Ja, het wordt wel heel aantrekkelijk zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe wat olie op het vuur gegooid in DEF.
Dit laatste is overigens wel triest.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Micheal moore..
Dit is nu afgelopen, je hebt deze discussie al meerdere keren gevoerd. Meerdere keren een topic gekaapt en dit gaat bijna weer dezelfde kant op als dat het met Du_ke ging.
Ik waarschuw je.. drop je onderwerp betreft 1 europees leger. Daar zijn we na de vorige 5 discussies klaar over gediscussierd. Er zijn al topics over geopend. Het is klaar.
Dit is gelijk je laatste waarschuwing, ga door en je krijgt een note, plus het topic wordt gesloten.
Das een vrouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.
Ik geef je rugdekking.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe wat olie op het vuur gegooid in DEF.
Bestuurskundequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een bestuurskundige zou meteen concluderen dat een leger complete verspilling van geld is voor Nederland. Mijn bewijs: een vriendin van me heeft het gestudeerd en die is het met mij eens. Q.E.D. bitches.
Kan het niet laten na het lezen van die crosspost.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel heel aantrekkelijk zo
Krijg helaas geen reactiequote:
Geef het wat tijd.quote:
Helaas moet ik zo de deur uit.quote:
Dat noemt men een invasie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
Heel POL loopt leeg naar dat DEF topic, gezellig.
Dat bed. Daar krijg je het toch spaans benauwd van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef dotCommunism het volgende:
Haha: http://gothamist.com/2011(...)ff_90-square-foo.php
700 dollar per maand voor 8 vierkante meter.
Ik vind het wel wat voor EG.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef dotCommunism het volgende:
Haha: http://gothamist.com/2011(...)ff_90-square-foo.php
700 dollar per maand voor 8 vierkante meter.
Inderdaad.quote:
Ik heb ook wel een studentenkamer van dat formaat gehad. Supermooie tijd gehad. Begrijp die vrouw wel.quote:
It is all a state of mind. Dit is ruim vergeleken met alle arbeiderswoninkjes waar men vroeger met z'n 8en in woonden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
Student inderdaad. Als volwassene toch niet zeg.
Overigens: NY
Als student is 't toch ook niet uit te houden, kom op zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een studentenkamer van dat formaat gehad. Supermooie tijd gehad. Begrijp die vrouw wel.
Moet er niet aan denken inderdaad, ik weet zo niet welke oppervlaktes ik destijds had maar ik weet wel dat 't niet te vergelijken is met dat hol, en al helemaal niet voor $700 zo'n oppervlak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
Ik word er een beetje kriebelig van eerlijk gezegd. Woon zelf ook niet ruim maar toch wel groter dan dat
Welke student is er nou thuis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als student is 't toch ook niet uit te houden, kom op zeg.
Er zit veel verschil tussen "thuis" of "opgehokt"quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke student is er nou thuis?
Precies, ben benieuwd waar ze straks al die uitkeringen van gaan betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Kabinet begint wel fors te snijden zeg. Begint op stoom te komen.
Zie TT, onze jongens en minima zijn de nieuwe negers met vliegen in de ogen. Ontwikkelingshulp wordt gewoon omgebogen om waterputten te slaan in de polder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ben benieuwd waar ze straks al die uitkeringen van gaan betalen.
Ja, zeer zorgwekkend. Net een uitgebreid gesprek gehad met voorzitter van de Wmo-adviesraad. Die schetst een duister beeld van de toekomst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Lijkt me ook. Bezuinigen en snijden is leuk allemaal maar niet als daardoor de werkgelegenheid stagneert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zeer zorgwekkend. Net een uitgebreid gesprek gehad met voorzitter van de Wmo-adviesraad. Die schetst een duister beeld van de toekomst.
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Bezuinigen en snijden is leuk allemaal maar niet als daardoor de werkgelegenheid stagneert.
Hillen heeft inmiddels zijn vorm gevonden om met een droef labrador hoofd te verkondigen dat het verschrikkelijk is om in gezond vlees te snijden. Hiermee denkt hij er wel aardig mee weg te komen waarschijnlijk. Mensen dachten dat de crisis over was maar nu gaan we pas de effecten merken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.
Wat raaskal je allemaal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?
Of weet je niet goed hoe je dit moet ombuigen naar negatief gewauwel ivm je negatieve houding tegen dit rechtse kabinet?
Ik ben er ook fel op tegen, maar als het moet dan moet het, zo reëel ben ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hillen heeft inmiddels zijn vorm gevonden om met een droef labrador hoofd te verkondigen dat het verschrikkelijk is om in gezond vlees te snijden. Hiermee denkt hij er wel aardig mee weg te komen waarschijnlijk. Mensen dachten dat de crisis over was maar nu gaan we pas de effecten merken.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is toch wat je graag ziet als kabinetsbesluit?
Of weet je niet goed hoe je dit moet ombuigen naar negatief gewauwel ivm je negatieve houding tegen dit rechtse kabinet?
Snijden in defensie.quote:
Ik had het niet over snijden in defensie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Snijden in defensie.
Je had het er zelf over. Vreemd dat je jezelf niet kunt volgen dan.
Is er veel vraag naar?quote:
Totaal richting de 800 kilo.quote:
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.quote:
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had het niet over snijden in defensie.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n Defensiefonds is trouwens geen gek idee. Ideaal voor onze rechtse landgenoten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste ging niet over defensie. Het lijkt me duidelijk, maar ik begrijp je verwarring wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
jezus, dat is best zwaar. Ben je met een Ark bezig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
Wazzeggie?!quote:
Oke. My bad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.
Waarom zou ik bezuinigen of Defensie omschrijven als 'wild om je heenrammen'? Ik vind dit juist een van de weinig goede acties van ons kabinet.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. My bad.
Soms is deze slowchat een speedchat.
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Totaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....
Dat hoop ik voor hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Totaal.
Ik denk dat hij het heeft over meerdere kasten. Een multi-order.
Alles boven de 500 kilo.quote:
quote:
Ik wist het!quote:
Och, ik blaat hem even na.quote:
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik blaat hem even na.
Van mij mag hij die 1000 euro die hij er op verdient in eigen zak steken hoor. Ik word er toch niet beter van.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Ja, open er maar een topic over in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Nu niet, morgen niet, nooit niet.
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.
Als ik een kleine overheid wens dan wens ik nog wel een Nederlandse overheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |