Totaal richting de 800 kilo.quote:
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.quote:
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had het niet over snijden in defensie.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n Defensiefonds is trouwens geen gek idee. Ideaal voor onze rechtse landgenoten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Kabinet begint wel fors te snijden zeg. Begint op stoom te komen.
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg vooral het idee dat het kabinet wild om zich heen slaat zonder dat zij echt beseft wat de gevolgen zijn.
Laatste ging niet over defensie. Het lijkt me duidelijk, maar ik begrijp je verwarring wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
jezus, dat is best zwaar. Ben je met een Ark bezig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Jouw reacties gingen allemaal daarover. Ik heb je tussentijds geen ander onderwerp aan zien snijden:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb.
Wazzeggie?!quote:
Oke. My bad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar een discussie kan na verloop van tijd veranderen. Misschien moet je eens lezen op wie en wat ik reageerde.
Waarom zou ik bezuinigen of Defensie omschrijven als 'wild om je heenrammen'? Ik vind dit juist een van de weinig goede acties van ons kabinet.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. My bad.
Soms is deze slowchat een speedchat.
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal richting de 800 kilo.
[..]
Ben nog bezig met een mega project. ik moet wel weer gaan kijken bij mensen die een speciale radiatorombouw willen. De prijs was goed in ieder geval.
En nog twee "niet standaard" raamkozijnen maken, die moeten zondagavond af zijn.
Totaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een bizarre hoeveelheid hout. Had je niet wat lichter kunnen bouwen? Een plank een maatje dunner....
Dat hoop ik voor hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Totaal.
Ik denk dat hij het heeft over meerdere kasten. Een multi-order.
Alles boven de 500 kilo.quote:
quote:
Ik wist het!quote:
Och, ik blaat hem even na.quote:
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik blaat hem even na.
Van mij mag hij die 1000 euro die hij er op verdient in eigen zak steken hoor. Ik word er toch niet beter van.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Ja, open er maar een topic over in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht effe dat je pleitte voor extreme nivellering.
Trouwens, net een stuk gelezen over de bezuinigingen op Defensie. Is het niet tijd geworden om een Europees leger te kickstarten?
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Nu niet, morgen niet, nooit niet.
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is heerlijk efficient man. Dan kunnen wij bepaalde krijgsmachtonderdelen opdoeken en diegene in stand houden waar we in excellereren (de marine bijv). Bovendien verklein je de kans dat er ooit nog Europese conflicten ontstaan.
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoef geen Poolse generaal aan het hoofd van mijn leger.
Als ik een kleine overheid wens dan wens ik nog wel een Nederlandse overheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hoor jij toch juist voorstander van te zijn? Kleine overheid enzo (militairen zijn ook ambtenaren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |