Klinkt als iemand die weet waar die mee bezig is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte's punten:
- Herorganisatie.
- (Eventueel) Nieuw wapentuig incluis cyber-, radar, raketten.
- Portugal aankijken en op de vingers tikken.
- Tunesische vluchtelingen weigeren, en 0,0 hulp verlenen binnen Europa.
Nou, ik ben tevreden, heel tevreden zelfs.
Ik bespeur bij jou gewoon een gezonde mate van realiteitszin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat die mod een rolberoertje krijgt als hij online komt.
Verder was ik vroeger een enorme militarist, maar zoveel dogmatiek als in DEF doet zelfs mij draaien.
Och ik ben ook een militarist, maar als hij zegt te herinvesteren door de geldstromen om te buigen naar modern wapentuig dan ben ik al tevreden. Of het nou een tank is die door de zandbak rolt of een raket die door de lucht vliegt, maakt mij weinig uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat die mod een rolberoertje krijgt als hij online komt.
Verder was ik vroeger een enorme militarist, maar zoveel dogmatiek als in DEF doet zelfs mij draaien.
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
Men is not amused over de R&P en POL meet, zie ik in mijn DM.
Van de fijnste smaak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
Goede vraag, we zijn toch prima volk?
Raar subforum, dat DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef du_ke het volgende:
.
Jullie moeten Pumatje niet zo pesten hoor, die jongen heeft het zwaar
Och, iedereen heeft het zwaar tegenwoordig. Tenminste, dat beweert men.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef du_ke het volgende:
.
Jullie moeten Pumatje niet zo pesten hoor, die jongen heeft het zwaar
Ik bedoel maar.quote:
Hoewel, voor je het weet gooien ze het topic dicht omdat ze het niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
DEF-volk omver lullen is dan ook niet bijzonder moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |