Ik zie nog lang geen einde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
Het einde van het kabinet komt trouwens in zicht. Wist je dat al?
Jahwel man. Na het zoet komt nu het zuur en beginnen mensen zich achter de oren te krabben. Dat heeft absoluut invloed op de vorming van de Eerste Kamer. Tel daarbij op dat het CDA-congres zich heeft uitgesproken tegen het kabinet (niet letterlijk natuurlijk) en de PVV haar zetelaantal ziet dalen en je kunt niet anders dan concluderen dat Rutte I balanceert op een bijzonder dun koord.quote:
M.a.w. het plebs roert zich.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel man. Na het zoet komt nu het zuur en beginnen mensen zich achter de oren te krabben. Dat heeft absoluut invloed op de vorming van de Eerste Kamer. Tel daarbij op dat het CDA-congres zich heeft uitgesproken tegen het kabinet (niet letterlijk natuurlijk) en de PVV haar zetelaantal ziet dalen en je kunt niet anders dan concluderen dat Rutte I balanceert op een bijzonder dun koord.
Ik ben gewoon een optimist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij loopt het niet zo'n vaart.
Het CDA kan de morrende achterban niet blijven negeren. En van de betrouwbaarheid van de PVV heb ik geen al te hoge pet op. Als Wilders merkt dat zijn electoraat zienderogen kleiner wordt als gevolg van de bezuinigingen, dan zal hij alles in het werk stellen om het kabinet op te blazen en er zelf beter van te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M.a.w. het plebs roert zich.
Maar dat valt te overkomen en negeren, vertrouw me maar.
De minima worden dan ook onevenredig hard gepakt door dit kabinet.quote:
Ik vind deze beter.quote:
Ja dat zie ik ook allemaal wel, maar Nederland heeft dit beleid gewoon nodig om weer op de rails te komen, dus jammer maar helaas; schik je er naar. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ben niet zo kortzichtig om te denken dat alles bij het oude kan blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het CDA kan de morrende achterban niet blijven negeren. En van de betrouwbaarheid van de PVV heb ik geen al te hoge pet op. Als Wilders merkt dat zijn electoraat zienderogen kleiner wordt als gevolg van de bezuinigingen, dan zal hij alles in het werk stellen om het kabinet op te blazen en er zelf beter van te worden.
Ja, laat bankiers het vooral opnemen tegen de sociaal-economische onderlaag. Vraag me af wie er wint. De enige manieren hoe jullie een pak slaag kunnen voorkomen, is als jullie een knokploeg inhuren. Stelletje mietjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wat, ik krijg gewoon zin om daar hufterig in m'n pak doorheen te lopen met sigaar met een spandoek met een middelvinger er op. Even een 50'tal bankiers optrommelen die mee willen lopen en 't wordt matten geblazen.
Oh, ik evenmin. Er zijn echter meer wegen die naar Rome leiden en in mijn optiek neemt dit kabinet de verkeerde afslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook allemaal wel, maar Nederland heeft dit beleid gewoon nodig om weer op de rails te komen, dus jammer maar helaas; schik je er naar. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ben niet zo kortzichtig om te denken dat alles bij het oude kan blijven.
Ja natuurlijk, we zijn met z'n allen op het kruispunt naar rechts gegaan, hobbelend met onze auto over de linkse keien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik evenmin. Er zijn echter meer wegen die naar Rome leiden en in mijn optiek neemt dit kabinet de verkeerde afslag.
Ach ik hoef niet eens te winnen, alleen om hun al totaal over de zeik te krijgen doet me goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laat bankiers het vooral opnemen tegen de sociaal-economische onderlaag. Vraag me af wie er wint. De enige manieren hoe jullie een pak slaag kunnen voorkomen, is als jullie een knokploeg inhuren. Stelletje mietjes.
Je kan niet elke meer dan gemiddeld verdienende Nederlander aankijken op z'n inkomen. In elke laag, behalve de bovenste (want de bovenste laag wordt altijd rijker, crisis of geen crisis), voelt men de gevolgen. De middenstander met z'n minder waard wordende huis. De onderlaag met het uitkleden van ondersteuning.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De minima worden dan ook onevenredig hard gepakt door dit kabinet.
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we zijn met z'n allen op het kruispunt naar rechts gegaan, hobbelend met onze auto over de linkse keien.
De VVD hervormt juist aardig veel, maar niet wat jij hervormd wil zien. Onderwijs is een goed voorbeeld van hervormingen, even als de huurmarkt en ontslagrecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.
In hoeverre hebben we daar met zijn alles last van gehad dan? Buiten jouw persoonlijke kritiek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld kunnen hervormen. Maar nee, onze liberale vrienden moesten weer zo nodig het bed inkruipen met de PVV.
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Treinreizigers met een zogenoemde voordeelurenkaart moeten binnenkort ook in de avondspits het volle pond betalen. Nu is de kaart alleen in de ochtendspits niet geldig.
© ANP
Dat meldt HP/De Tijd vrijdag. De kaart, die jaarlijks 55 euro kost, geeft reizigers nu nog het recht om na negen uur 's ochtends met 40 procent korting te reizen. Volgens het blad is het spoorbedrijf van plan om reizigers voortaan ook tussen 17 en 19 uur het volledige tarief te laten betalen.
Woordvoerder Eric Trinthamer van de NS wil tegenover NU.nl niets kwijt over de plannen. Het bedrijf zegt afspraken te hebben gemaakt om pas zaterdag via een ander medium nadere details te openbaren.
Ontslagrecht? Psssst, dat is juist tegengehouden door de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De VVD hervormt juist aardig veel, maar niet wat jij hervormd wil zien. Onderwijs is een goed voorbeeld van hervormingen, even als de huurmarkt en ontslagrecht.
Als je niks doet aan de AOW, de WW of het ontslagrecht, dan hebben we daar natuurlijk geen last van. Het zijn echter noodzakelijke ingrepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In hoeverre hebben we daar met zijn alles last van gehad dan? Buiten jouw persoonlijke kritiek.
Komt er alsnog wel door, die geluiden hoor je nu al. Dat PVV volk moet gewoon even wachten tot de volgende rechtszaak tegen Wilders of Fitna 2 en dan zijn ze wel weer zoet. We moeten gewoon Islamafleidingen zien te vinden die ze weg houd bij zaken die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontslagrecht? Psssst, dat is juist tegengehouden door de PVV.
Mwoah, denk dat Wilders dat niet pikt. Daarmee gaat Kamp zn boekje te buiten met als gevolg dat Wilders er weer wat pakkende zinsneden tegenaan flikkert om de steun van het klootjesvolk te verkrijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt er alsnog wel door, die geluiden hoor je nu al. Dat PVV volk moet gewoon even wachten tot de volgende rechtszaak tegen Wilders of Fitna 2 en dan zijn ze wel weer zoet. We moeten gewoon Islamafleidingen zien te vinden die ze weg houd bij zaken die er echt toe doen.
Dat maakt voor het dagelijks bestuur van Nederland niet uit dus laat ze lekker kankeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat Wilders dat niet pikt. Daarmee gaat Kamp zn boekje te buiten met als gevolg dat Wilders er weer wat pakkende zinsneden tegenaan flikkert om de steun van het klootjesvolk te verkrijgen.
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt voor het dagelijks bestuur van Nederland niet uit dus laat ze lekker kankeren.
Alsof Wilders zijn huidige cruciale positie laat vallen om een of andere uitspraak van Kamp, neu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.
Wilders heeft zijn zin al genoeg gekregen met de formatie. Die zal niet snel de zaak op hoog vuur zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet staat of valt met de steun van de PVV.
Denk je? Ik plaats vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders. Als hij zijn virtuele zetelaantal ziet krimpen, dan stelt hij alles in het werk om de verloren kiezers terug te winnen. Als dat het einde betekent van het kabinet, dan so be it. Wilders is een opportunist en daarom niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn zin al genoeg gekregen met de formatie. Die zal niet snel de zaak op hoog vuur zetten.
Ik moet toch helaas zeggen; "wishful thinking mate".quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je? Ik plaats vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders. Als hij zijn virtuele zetelaantal ziet krimpen, dan stelt hij alles in het werk om de verloren kiezers terug te winnen. Als dat het einde betekent van het kabinet, dan so be it. Wilders is een opportunist en daarom niet te vertrouwen.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas zeggen; "wishful thinking mate".
Dat kun je blijven herhalen.quote:
Ook dat zullen we zien.quote:
George Carlin was trouwens een echte linkserd.quote:
Is dat niet al de orde? Of werd dit niet vanaf het begin gezegd?quote:
Buiten dat die conclusie niet correct is: So?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
George Carlin was trouwens een echte linkserd.
Niks. Ik dacht ik meld het effe. Overigens heb je wel gelijk. George was links noch rechts. Wel een held btw.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Buiten dat die conclusie niet correct is: So?
Jij moet om dit tijdstip ook geen pauze houden. Aan het werk.quote:
Dan pak je de auto en rijd je naar een kroegje in de buurt.quote:
Zelfde hier, het waaide alleen zo hard dat ik in de auto moest zitten met portier los.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij moet om dit tijdstip ook geen pauze houden. Aan het werk.
Zo, ik ga even een sigaretje paffen.
Geen last van. Eigen baas van de onderneming. Ik bepaal de spelregels.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfde hier, het waaide alleen zo hard dat ik in de auto moest zitten met portier los.
Nederland, treurige bedoeling qua weer altijd.
Vacatures beschikbaar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen last van. Eigen baas van de onderneming. Ik bepaal de spelregels.
Binnen roken.
Ben je een topverkoper?quote:
Voorschrift lijk me een hele gladde verkoper.quote:
Commercieel zijn betekent toch echt iets anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voorschrift lijk me een hele gladde verkopen.Eentje die je de duurste auto weet aan te smeren.
Nu marktanalist/speculant en voorheen consultancy.quote:
Ik hou niet zo van autoverkopers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voorschrift lijk me een hele gladde verkoper.Eentje die je de duurste auto weet aan te smeren.
Ik denk dat onze bedrijfsvisie te plat en kleinschalig voor je is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu marktanalist/speculant en voorheen consultancy.
Hoewel het in deze gewoon nog onder generaal consultancy valt uiteraard.
Op je werk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, weer even goed me in het zweet gewerkt.
Ligt een beetje aan je contacten met het buitenland, de Nederlandse binnenlandse markt heb ik eigenlijk weinig mee van doen gehad, en het meeste van m'n werkervaring is ook niet binnen Nederland gesitueerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat onze bedrijfsvisie te plat en kleinschalig voor je is.
Niet dat daarmee geen schandalig veel geld te verdienen valt.
Hoe mooi die grote corporaties het ook inpakken, het draait om geld. Geld gegenereerd uit winst van verkoop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je contacten met het buitenland, de Nederlandse binnenlandse markt heb ik eigenlijk weinig mee van doen gehad, en het meeste van m'n werkervaring is ook niet binnen Nederland gesitueerd.
Ik doelde niet zozeer op geld, maar meer op mijn werkvlak en toepassing van kennis die ik heb opgedaan. De lokale markt heb ik geen ervaring mee, maar op internationaal vlak wel, zo bedoelde ik het.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe mooi die grote corporaties het ook inpakken, het draait om geld. Geld gegenereerd uit winst van verkoop.
Of het nu hardware is of imago, het komt op hetzelfde neer.
Hoe groot zijn die jerrycans? Achter in mijn SUV past wel een jerrycan of 40.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Is hier iemand overigens actief in de ruwe olie (vervoer) markt? Ik heb een verscheper nodig.
Zou leuk zijn als er een FOK!er was waar mee samen te werken valt.
Het ziet er nu naar uit dat ik in eerste instantie op korte termijn 100.000 ton ruwe olie moet hebben. Contracten liggen er al met Britse ondernemers met steunverklaringen van de regering, dus dat is wel in orde, zoek alleen tankers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die jerrycans? Achter in mijn SUV past wel een jerrycan of 40.
De islamisering1?!!!!!EINS!quote:Het Amstel Hotel komt in Libanese handen. Eigenaar Morgan Stanley heeft het gebouw - en zes andere tophotels in Europa - voor 450 miljoen euro verkocht aan de Libanese zakenman Toufic Aboukhate
Ligt eraan vanwaar en waar het heen moet. Je hoeft niet altijd local te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ziet er nu naar uit dat ik in eerste instantie op korte termijn 100.000 ton ruwe olie moet hebben. Contracten liggen er al met Britse ondernemers met steunverklaringen van de regering, dus dat is wel in orde, zoek alleen tankers.
Daarom, maar kon toch zijn dat hier vertegenwoordigers meelezen? Van 90% van POL'ers ken ik het beroep toch niet dus was 't proberen waard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwaar en waar het heen moet. Je hoeft niet altijd local te zoeken.
Als het naar Azie moet b.v. kun je ook tankers van hun boeken aangezien ze veelal hier hun schip legen.
quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, maar kon toch zijn dat hier vertegenwoordigers meelezen? Van 90% van POL'ers ken ik het beroep toch niet dus was 't proberen waard.
I know I know.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Je hebt wel van die kantoren die daarin handelen. Beetje googlen.
Dumpen op fok werkt beter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Je hebt wel van die kantoren die daarin handelen. Beetje googlen.
Oh nee, komt mij gewoon beter uit vanwege commissies en marges. Niets beter dan netwerken m'n beste, niets beter.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_in_Belgi__.html
quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel plezier nog met werken allemaal. Het is tijd voor zon en bier.
Enjoy!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:
Ik begrijp waarom links geld bij rechts moet weghalen om de sociale voorzieningen te kunnen betalen.quote:
Juist. Want linksen mogen niet op het terras zitten. Duidelijk. Overigens is Appel niet links, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp waarom links geld bij rechts moet weghalen om de sociale voorzieningen te kunnen betalen.
De hele dag fokken en dan eventueel afsluiten met een terrasje. Me dunkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. Want linksen mogen niet op het terras zitten. Duidelijk. Overigens is Appel niet links, maar dat terzijde.
Ach, ons lukt het ook toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hele dag fokken en dan eventueel afsluiten met een terrasje. Me dunkt.
Eerst als een ploert dat geld binnen harken. Dan huur je gewoon een heel terras.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben rechts als de pest, en ik wil ook terrasje en biertje.
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.quote:
Heb de hoogste banketten al meegemaakt, een gewoon biertje op een terrasje in het zonnetje op vrijdagmiddag maakt me nu ook wel blij weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eerst als een ploert dat geld binnen harken. Dan huur je gewoon een heel terras.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn strepen verdient.
Om het weekend mee te beginnen. Ik ga naar Goesquote:
Wel dapper dat je ervoor uit durft te komen dat je voor Feyenoord bent.quote:
Goes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Om het weekend mee te beginnen. Ik ga naar Goes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |