Wat pas slecht geacteerd was, dat moment dat Laura probeerde verdrietig op het aanrecht te zitten terwijl ze thee zette.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat janken van maik was ook redelijk slecht geacteerd...:)
Herhaalt je papegaai niet wat ze zeggen.. ideaal toch?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
ik kan ook geen ruk verstaan, tv staat aan de andere kant van de kamer en me papegaai blert erdoorheen
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat pas slecht geacteerd was, dat moment dat Laura probeerde verdrietig op het aanrecht te zitten terwijl ze thee zette.
Haar ridder was pas vertrokken en ze vond dat ze nu wel verdrietig moest doen, maar lang lukte dat niet of ze begon alweer over de percentages waarmee de rest terugkwam
Klopt zag er goed uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Het enige waar ze nu na acht weken wel in zijn geslaagd is om Renate in een mooie outfit op de buis te krijgen. Ze zag er gisteren echt uit om door een ringetje te halen.
ze straalt helemaalquote:
hij probeerde wel al de sirene na te doen. Toen heb ik voortaan geluid weg gedraaid als iemand de kamer in ging om te drukken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Darakka het volgende:
[..]
Herhaalt je papegaai niet wat ze zeggen.. ideaal toch?!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij probeerde wel al de sirene na te doen. Toen heb ik voortaan geluid weg gedraaid als iemand de kamer in ging om te drukken...
ziggoquote:
dit programma doet het op tv niet best en moet het vooral van het succes op internet hebben, lijkt mij juist een goede reden om toch te proberen deze groep mensen goed te bedienen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe ze over de streamers denken weten we al jaren. "Een handjevol lastige zeikerds die alles beter denken te weten".
TV-zenders en productiebedrijven cateren echt niet voor de streamers. De beelden zijn primair om tv-uitzendingen van samen te stellen. Dat de feed wordt doorgeprikt naar het internet is ook alleen maar om nog een extra centje binnen te halen, maar omdat het uploaden van videostreams megaduur is en ze er niet in slagen om de streams af te schermen voor zwartkijkers, zijn deze nauwelijks kostendekkend. Waarschijnlijk is de enige reden om de streams nog via internet door te geven dat er al voor betaald en is en waarschijnlijk heeft men ook nog verplichtingen naar de adverteerders.
De motivatie bij SBS om het de streamer naar de zin te maken is nu wel gereduceerd tot onder het nulpunt.
upcquote:
Die zegt echt niet wat ze denkt....dat ze mo gewoon een snol vindquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
Overigens ook nog wel wat punten voor Jurien met zijn bekstekker shirtje in de liveshow.
Kan iemand trouwens ook die zus van Maik uit beeld houden, wat een nutteloze toevoeging zeg...
Mjah ik dacht dat vrijwel niemand nu de streams kon zien maar dat schijnt mee te vallenquote:
slaap jij ook nog wel eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit programma doet het op tv niet best en moet het vooral van het succes op internet hebben, lijkt mij juist een goede reden om toch te proberen deze groep mensen goed te bedienen..
Ze hadden voor mij nog wel een stuk langer door mogen gaan met dat rad van fortuin en die pijnlijke vragen. Dat was achteraf bezien nog het leukste van de hele liveshow.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
De show viel een beetje tegen. Maar slechts 10% van de show zat goed in elkaar, voor de rest was het teren op sentiment, waarbij ze toch de status redelijk omlaag haaldden.
Maar was met vrienden dus was wel gezellig
en maik en zij een nachtje geheime kamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden voor mij nog wel een stuk langer door mogen gaan met dat rad van fortuin en die pijnlijke vragen. Dat was achteraf bezien nog het leukste van de hele liveshow.
Ook dat item met die ex van Maik viel vies tegen. Ze hadden haar gewoon een week als gastspeler in het huis moeten zetten.
Inderdaad die vragen waren amusant dat had nog uren door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden voor mij nog wel een stuk langer door mogen gaan met dat rad van fortuin en die pijnlijke vragen. Dat was achteraf bezien nog het leukste van de hele liveshow.
Ook dat item met die ex van Maik viel vies tegen. Ze hadden haar gewoon een week als gastspeler in het huis moeten zetten.
bedankt voor jullie antwoorden! Ja hij vond het diep van binnen erg.. Dat merkte je ook in die 30 seconden! Hahahquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Darakka het volgende: [..] Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..
maar ik weet nu waar ik die kan halenquote:
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
okee... dan ben ik geen fan van maik
Die gasten zijn echt wandelende cholesterolbommetjes als ze uit het huis komenquote:
Tell me about it Team Genialex Represent!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!![]()
je voor zot. Als daar iemand ervaring mee heeft, dan ben ik het wel. (Ik was in BB6 geloof ik zo'n beetje de enige streamer die voor Monique was)
een strijkplankhoes is meestal voldoendequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat zou onze Lijzige Fruitige Laura vandaag weer aantrekken?
Gisteren was het kerkschoenendag, dus wie weet vandaag weer wat minder lijzigs, zover dat mogelijk is natuurlijk met dat lichaam en die motoriek
Nee hoor!!! Zusjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!![]()
je voor zot. Als daar iemand ervaring mee heeft, dan ben ik het wel. (Ik was in BB6 geloof ik zo'n beetje de enige streamer die voor Monique was)
Anders doe ik dat welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef bixs het volgende:
Euro 100,00 Stef Heeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen
kan hij ook even laura bespringen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef suzi1 het volgende:
je zou toch aan een leuk spelprogramma meedoen op tv en je bent iedere dag bezig met hoeren troosten
kan toch nooit de bedoeling zijn geweest
en goeiemorgen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
een strijkplankhoes is meestal voldoende
Het meeste geld in de kluis had Laura verdiend of samen (huwelijk) en niet Genialex, dus misschien moet je de streams wat beter volgen voor je oordeeltquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef henkbarte het volgende:
Wat is Laura toch een triest wijf. Janken dat ''HAAR'' kluis nu zo leeg is? Even, heeeeeel even, serieus? Ze had geen cent, ze heeft in 7 weken geen enkele keer op de knop gedrukt en heeft alleen geld omdat ze getrouwd is en daarvoor geld heeft gekregen, en omdat ze een geheim gewoon echt letterlijk weggegeven is!! Daarnaast is het ook nog eens haar schuld dat ie weg is en dus de volle kluis die ze al gratis gehad hebben is gehalveerd.. Ze is volgende week exit.
Dan Monique.. snapt zij nou niet dat ze gewoon niet populair is door dr verschrikkelijke gezeik en gejank. Hoe kan iemand die zo slim zou moeten zijn, zo dom zijn. Triest om te zien dat ze zichzelf zo zielig vindt terwijl dat ze alles voor zichzelf verpest.
Whahahahahahaaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
een strijkplankhoes is meestal voldoende
nou oke moppie, dan wordt het toch een lekker dagje van de zon genietenquote:
Tsja wat staat laura eigenlijk wel? die kerkschoenen niet, die eeuwige leggings met die roezelrokjes niet, die rare sloffen van der nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Kunnen die meiden niet wat nieuwe kleding krijgen? Ik erger me dood aan die gele broek van Sharon en dat ze de afdankertjes van Joanne dragen. Die jurk stond Laura gisteravond echt niet. En Karim mag ook wel iets anders aan.
moet zo ff uurtje werken, dan ff wat in huis doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke moppie, dan wordt het toch een lekker dagje van de zon genieten
jij heb een goede kijk op de zaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
Vind die nepwijven ook indirect respectloos naar Sharon toe. Die heeft als enige echt iets meegemaakt en is het jongst. Daarentegen is zij veruit het leukst, sympathiekst en de meest normale. Zeikt nooit, en gunt anderen wat. Die anderen hebben allemaal een man of wat dan ook, en maar zeiken/janken/schelden etc. Dieptriest.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
Vind die nepwijven ook indirect respectloos naar Sharon toe. Die heeft als enige echt iets meegemaakt en is het jongst. Daarentegen is zij veruit het leukst, sympathiekst en de meest normale. Zeikt nooit, en gunt anderen wat. Die anderen hebben allemaal een man of wat dan ook, en maar zeiken/janken/schelden etc. Dieptriest.
en dan die korte jasjespfffffffffffquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja wat staat laura eigenlijk wel? die kerkschoenen niet, die eeuwige leggings met die roezelrokjes niet, die rare sloffen van der niet
ja en het idiote was dat ik toen ik hem net aanzette johanna iets hoorde zeggen dat zij ook nog wel aan de beurt kwam. of iets in die strekking,quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
Ik denk zo, dat Laura los gaat, ze is een doerak en dat gaat ze laten zien ook. Ow wat mag ze lekker oprotten volgende weekquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Darakka het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1383/Alex+verlaat+Secret+Story
2:12 die kop van Laura, PRICELESS!
En dan die snauw he, NEEEEE tegen Joanna! Sooow, Laura![]()
dat zei gisteren niet even met thuis mocht babbelen maar wel natte doos met haar gejank, en wat zei Sharon in het babbeltje wat ze moest houden, ze gunde het monique ook respekt voor die jongen meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
Zelf verdiend? Ben je niet goed? Door het geheim van Monique te raden zeker? Dat heeft ze niet eens zelf verzonnen en ze mocht alleen drukken omdat de anderen het haar gunden op één of andere onbegrijpelijke manier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het meeste geld in de kluis had Laura verdiend of samen (huwelijk) en niet Genialex, dus misschien moet je de streams wat beter volgen voor je oordeelt
SST haalt nog geen kwart van de populariteit van DGK, en daar hadden ze ook maar een kern van zo'n 40000 streamers, vertelde de koffielaaf van Talpa ooit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit programma doet het op tv niet best en moet het vooral van het succes op internet hebben, lijkt mij juist een goede reden om toch te proberen deze groep mensen goed te bedienen..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
Moet ff rebooten, me lettertekens staan in de war weer eens
rechtsonder, toetsenbordje klikken en weer op VS zettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en maik en zij een nachtje geheime kamer
ik ben haar aan het vermoorden!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat doet ze bij je..............
Ja en ze zat te zeuren gisteren tegen Joanne, dat ze wéér wil drukken. Want zij mocht nooooit drukken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Zelf verdiend? Ben je niet goed? Door het geheim van Monique te raden zeker? Dat heeft ze niet eens zelf verzonnen en ze mocht alleen drukken omdat de anderen het haar gunden op één of andere onbegrijpelijke manier.
net te langquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Capaja het volgende:
Jo wil tijdens het schoonmaken een 3/4 broek van Lau aan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SST haalt nog geen kwart van de populariteit van DGK, en daar hadden ze ook maar een kern van zo'n 40000 streamers, vertelde de koffielaaf van Talpa ooit.
Dan kun je je wel voorstellen dat men zich aan de streamers weinig gelegen laat liggen
en dan mag de rest van de bewoners de slaapkamer weer niet in zeker ............quote:
Evakostuum?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat zou onze Lijzige Fruitige Laura vandaag weer aantrekken?
Gisteren was het kerkschoenendag, dus wie weet vandaag weer wat minder lijzigs, zover dat mogelijk is natuurlijk met dat lichaam en die motoriek
Drukken en de lunchmissie voor Maik en Jo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Zelf verdiend? Ben je niet goed? Door het geheim van Monique te raden zeker? Dat heeft ze niet eens zelf verzonnen en ze mocht alleen drukken omdat de anderen het haar gunden op één of andere onbegrijpelijke manier.
dat durft geer ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Drukken en de lunchmissie voor Maik en Jo!
Dus Laura is gewoon een topper die echt het spel speelt.
De enige die hard speltechnische beslissingen durft te nemen
ctrl + shiftquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
hier is de kern van streamers een stuk groter, 100.000. als ze die gaan wegjagen houden ze helemaal niks meer overquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SST haalt nog geen kwart van de populariteit van DGK, en daar hadden ze ook maar een kern van zo'n 40000 streamers, vertelde de koffielaaf van Talpa ooit.
Dan kun je je wel voorstellen dat men zich aan de streamers weinig gelegen laat liggen
Plopperdeplop haalt allang geen koffie meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met dat koffielaaf gebeuren
nee hoor echt niet zoveel, niemand in mijn omgeving volgd SST alleen mijn vriendin en ik DGK had meer streamersquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier is de kern van streamers een stuk groter, 100.000. als ze die gaan wegjagen houden ze helemaal niks meer over
hebben ze pas de hele nacht de tijd voor gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oei een twittertje dat ze bezig zijn de streams te fixen
jij bent ook niet sexueel gefrustreerd....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis een leuke meid, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Darakka het volgende:
Dan zullen ze haar toch eerst moeten nomineren en dat zie ik niet zo 1-2-3 gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
In de streamverslagen staat niks... What happened?
o dat had je niet meegekregen.......... ze beginnen daar pas om 10 uur stond in de vorige COSquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze pas de hele nacht de tijd voor gehad
nog net niet. En vind het geen aantrekkelijk lichaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
jij bent ook niet sexueel gefrustreerd....
Beter, want zo is er natuurlijk geen bal aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
We zijn druk bezig om de streams weer draaiende te krijgen #nogevengeduldaub #sstnl
2 minutes ago
nu pasquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
We zijn druk bezig om de streams weer draaiende te krijgen #nogevengeduldaub #sstnl
2 minutes ago
Beter dan Maik in zijn wannabe adamszwembroekquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis een leuke meid, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
o dat had je niet meegekregen.......... ze beginnen daar pas om 10 uur stond in de vorige COS
Ja zeker weten. Hoop echt dat zij de finale haalt. Gerard gunt haar dan zeker de overwinning en zal dat denk ik zelfs gewoon kenbaar maken op de streams dat hij geen stemmen wil. Zij of Karim mag van mij winnen en dan mag Philip wel zijn kluis houden ter compensatie voor het samenleven/meeleven met Joanna.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zei gisteren niet even met thuis mocht babbelen maar wel natte doos met haar gejank, en wat zei Sharon in het babbeltje wat ze moest houden, ze gunde het monique ook respekt voor die jongen meid
I read it, thanks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat van de live sjow is dat niet genoeg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Beter dan Maik in zijn wannabe adamszwembroek
hoi er zijn geen streams LS voor als je het vraagtquote:
een wandelend tuinhek hequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog net niet. En vind het geen aantrekkelijk lichaam
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
met dit verschil dat Geer het netjs doet en niet stiekum....
ja ik heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Darakka het volgende:
Een snauwende Laura toen Jo zei: "Ga gillen ga gillen!"
Laura: _MADFACE_ "NEEHEEY"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hebben van een man geeft juist reden tot zeiken/janken/schelden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
vind dat Sharon het gewoon verdiend ach Karim ook Gerard ook is niet mijn geldquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Hoop echt dat zij de finale haalt. Gerard gunt haar dan zeker de overwinning en zal dat denk ik zelfs gewoon kenbaar maken op de streams dat hij geen stemmen wil. Zij of Karim mag van mij winnen en dan mag Philip wel zijn kluis houden ter compensatie voor het samenleven/meeleven met Joanna.
dat is wel de conclusie inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het hebben van een man geeft juist reden tot zeiken/janken/schelden.
Moge Bolquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie je zou niet posten voor 19 uur
![]()
morguh!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat Sharon het gewoon verdiend ach Karim ook Gerard ook is niet mijn geldmaar vind Sharon leuke meid hart op de goede plek
Ik heb UPCquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi er zijn geen streams LS voor als je het vraagt
als mo erachter komt dat ze flip haar geld wil toespelen dan gaat Mo fakking 200% zeker Jo nominerenquote:
Uh wat een aantrekkelijk gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Darakka het volgende:
Een snauwende Laura toen Jo zei: "Ga gillen ga gillen!"
Laura: _MADFACE_ "NEEHEEY"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok jij wintquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moge Bol
Heb ik nooit beweerd. Alleen beweert dat de SC niet vol is voor 1900
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Een geniale trouvaille van Bommie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met dat koffielaaf gebeuren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over Maik, die doet geen reet behalve trainen zuipen en neuken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura speelt het spel niet. Die ziet het allemaal als vakantie.
en als het nodig is dan snijdt ze een strot door....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura speelt het spel niet. Die ziet het allemaal als vakantie.
Henk versus Henk.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.
die zal waarschijnlijk zeggen dat ze de medicijnen ook echt in moet nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil weer even haar arts bellen vandaag ........... pffff
die jo moet gewoon lekker naar huis tiefen met haar dokter, moeder, broertje bulletje en wat al niet meer.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
is Psygiater dan al wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Nee, ik heb het echt over Laura. Maik doet ook geen hol, dat is ook, maar Laura doet OOK geen tief.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over Maik, die doet geen reet behalve trainen zuipen en neuken...
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.
En haar hummie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
die jo moet gewoon lekker naar huis tiefen met haar dokter, moeder, broertje bulletje en wat al niet meer.....
Ik vind je een beetje basherig. Hij zegt gewoon duidelijk dat hij iets niet meer doet, niks beledigends, en meteen doe jij zo aanvallend? Verneuk de sfeer hier niet, wil je.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doen
Maarja iemand dan niet meer op waarde schatten is wel erg goedkoop
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje basherig. Hij zegt gewoon duidelijk dat hij iets niet meer doet, niks beledigends, en meteen doe jij zo aanvallend? Verneuk de sfeer hier niet, wil je.
Klopt, het maken van goede keuzes is een gave!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:13 schreef Darakka het volgende:
[..]
Neeeeeee eerst fan van Alex en nu van Laura?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, het maken van goede keuzes is een opgave!
dan mag je wel blijven jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef suzi1 het volgende:
ik ben lief en toon mn gevoelens. ik mag toch echt wel blijven dacht ik zo
Post het even met tijdstip in het stemafspraken topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Capaja het volgende:
en Mo en lau maken stemafspraken![]()
Mo is aan het bedenken wat ze tegen Johanna gaat zeggen
Waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier is de kern van streamers een stuk groter, 100.000. als ze die gaan wegjagen houden ze helemaal niks meer over
Ze heeft gewoon gedacht dat ze met janken, emotie en neuken heel populair ging worden omdat er dan veel beelden zijn, maar nu is ze lekker met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Darakka het volgende:
Mo kan nooit tevreden zijn, er moet altijd iets zijn zodat ze kan klagen/janken!
Laat me raden, hij staat nu achter de kassa in de personeelskantine?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plopperdeplop haalt allang geen koffie meerdie is een treetje hoger geklommen bij Talpa
Wil je dat hier even melden? Thanx.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Capaja het volgende:
en Mo en lau maken stemafspraken![]()
Mo is aan het bedenken wat ze tegen Johanna gaat zeggen
Wat moet ik dan? Ik geloof gewoon niet dat jij serieus bent en meer als een soort van de Gerard van het begin, hier een beetje loopt te fuckenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doen
Maarja iemand dan niet meer op waarde schatten is wel erg goedkoop
en ik moeite doen om mijn VPN weer aan de gang te krijgen. heeft het dus gewoon geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
omdat die van mij het ook niet doen
heb ik gedaan ondertussenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je dat hier even melden? Thanx.
Nominatie afspraken en andere regelovertredingen.
gert geloof ik poste gisteren een linkje naar een presentatie van sbs over secret story.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
en ik moeite doen om mijn VPN weer aan de gang te krijgen. heeft het dus gewoon geen zin
Tofheid.quote:
Gert kunnen ze ook alles wijs maken danquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gert geloof ik poste gisteren een linkje naar een presentatie van sbs over secret story.
meer dan 600.000 streamviews per dag ofzo.
zal ff m'n geschiedenis checken
Soms moet je door de barrieres heen om de echte schoonheid en ware aard van mensen te zien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Ik geloof gewoon niet dat jij serieus bent en meer als een soort van de Gerard van het begin, hier een beetje loopt te fucken. Vooral na al die Alex=de man posts, dat neemt toch niemand serieus. En nu zeker niet nu je ineens Laura-fan bent. Die twee zijn vaag en nep..vooral Laura. Alex is gewoon wat wereldvreemd zoals Karim terecht al zei aan het begin en zoals Guido en Servio problemen met hem hadden..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef bollokus het volgende:
zagen jullie dat net ook, als cynthia lacht zie je net een wit stukje op de stream
Is cynthia erg dik geworden of zijn de cameras enorm ingezoomd, omdat ze nu 4 streams afdekt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef bollokus het volgende:
zagen jullie dat net ook, als cynthia lacht zie je net een wit stukje op de stream
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
Nou, houden jullie alles extra voor mij in de gaten, ik ga de zon in fijne ochtend nog
Die lelijke kop net op die cap van de exit, zegt voldoende over haar karakter. Zo iemand mag goed spelen, maar gun ik niks. Hebberigheid maakt heel lelijk en valsquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Soms moet je door de barrieres heen om de echte schoonheid en ware aard van mensen te zien!
Doordat ik Alex zo intensief heb gevolgd heb ik automatisch een duidelijk beeld gekregen van Laura. Dan gaat je ook pas opvallen hoe goed ze dit spel eigenlijk speelt. Tuurlijk houdt niet iedereen van die manier van het spel spelen. Maar ik wel. Ik ben dus ook bloedserieus
Laura speelt het spel niet, het spel speelt met haar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Soms moet je door de barrieres heen om de echte schoonheid en ware aard van mensen te zien!
Doordat ik Alex zo intensief heb gevolgd heb ik automatisch een duidelijk beeld gekregen van Laura. Dan gaat je ook pas opvallen hoe goed ze dit spel eigenlijk speelt. Tuurlijk houdt niet iedereen van die manier van het spel spelen. Maar ik wel. Ik ben dus ook bloedserieus
Same here, lekker mijn tuintje in als ik Echte meisjes in de jungle heb gekeken. Wat een programma is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
Nou, houden jullie alles extra voor mij in de gaten, ik ga de zon in fijne ochtend nog
alles wat er op stream gebeurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga ik doen..... wat moet ik in de gaten houden
oooo gelukkig dan ligt het dus niet aan mijn huidverzorgingquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Die lelijke kop net op die cap van de exit, zegt voldoende over haar karakter. Zo iemand mag goed spelen, maar gun ik niks. Hebberigheid maakt heel lelijk en vals
Oh BQ ben helemaal voor Britt al vind ik Amanda ook lief ja ja en dat uit mijn mond hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, lekker mijn tuintje in als ik Echte meisjes in de jungle heb gekeken. Wat een programma is dat.
Dat ga ik zo ook ff kijken, Nadiaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, lekker mijn tuintje in als ik Echte meisjes in de jungle heb gekeken. Wat een programma is dat.
ok, het is toch zwartquote:
haar speelwijze komt voort uit haar rottige karakter daarom speelt ze zo gemeen, haar karakter is immers zo......quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura speelt het spel niet, het spel speelt met haar.
Ze neemt nooit ergens initiatief in zelfs niet in de gesprekken die ze voert.
Als er iets op haar pad komt dan gebruikt ze dat wel, maar altijd op een bitcherige egoistische gemene manier.
Dat is het spel niet spelen, dat is gewoon je rottig karakter tentoonspreiden
je mag het zeggen, met die kip was wel gaafquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me op voorhand al uitermate betrouwbaar cijfermateriaal. Net als de percentages bij de stemmingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gert geloof ik poste gisteren een linkje naar een presentatie van sbs over secret story.
meer dan 600.000 streamviews per dag ofzo.
zal ff m'n geschiedenis checken
vrij lang saai filmpje wel, maar ja, toch geen streams nu he
Ze is lief en zorgzaam. Troost iedereen, een echte knuffelkriebelteddybeer die troostende woordjes zegt is vals en gemeen? pffffquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
haar speelwijze komt voort uit haar rottige karakter daarom speelt ze zo gemeen, haar karakter is immers zo......
jij hebt vast een heel klein rugzakje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze is lief en zorgzaam. Troost iedereen, een echte knuffelkriebelteddybeer die troostende woordjes zegt is vals en gemeen? pffff
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
jij hebt vast een heel klein rugzakje?
Ze heeft in ieder geval wel een traan gelaten dat scheelt dan wel weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Darakka het volgende:
ik vind laura ook een leuke meid om te zien. maar haar troostende woorden..... een eigen mening is er ver in te zoeken ze praat maar gewoon mee met de gene die getroost moet worden. dat helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze is lief en zorgzaam. Troost iedereen, een echte knuffelkriebelteddybeer die troostende woordjes zegt is vals en gemeen? pffff
Nu geloof ik je niet meer, je belazerd de boelquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nu geloof ik je niet meer, je belazerd de boel![]()
![]()
Ik geloof eerder dat ze jankte dat ze niet de populairste was dan om alex. Denk dat ze t wel prima vindt zo zonder die ongeschoren klefbek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel een traan gelaten dat scheelt dan wel weer.
Ah je bedoelt die act die ze opzet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah je bedoelt die act die ze opzet.
Effe proberen een medelijdend gezicht te trekken, nu kijkt ze al steeds hetzelfde dus dat maakt niet zoveel uit.
Dan als een grammafoonplaat de volgende woorden uitspreken "ja absoluut schatttttttt" "natuurlijk, schattttttt" "ik snap je precies schattttt" "kan ik me voorstellen schattttttt"
En dan ondertussen kriebelen en dit dan in de herhaling
Jaja echt geloofwaardig
Ik denk dat het vooral het momentum is. Gewoon een bewoner die weg gaat door jou schuld waar je toch wel veel mee hebt gedeeld. Misschien ook het kutgevoel van dat je volgende week zo maar eens zelf het haasje kan zijn. Het zou mij niet verbazen als keiharde Laura gewoon Mo naast haar op de bank zet om zelf te overleven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ze jankte dat ze niet de populairste was dan om alex. Denk dat ze t wel prima vindt zo zonder die ongeschoren klefbek.
Ik ben het niet altijd met je eens, maar hier heb ik erg om gelachen. Spijker op de kop!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah je bedoelt die act die ze opzet.
Effe proberen een medelijdend gezicht te trekken, nu kijkt ze al steeds hetzelfde dus dat maakt niet zoveel uit.
Dan als een grammafoonplaat de volgende woorden uitspreken "ja absoluut schatttttttt" "natuurlijk, schattttttt" "ik snap je precies schattttt" "kan ik me voorstellen schattttttt"
En dan ondertussen kriebelen en dit dan in de herhaling
Jaja echt geloofwaardig
precies op basis van de populairiteitsvolgorde nomineren, super toch? Dat is gewoon slim het spel spelen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het momentum is. Gewoon een bewoner die weg gaat door jou schuld waar je toch wel veel mee hebt gedeeld. Misschien ook het kutgevoel van dat je volgende week zo maar eens zelf het haasje kan zijn. Het zou mij niet verbazen als keiharde Laura gewoon Mo naast haar op de bank zet om zelf te overleven.
Kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het momentum is. Gewoon een bewoner die weg gaat door jou schuld waar je toch wel veel mee hebt gedeeld. Misschien ook het kutgevoel van dat je volgende week zo maar eens zelf het haasje kan zijn. Het zou mij niet verbazen als keiharde Laura gewoon Mo naast haar op de bank zet om zelf te overleven.
Laten we hopen dat er gestemd wordt aan de hand van die populariteitsonzin van gisteren. Ervan uitgaande dat iedereen op iedereen mag stemmen, zitten maik en mo dan op t krukjequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het gedwongen moment is waarom ze huilde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef marky het volgende:
[..]
wat mij betreft moet ze zich ook niet schuldig voelen. ik had die missie uit principe ook niet gedaan enh dat werd op FOK! ook geroepen als ze het deed was ze een hoer etc etc. ze heeft het gewoon niet gedaan en ik vind dat een goede keuze! (leuke bijkomstigheid is dat nu alex weg is ipv karim....)quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het gedwongen moment is waarom ze huilde.
De druk van de groep die verwacht dat je gaat huilen, die aan je zit te sjorren, die je al troost voordat je enigszins hebt laten blijken dat je getroost wil of moet worden.
Ze voelde zich helemaal niet schuldig dat het door haar kwam dat hij weg moest.
volgens mij was het voor haar een opluchting.
Ik ben benieuwd of ze nu aan Karim gaat hangen
Nou gelukkig, denken we toch minimaal 1x hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met je eens, maar hier heb ik erg om gelachen. Spijker op de kop!
Zou ook kunnen... we weten het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De druk van de groep die verwacht dat je gaat huilen, die aan je zit te sjorren, die je al troost voordat je enigszins hebt laten blijken dat je getroost wil of moet worden.
wijze woordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat mij betreft moet ze zich ook niet schuldig voelen. ik had die missie uit principe ook niet gedaan enh dat werd op FOK! ook geroepen als ze het deed was ze een hoer etc etc. ze heeft het gewoon niet gedaan en ik vind dat een goede keuze! (leuke bijkomstigheid is dat nu alex weg is ipv karim....)
Ze is sooooooooo dom he? hahahaha Ze had natuurlijk gisteravond moeten krijsen en huilen, net als Mo en Jo bij elkaar... Ze ziet het niet hoor. Mo naast zich zetten? Welnee, daar denkt ze helemaal niet aan. Heel Nederland had Laura tot de finale erin gehouden, als ze een drama had gemaakt. Maar nee, wat doet Laura? Die snauwt alles en iedereen af. Misschien haar manier van verdriet uiten, maar niet slim!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en dat geeft mij nou juist het teken dat ze wel echt is en niet gemaakt zoals Mo & Joquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze is sooooooooo dom he? hahahaha Ze had natuurlijk gisteravond moeten krijsen en huilen, net als Mo en Jo bij elkaar... Ze ziet het niet hoor. Mo naast zich zetten? Welnee, daar denkt ze helemaal niet aan. Heel Nederland had Laura tot de finale erin gehouden, als ze een drama had gemaakt. Maar nee, wat doet Laura? Die snauwt alles en iedereen af. Misschien haar manier van verdriet uiten, maar niet slim!![]()
![]()
![]()
![]()
idd een mooie filmquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef superkokje het volgende:
Cool runnings is die nog ergens te vinden dan
Ja en daarin zie je dat ze geen eigen persoonlijkheid heeft en geen eigen beslissingen duidelijk kan nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat mij betreft moet ze zich ook niet schuldig voelen. ik had die missie uit principe ook niet gedaan enh dat werd op FOK! ook geroepen als ze het deed was ze een hoer etc etc. ze heeft het gewoon niet gedaan en ik vind dat een goede keuze! (leuke bijkomstigheid is dat nu alex weg is ipv karim....)
Oja ze is wel echt, daarom moet ik ook zo om haar lachen. Ze is heel gemeen en vals. Echt een loedertje en dat kan ze niet verbergen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat geeft mij nou juist het teken dat ze wel echt is en niet gemaakt zoals Mo & Jo
Ik weet t niet hoor, toen ze de missie kreeg heeft ze er wel degelijk wat mee gedaan en niet gewoon geweigerd omdat ze bang was voor consequenties voor zichzelf. Vervolgens verlult ze die missie en wordt daarvoor op t matje geroepen + dat ze beter dr best moet doen (ws omdat t geeoon n lui kind is en eigenlijk nergens dr best voor doet in dat huis). En TOEN kreeg ze te horen dat er zware consequenties waren voor alleen alex. Nou ff goed nadenken, dan is maar 1 zware cons. mogelijk en dat is een nominatie. En vanaf DAT moment verneukte ze de missie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zat al nee te schudden toen ze het hoorde, hak dan gewoon gelijk de knoop door.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en daarin zie je dat ze geen eigen persoonlijkheid heeft en geen eigen beslissingen duidelijk kan nemen.
Ik had het ook niet gedaan.
maar kom voor je standpunt op en neem die beslissing in de kamer.
Dat deed Lijzige Laura niet.
Ze toont karakter en winnaarsmentaliteit door niet meteen op te geven!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zat al nee te schudden toen ze het hoorde, hak dan gewoon gelijk de knoop door.
Helemaal mee eens, of je kwetst 2 mensen of je draagt de consequentie's en ze heeft voor het laatste gekozen. Ik vind Laura 10x niks, maar dit kan ik wel warderen. Ik zou ook niet met gevoelens spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij wil ze gewoon het spel spelen maar wist ze het niet meer bij deze missie, ze weet zelf ook dat ze altijd om een missie geschreeuwd heeft. laura heeft aangekeken of de missie mogelijk was binnen haar perken. dit mislukte dus heeft ze het afgekapt. ik vind dat een goede beslissing! maar zoals ik al eerder gezegd heb ik vind ook dat ze te snel meeloopt en haar eigen mening te ver achterheen laatquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en daarin zie je dat ze geen eigen persoonlijkheid heeft en geen eigen beslissingen duidelijk kan nemen.
Ik had het ook niet gedaan.
maar kom voor je standpunt op en neem die beslissing in de kamer.
Dat deed Lijzige Laura niet.
Die probeerde eerst toch Karim, beetje omhelzen en kriebelen, maar dat ging niet zo soepel.
Toen merkte ze dat het toch niet ging lukken.
Daarvoor probeerde ze de andere meiden in te lichten over haar missie in haar paniek, ze probeerde zelfs karim in te lichten, maar die begreep er geen reet van.
Toen moest ze terug naar de kvdw en kreeg ze op haar donder dat ze niet over haar missie mocht praten.
Toen mocht ze het weer proberen.
Dus totaal mislukt, nog een keer Karim omhelzen maar dat liep op niks uit
Dus tijd genoeg om een duidelijk beslissing te nemen om het niet te doen.
Maar dat zeg ik Laura speelt het spel niet, het spel overkomt haar.
En hier heeft ze dus ook weer niet duidelijk gehandeld maar beetje dit geprobeerd en beetje dat geprobeerd.
Dus eigenlijk is het gewoon een goedkoop hoertje
Ja of nannyquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij wil ze gewoon het spel spelen maar wist ze het niet meer bij deze missie, ze weet zelf ook dat ze altijd om een missie geschreeuwd heeft. laura heeft aangekeken of de missie mogelijk was binnen haar perken. dit mislukte dus heeft ze het afgekapt. ik vind dat een goede beslissing! maar zoals ik al eerder gezegd heb ik vind ook dat ze te snel meeloopt en haar eigen mening te ver achterheen laat
(kan zo een buddy worden)
Ze heeft dat niet gekozen, ze heeft eerst geprobeerd de missie uit te voeren door Karim te gaan omhelzen en te kriebelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, of je kwetst 2 mensen of je draagt de consequentie's en ze heeft voor het laatste gekozen. Ik vind Laura 10x niks, maar dit kan ik wel warderen. Ik zou ook niet met gevoelens spelen.
zie vorige antwoord. maar het doorlullen van missies is een standaard procedure daar in het huis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:46 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik weet t niet hoor, toen ze de missie kreeg heeft ze er wel degelijk wat mee gedaan en niet gewoon geweigerd omdat ze bang was voor consequenties voor zichzelf. Vervolgens verlult ze die missie en wordt daarvoor op t matje geroepen + dat ze beter dr best moet doen (ws omdat t geeoon n lui kind is en eigenlijk nergens dr best voor doet in dat huis). En TOEN kreeg ze te horen dat er zware consequenties waren voor alleen alex. Nou ff goed nadenken, dan is maar 1 zware cons. mogelijk en dat is een nominatie. En vanaf DAT moment verneukte ze de missie.
Kan me dus écht niet voorstellen dat die grafstengel zich nu schuldig voelt.
Laura is niet dom. Anders was ze allang weggeweest daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze is sooooooooo dom he? hahahaha Ze had natuurlijk gisteravond moeten krijsen en huilen, net als Mo en Jo bij elkaar... Ze ziet het niet hoor. Mo naast zich zetten? Welnee, daar denkt ze helemaal niet aan. Heel Nederland had Laura tot de finale erin gehouden, als ze een drama had gemaakt. Maar nee, wat doet Laura? Die snauwt alles en iedereen af. Misschien haar manier van verdriet uiten, maar niet slim!![]()
![]()
![]()
![]()
Tja wat heb je aan echte mensen als ze saai zijn? Je kan ook prima genieten van wat je nep denkt te vinden. Het wordt te gemakkelijk vergeten dat het altijd nog mensen zijn zoals jou en mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat geeft mij nou juist het teken dat ze wel echt is en niet gemaakt zoals Mo & Jo
Dat is ook weer waar. Dus zal ze nu toch weer iemand anders moeten gaan kriebelen en mee op bed gaan liggen. Kariiiiiiiiiiimmmmmm!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is niet dom. Anders was ze allang weggeweest daar.
Ik herinner mij idd een actie van haar met Karim. Karim zat er een beetje fdoorheen wat Joanna betrefd, dat kwam Laura toen wel goed uit, ze ging naast hem zitten, knuffelen en kriebelen. Ach, ik blijf haar toch het voordeel van de twijfel geven. Ik wil graag geloven dat het een wel doordachte beslissing was om de opdracht te laten falen om niemand te kwetsen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze heeft dat niet gekozen, ze heeft eerst geprobeerd de missie uit te voeren door Karim te gaan omhelzen en te kriebelen
Laura kan geen beslisisngen nemen, die kan missies laten mislukken en dan later zeggen dat dat een keuze was omdat ze het niet kon.
Dat heet liegen
Laura is zeer berekend geweest tegen Alnix al die tijd, speelde hier en daar wat toneel. Alleen om zelf beter over te komen voor thuis. Hierdoor kreeg Alnix verkeerde signalen. Ze had gewoon eerlijk moeten zijn, dat zou veel meer respect tonen en haar populairder maken. Nu draaide ze toch teveel om de brei heen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is niet dom. Anders was ze allang weggeweest daar.
o dat gebeurt zeer zeker. ze zal zeker weer naar iemand toekruipen. misschien wel naar Jo speciaal voor PBquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dus zal ze nu toch weer iemand anders moeten gaan kriebelen en mee op bed gaan liggen. Kariiiiiiiiiiimmmmmm!!
Dat mens zit er ook echt altijd bij als een geslagen hond. Onderdanig met het hoofd naar beneden. Viel me ook erg op in dat filmpje waarin haar populariteit buitenshuis bekend werd. Direct het hoofd laten hangen.quote:
Karim is (heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dus zal ze nu toch weer iemand anders moeten gaan kriebelen en mee op bed gaan liggen. Kariiiiiiiiiiimmmmmm!!
Ik vind het een beetje zielig voor allebei. Ze realiseren zich niet de eventuele impact van hun gedrag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mens zit er ook echt altijd bij als een geslagen hond. Onderdanig met het hoofd naar beneden. Viel me ook erg op in dat filmpje waarin haar populariteit buitenshuis bekend werd. Direct het hoofd laten hangen.
Ja wat een hele leuke zussen he???quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
Karim is (heeft) een veel betere partij voor haar dan Alex.
Vond de vriendinnetjes van Alex leuker...nom nom nomquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja wat een hele leuke zussen he???
Laura wilde vanaf de tweede week gewoon met Guido naar de finale en heeft Alex als surrogaat genomen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laura is zeer berekend geweest tegen Alnix al die tijd, speelde hier en daar wat toneel. Alleen om zelf beter over te komen voor thuis. Hierdoor kreeg Alnix verkeerde signalen. Ze had gewoon eerlijk moeten zijn, dat zou veel meer respect tonen en haar populairder maken. Nu draaide ze toch teveel om de brei heen.
Ik erger me enkel aan dat gejank. Waarom vinden ze me niet liehief????quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor allebei. Ze realiseren zich niet de eventuele impact van hun gedrag.
Leuke schoonfamilie is ook fijn hoor, leken me erg sympatieke lui.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Vond de vriendinnetjes van Alex leuker...nom nom nom
die keihard roept dat flipje leuk isquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Schitterend !quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
die keihard roept dat flipje leuk is
Ze was waarschijnlijk al een keer geplayed door de master der verleidingquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
die keihard roept dat flipje leuk is
Rosaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
zaalig toch je bent daar om lex te verdedigen en dan keihard roepen dat flipje leuk is terwijl het de tegenstander was.... ze zag er wel liev uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk al een keer geplayed door de master der verleiding
en een vriendje die miljonair isquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
Die Alex zag er gisteren als een echte Johnny uit. Ketting om, bruine kop, glad haar, glimmend jasje aan ...
En dan zijn afscheidsspeech in die vertrek gang. Het was tenenkrommend. Kwam niet uit zijn woorden, zat wat te mompelen over Gerard. Vreselijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
Die Alex zag er gisteren als een echte Johnny uit. Ketting om, bruine kop, glad haar, glimmend jasje aan ...
Via Ziggo heb ik wel beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geen streams. Na de geniale live show van gister denken ze dat er nu meer mensen gaan kijken naar de daily zeker. Of het is bonje in het huis. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk dat Alex over een kabel is gestruikeld gister.
op net5 zeker?quote:
En al dat gemaal gaat in haar mond zitten. Ze heeft op haar dertigste al het verpruimde mondje van een oud besje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Mo heeft weer hersenspinsels, dat mens haar brein werkt constant op volle toeren. Malen, malen, malen. Is toch erg, als iemand zo is? Nu denkt ze weer, dat ze Maik weer bij haar weg zullen trekken.
Ja hoor. Heeft ze weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Is Laura al over het vertrek van Genialex heen?
Daar hoefde ze niet overheen. Drie tranen en ze was er klaar mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Is Laura al over het vertrek van Genialex heen?
Ze is bezig behoorlijk depri te worden, vanwege alle angst die ze voelt. Ja ze kan beter naar huis, want het is niet leuk meer voor de andere bewonersquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique verpest het hele Secret Story feest. Waar Gerard, Karim en Sharon proberen er een mooi festijn van te maken komt zij elke dag wel weer met een huilreden. Elke dag weer. Tuurlijk kun je een huildag hebben maar zij drukt elke dag een negatieve stempel op het geheel.
Het wordt tijd dat de bewoners dit maar eens gaan afstraffen in de nominatie of er eens recht in haar bek iets van gaan zeggen. Ze verpest alles daar.
Die families wonen vaak in huisjes met wieletjes eronder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef suzi1 het volgende:
als je iets met mo hebt, heb je iets met heel haar familie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die families wonen vaak in huisjes met wieletjes eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |