Inderdaad die vragen waren amusant dat had nog uren door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden voor mij nog wel een stuk langer door mogen gaan met dat rad van fortuin en die pijnlijke vragen. Dat was achteraf bezien nog het leukste van de hele liveshow.
Ook dat item met die ex van Maik viel vies tegen. Ze hadden haar gewoon een week als gastspeler in het huis moeten zetten.
bedankt voor jullie antwoorden! Ja hij vond het diep van binnen erg.. Dat merkte je ook in die 30 seconden! Hahahquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Darakka het volgende: [..] Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..
maar ik weet nu waar ik die kan halenquote:
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
okee... dan ben ik geen fan van maik
Die gasten zijn echt wandelende cholesterolbommetjes als ze uit het huis komenquote:
Tell me about it Team Genialex Represent!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!![]()
je voor zot. Als daar iemand ervaring mee heeft, dan ben ik het wel. (Ik was in BB6 geloof ik zo'n beetje de enige streamer die voor Monique was)
een strijkplankhoes is meestal voldoendequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat zou onze Lijzige Fruitige Laura vandaag weer aantrekken?
Gisteren was het kerkschoenendag, dus wie weet vandaag weer wat minder lijzigs, zover dat mogelijk is natuurlijk met dat lichaam en die motoriek
Nee hoor!!! Zusjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Je moet vooral fan zijn van wie je wilt, ook al verklaart de grote meerderheid (vaak de grijze massa.. komt u maar, komt u maar komt u maar!![]()
je voor zot. Als daar iemand ervaring mee heeft, dan ben ik het wel. (Ik was in BB6 geloof ik zo'n beetje de enige streamer die voor Monique was)
Anders doe ik dat welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef bixs het volgende:
Euro 100,00 Stef Heeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen
kan hij ook even laura bespringen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef suzi1 het volgende:
je zou toch aan een leuk spelprogramma meedoen op tv en je bent iedere dag bezig met hoeren troosten
kan toch nooit de bedoeling zijn geweest
en goeiemorgen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
een strijkplankhoes is meestal voldoende
Het meeste geld in de kluis had Laura verdiend of samen (huwelijk) en niet Genialex, dus misschien moet je de streams wat beter volgen voor je oordeeltquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef henkbarte het volgende:
Wat is Laura toch een triest wijf. Janken dat ''HAAR'' kluis nu zo leeg is? Even, heeeeeel even, serieus? Ze had geen cent, ze heeft in 7 weken geen enkele keer op de knop gedrukt en heeft alleen geld omdat ze getrouwd is en daarvoor geld heeft gekregen, en omdat ze een geheim gewoon echt letterlijk weggegeven is!! Daarnaast is het ook nog eens haar schuld dat ie weg is en dus de volle kluis die ze al gratis gehad hebben is gehalveerd.. Ze is volgende week exit.
Dan Monique.. snapt zij nou niet dat ze gewoon niet populair is door dr verschrikkelijke gezeik en gejank. Hoe kan iemand die zo slim zou moeten zijn, zo dom zijn. Triest om te zien dat ze zichzelf zo zielig vindt terwijl dat ze alles voor zichzelf verpest.
Whahahahahahaaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
een strijkplankhoes is meestal voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |