upc heeft wel beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef Flashbox het volgende:
Nog steeds de streams niet terug, vraag me nu wel af of ze nog wel terug komen.
Nou Mo was behoorlijk emo wat ik hier heb terug gelezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef lin1406 het volgende:
Weet iemand waarom er gisteren zo'n lange streamlock was na de liveshow?
Meen je toch niet he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hou de hoop nogsteeds levend dat hij in de geheime kamer zit!
Lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Meen je toch niet he?
Edit: Ik zie dat je nu laura fan ben??![]()
Die stagaires op de internetredactie hebben een terugkomdag. De enige fulltime medewerker begint pas om 10 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Vast staat in ieder geval dat het bij dat Netniet5 één grote bende is. Nog niet één enkele melding op de SSt-homepage over wat er aan de hand is.
FaAlphons, bedankt weer hè
Niet huilen hoor..quote:
Dat dus, echt de grootste amateurs ever bij een RLS .quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Vast staat in ieder geval dat het bij dat Netniet5 één grote bende is. Nog niet één enkele melding op de SSt-homepage over wat er aan de hand is.
FaAlphons, bedankt weer hè
De stagaires zitten zelfs nog niet op twitter...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat dus, echt de grootste amateurs ever bij een RLS .
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hou de hoop nogsteeds levend dat hij in de geheime kamer zit!
Waar is meneertje als je hem nodig hebt, die stuurt dagelijks meerdere emailsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
Ben ook al op de site gaan kijken, niks geen vermelding...
Prutsers daar
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet huilen hoor.. [ afbeelding ] Jou vind ik ook lief..
zou wel zo eerlijk zijn want dit vond ik zo raar gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef 10-ukke het volgende:
Zou wel een stunt zijn als hij in de geheime kamer zit.
leuk woord voor galgjequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is die monique een gore jankbalkuthoer zeg. Beetje het moment gebruiken om de aandacht naar zich toe te trekken.
Wat ben ik klaar met dat wijf zeg....
Denk dat er meerdere nu gaan mailen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Waar is meneertje als je hem nodig hebt, die stuurt dagelijks meerdere emails
Het is hoe dan ook een ongeorganiseerde bende daar. Een plaatselijke geitenfokvereniging uit Bokkeneukeveen heeft haar zaken beter op orde dan die amateurclub van Rampenfon(d)squote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef rico80 het volgende:
Mogge allemaal
Sbsnet.nl ligt er ook al sinds gisteravond uit, denk niet dat het een sl is maar eerder dat de sites deels plat liggen..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ennu ik plaag gewoon graag he?
Lijk me sterk dat dat met de streams te maken heeft, want de streams gaan via brightcove.com. Op TV doen ze het wel, ze hebben gewoon de streams uit ge donderd, en dan zeggen dat er een storing is. uhhhh ze zeggen helemaal niks deze keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef rico80 het volgende:
Mogge allemaal
Sbsnet.nl ligt er ook al sinds gisteravond uit, denk niet dat het een sl is maar eerder dat de sites deels plat liggen..
Ik denk eigenlijk dat... (speciaal voor versabommie deze toevoeging)quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef marky het volgende:
Bij gebrek aan werkende streams haal ik deze uit de cos van afgelopen nacht maar even op
[..]
Ik denk eigenlijk dat... (speciaal voor versabommie deze toevoeging)
Mo manipuleerd maar dat doen ze allemaal op hun eigen manier. De een doet het misschien wat beschaafder dan de andere maar manipulatie is gewoon onderdeel van het spelletje.
Ik vond het zeer treffend wat Karim zei. Ze moet proberen te stoppen met doordenken. Karim, Mo en Guido hebben/hadden daar last van, die waren veel te veel bezig met oorzaak en gevolg. Karim heeft dat nu behoorlijk goed onder controle en laat zich meer leiden door het bij de dag leven. Mo kan het waarschijnlijk ook door haar hoge IQ veel minder makkelijk loslaten omdat ze overal verklaringen en oplossingen voor zoekt. Door zaken naar haar hand proberen te zetten denkt ze waarschijnlijk ook de zaak te kunnen sturen waardoor haar manipulatie ook veel opzichtiger is en heftiger.
Verder ben ik erg blij dat Alex eruit is. Nu Maik er nog uit.
Blij dat Karim er nog inzit mag het van mij wel winnen ook.
Mooi betoog, maar ik wil toch wel even zeggen dat kunnen loslaten wel echt losstaat van je IQ. Dat zit gewoon in je persoonlijkheid. Sommigen zijn enorm emotioneel anderen zijn veel rationeler. Rationeel is een woord wat monique ondanks haar hoge IQ simpelweg niet kentquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef marky het volgende:
Bij gebrek aan werkende streams haal ik deze uit de cos van afgelopen nacht maar even op
[..]
Mo manipuleerd maar dat doen ze allemaal op hun eigen manier. De een doet het misschien wat beschaafder dan de andere maar manipulatie is gewoon onderdeel van het spelletje.
Ik vond het zeer treffend wat Karim zei. Ze moet proberen te stoppen met doordenken. Karim, Mo en Guido hebben/hadden daar last van, die waren veel te veel bezig met oorzaak en gevolg. Karim heeft dat nu behoorlijk goed onder controle en laat zich meer leiden door het bij de dag leven. Mo kan het waarschijnlijk ook door haar hoge IQ veel minder makkelijk loslaten omdat ze overal verklaringen en oplossingen voor zoekt. Door zaken naar haar hand proberen te zetten denkt ze waarschijnlijk ook de zaak te kunnen sturen waardoor haar manipulatie ook veel opzichtiger is en heftiger.
Maar de authorisatie gaat via de eigen site met een of ander spannend script en kan alleen vanaf de SST site gestart worden. Daarom kun je de streams niet goed embedden maar alleen in een frame draaienquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Lijk me sterk dat dat met de streams te maken heeft, want de streams gaan via brightcove.com. Op TV doen ze het wel, ze hebben gewoon de streams uit ge donderd, en dan zeggen dat er een storing is. uhhhh ze zeggen helemaal niks deze keer.
mmmja mmmmja njjjmjaaaaa.............geintjequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik van zijn badjasquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Ransjih het volgende:
en ik wordt een steeds groter fan van maik
en wat is er mis met een laura fanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Meen je toch niet he?
Edit: Ik zie dat je nu laura fan ben??![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat is er mis met een laura fan
Goede morgen allen
niks hoor, ik gein gewoon graag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat is er mis met een laura fan
Goede morgen allen
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar de authorisatie gaat via de eigen site met een of ander spannend script en kan alleen vanaf de SST site gestart worden. Daarom kun je de streams niet goed embedden maar alleen in een frame draaien
Alles voor het spelquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
niks hoor, ik gein gewoon graag.
Ik vind haar een golddigger, meer niet.
Ach, de stier van Potter schijnt ook een eigen fanclub te hebben en de kans dat die vandaag of morgen uit z'n frame breekt en het Mauritshuis eens flink op stelten zet is ongeveer net zo groot als dat we van Maik enige actie gaan bespeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Ransjih het volgende:
streamers zien teveel naar hun smaak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
Stagaires zonder verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |