abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95206434
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:12 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Waar is meneertje als je hem nodig hebt, die stuurt dagelijks meerdere emails *G*
Denk dat er meerdere nu gaan mailen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:15:07 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95206451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef rico80 het volgende:
Mogge allemaal :)

Sbsnet.nl ligt er ook al sinds gisteravond uit, denk niet dat het een sl is maar eerder dat de sites deels plat liggen..
Het is hoe dan ook een ongeorganiseerde bende daar. Een plaatselijke geitenfokvereniging uit Bokkeneukeveen heeft haar zaken beter op orde dan die amateurclub van Rampenfon(d)s :( :( :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:15:46 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95206464
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Gelukkig maar :*
Ennu ik plaag gewoon graag he?

Ik ook ;)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_95206466
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef rico80 het volgende:
Mogge allemaal :)

Sbsnet.nl ligt er ook al sinds gisteravond uit, denk niet dat het een sl is maar eerder dat de sites deels plat liggen..
Lijk me sterk dat dat met de streams te maken heeft, want de streams gaan via brightcove.com. Op TV doen ze het wel, ze hebben gewoon de streams uit ge donderd, en dan zeggen dat er een storing is. uhhhh ze zeggen helemaal niks deze keer.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:16:03 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95206473
Bij gebrek aan werkende streams haal ik deze uit de cos van afgelopen nacht maar even op

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
Ik denk eigenlijk dat... (speciaal voor versabommie deze toevoeging)

Mo manipuleerd maar dat doen ze allemaal op hun eigen manier. De een doet het misschien wat beschaafder dan de andere maar manipulatie is gewoon onderdeel van het spelletje.

Ik vond het zeer treffend wat Karim zei. Ze moet proberen te stoppen met doordenken. Karim, Mo en Guido hebben/hadden daar last van, die waren veel te veel bezig met oorzaak en gevolg. Karim heeft dat nu behoorlijk goed onder controle en laat zich meer leiden door het bij de dag leven. Mo kan het waarschijnlijk ook door haar hoge IQ veel minder makkelijk loslaten omdat ze overal verklaringen en oplossingen voor zoekt. Door zaken naar haar hand proberen te zetten denkt ze waarschijnlijk ook de zaak te kunnen sturen waardoor haar manipulatie ook veel opzichtiger is en heftiger.

Verder ben ik erg blij dat Alex eruit is. Nu Maik er nog uit.

Blij dat Karim er nog inzit mag het van mij wel winnen ook.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:18:44 #231
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_95206521
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef marky het volgende:
Bij gebrek aan werkende streams haal ik deze uit de cos van afgelopen nacht maar even op

[..]

Mo manipuleerd maar dat doen ze allemaal op hun eigen manier. De een doet het misschien wat beschaafder dan de andere maar manipulatie is gewoon onderdeel van het spelletje.

Ik vond het zeer treffend wat Karim zei. Ze moet proberen te stoppen met doordenken. Karim, Mo en Guido hebben/hadden daar last van, die waren veel te veel bezig met oorzaak en gevolg. Karim heeft dat nu behoorlijk goed onder controle en laat zich meer leiden door het bij de dag leven. Mo kan het waarschijnlijk ook door haar hoge IQ veel minder makkelijk loslaten omdat ze overal verklaringen en oplossingen voor zoekt. Door zaken naar haar hand proberen te zetten denkt ze waarschijnlijk ook de zaak te kunnen sturen waardoor haar manipulatie ook veel opzichtiger is en heftiger.

+1
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:19:04 #232
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95206531
quote:

[..]

Mooi betoog, maar ik wil toch wel even zeggen dat kunnen loslaten wel echt losstaat van je IQ. Dat zit gewoon in je persoonlijkheid. Sommigen zijn enorm emotioneel anderen zijn veel rationeler. Rationeel is een woord wat monique ondanks haar hoge IQ simpelweg niet kent :P
Komt goed schatje
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:19:06 #233
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_95206532
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Lijk me sterk dat dat met de streams te maken heeft, want de streams gaan via brightcove.com. Op TV doen ze het wel, ze hebben gewoon de streams uit ge donderd, en dan zeggen dat er een storing is. uhhhh ze zeggen helemaal niks deze keer.
Maar de authorisatie gaat via de eigen site met een of ander spannend script en kan alleen vanaf de SST site gestart worden. Daarom kun je de streams niet goed embedden maar alleen in een frame draaien ;)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_95206548
quote:

[..]

mmmja mmmmja njjjmjaaaaa.............geintje
Ik denk dat je een punt heb hoor.
Vind haar gewoon een zeikwijf omdat ze zo jankt.
En indd ieder manipuleerd daar op ze eigen manier.
pi_95206562
en ik wordt een steeds groter fan van maik *O*
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:20:57 #236
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_95206570
oei oei
zou dit de reden zijn dat we zwart beeld hebben :
http://www.nu.nl/politiek/2486079/portugal-wil-toch-steun-eu.html :P
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_95206571
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Ransjih het volgende:
Ik van zijn badjas O-)
pi_95206583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Meen je toch niet he? 8)7
Edit: Ik zie dat je nu laura fan ben?? |:(
en wat is er mis met een laura fan
Goede morgen allen
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:21:30 #239
339427 henkvandetillaart
pi_95206585
quote:
:r
Die zwembroek is echt genoeg om dat nooit te kunnen hoor tering
Komt goed schatje
pi_95206593
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ik van zijn badjas O-)
deal
pi_95206597
Leve de streams *O* *O* *O*
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:21:52 #242
339427 henkvandetillaart
pi_95206598
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef superkokje het volgende:

[..]

Goede morgen allen
:W :W :W
Gooooo Team Laura *G*
Komt goed schatje
pi_95206619
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef superkokje het volgende:

[..]

Goede morgen allen
niks hoor, ik gein gewoon graag.
Ik vind haar een golddigger, meer niet.
pi_95206644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef rico80 het volgende:

[..]

Maar de authorisatie gaat via de eigen site met een of ander spannend script en kan alleen vanaf de SST site gestart worden. Daarom kun je de streams niet goed embedden maar alleen in een frame draaien ;)
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
pi_95206649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

niks hoor, ik gein gewoon graag.
Ik vind haar een golddigger, meer niet.
Alles voor het spel :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:24:18 #246
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95206654
quote:
Ach, de stier van Potter schijnt ook een eigen fanclub te hebben en de kans dat die vandaag of morgen uit z'n frame breekt en het Mauritshuis eens flink op stelten zet is ongeveer net zo groot als dat we van Maik enige actie gaan bespeuren. :9
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_95206663
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
streamers zien teveel naar hun smaak.
Ik ga me aankleden...
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:24:53 #248
339427 henkvandetillaart
pi_95206670
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Stagaires zonder verantwoordelijkheidsgevoel *G*
Vorige keer waren ze snel op twitter, maar zelfs dat niet :P
Komt goed schatje
pi_95206688
moge, wat zie ik nu weer geen beeld :%
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:26:10 #250
339427 henkvandetillaart
pi_95206699
Zit nu de liveshow terug te kijken, wie is die chick die voor Alex in de show zit?
Ik zou haar doen :)
Komt goed schatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')