upc heeft wel beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef Flashbox het volgende:
Nog steeds de streams niet terug, vraag me nu wel af of ze nog wel terug komen.
Nou Mo was behoorlijk emo wat ik hier heb terug gelezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef lin1406 het volgende:
Weet iemand waarom er gisteren zo'n lange streamlock was na de liveshow?
Meen je toch niet he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hou de hoop nogsteeds levend dat hij in de geheime kamer zit!
Lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Meen je toch niet he?
Edit: Ik zie dat je nu laura fan ben??![]()
Die stagaires op de internetredactie hebben een terugkomdag. De enige fulltime medewerker begint pas om 10 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Vast staat in ieder geval dat het bij dat Netniet5 één grote bende is. Nog niet één enkele melding op de SSt-homepage over wat er aan de hand is.
FaAlphons, bedankt weer hè
Niet huilen hoor..quote:
Dat dus, echt de grootste amateurs ever bij een RLS .quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Vast staat in ieder geval dat het bij dat Netniet5 één grote bende is. Nog niet één enkele melding op de SSt-homepage over wat er aan de hand is.
FaAlphons, bedankt weer hè
De stagaires zitten zelfs nog niet op twitter...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat dus, echt de grootste amateurs ever bij een RLS .
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hou de hoop nogsteeds levend dat hij in de geheime kamer zit!
Waar is meneertje als je hem nodig hebt, die stuurt dagelijks meerdere emailsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
Ben ook al op de site gaan kijken, niks geen vermelding...
Prutsers daar
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet huilen hoor.. [ afbeelding ] Jou vind ik ook lief..
zou wel zo eerlijk zijn want dit vond ik zo raar gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef 10-ukke het volgende:
Zou wel een stunt zijn als hij in de geheime kamer zit.
leuk woord voor galgjequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is die monique een gore jankbalkuthoer zeg. Beetje het moment gebruiken om de aandacht naar zich toe te trekken.
Wat ben ik klaar met dat wijf zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |